AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Har kjæreste nå og har vært sammen med han en stund men før det har jeg hatt sex med 15 stykker. Er 30 nå og starta da jeg var 17. Et par av dem husker jeg ikke navnet på engang. 3 stk av de har jeg vært sammen med, ca 2 ff.. og resten vennesex eller ons. Forholdene mine har vart i 1 år og 4 år og foreløbig 1 år i løpet av de siste 13 årene. Det vil si at 12 gutter på de 7 årene jeg har vært singel perioder. Er dette mye?Anonymous poster hash: 95de3...a94
Timza Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Nei. Dessuten hvorfor bry seg hva andre har å si om det?
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Nei. Og det betyr uansett ingenting så lenge du er tilfreds med deg selv. 1
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Ja, man er løs om man har ons. Nei det er man aldeles ikke. Snakker om å velge å trykke ned på jenter..... 3
Gjest Pheel Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor? Fordi å ha ons er definisjonen av å "ligge rundt". 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Vel...ja, ligger man rundt er man jo "løs på tråden". Anonymous poster hash: ae297...e89 3
Skilpadden Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Fordi å ha ons er definisjonen av å "ligge rundt". Såå .. det å nyte uforpliktende sex er altså å være løs? 1
Tibbie Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Nei, det synes jeg ikke Og jeg er uengig med hun som mener at å ha ONS er definasjonen på det å være løs/lett på tråden. Er man løs tar man "hver eneste" som legger an på en. Om man blir lagt an på av fem gutter hver helg man er på byen og bare har ONS tre ganger i året er man langt fra løs/lett på tråden! 5
Gjest Pheel Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 Nei det er man aldeles ikke. Snakker om å velge å trykke ned på jenter..... Så man er ikke lett på tråden, som i lett å få i sengs, når man ligger med folk uten noen form for kjærlighet og 0 fremtidsplaner (ikke så langt som neste dag engang)? Beklager å måtte si det, men jo, alle som har ONSet rundt er definitivt lette på tråden. 4
Gjest Pheel Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Såå .. det å nyte uforpliktende sex er altså å være løs? Eh, ja. 4
Gjest Nikee Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Så man er ikke lett på tråden, som i lett å få i sengs, når man ligger med folk uten noen form for kjærlighet og 0 fremtidsplaner (ikke så langt som neste dag engang)? Beklager å måtte si det, men jo, alle som har ONSet rundt er definitivt lette på tråden. Eh nei? Jeg trenger ikke å ha kjærlighet, men jeg trenger å ha en kjemi og en tiltrekning. Og hvorfor må man ha fremtidsplaner med dem man har sex med? Kan like gjerne si at alle som har sex med en de ser en fremtid med er pripne, like teit kommentar i mine øyne EDIT: Glemte helt å svare på TS sitt spørsmål, nei jeg synes ikke du er lett på tråden. Det eneste som teller er hva du selv synes, og om du er komfortabel med det så er det dette som er det viktigste Ikke la andre definere hvem du er. Endret 1. juni 2014 av Nikee
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Så man er ikke lett på tråden, som i lett å få i sengs, når man ligger med folk uten noen form for kjærlighet og 0 fremtidsplaner (ikke så langt som neste dag engang)? Beklager å måtte si det, men jo, alle som har ONSet rundt er definitivt lette på tråden. Nei nå tråkker du på kvinners rett til å velge fritt om sitt eget seksualliv altså. Du skjønner altså ikke at det er forskjellige årsaker til at kvinner har sex? Akkurat på samme vis som menn? Nei, ta deg en bolle altså. Det synet der hører hjemme i middelalderen og ikke i 2014. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Ts her. kan ikke si jeg har ligget rundt akkurat. Det meste skjedde fra jeg var 17 til 18 og fra 20 til 25 år. På de årene var det 2 venner jeg hadde sex med, 1 flørt og resten var ons. Etter det var jeg sammen med exen i 4 år så var det en ons etter det og nå min kjæreste så klart. Anonymous poster hash: 95de3...a94 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Nei nå tråkker du på kvinners rett til å velge fritt om sitt eget seksualliv altså. Du skjønner altså ikke at det er forskjellige årsaker til at kvinner har sex? Akkurat på samme vis som menn? Nei, ta deg en bolle altså. Det synet der hører hjemme i middelalderen og ikke i 2014. Jeez. TS spurte om man er løs om man onser og siden "løs" kan relateres til løse forbindelser, så ja, da er man nettopp "løs". Det samme gjelder jo menn. Anonymous poster hash: ae297...e89 2
Gjest Pheel Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Eh nei? Jeg trenger ikke å ha kjærlighet, men jeg trenger å ha en kjemi og en tiltrekning. Og hvorfor må man ha fremtidsplaner med dem man har sex med? Kan like gjerne si at alle som har sex med en de ser en fremtid med er pripne, like teit kommentar i mine øyne EDIT: Glemte helt å svare på TS sitt spørsmål, nei jeg synes ikke du er lett på tråden. Det eneste som teller er hva du selv synes, og om du er komfortabel med det så er det dette som er det viktigste Ikke la andre definere hvem du er. Man er lett på tråden om man skulle drive å ligge med "alle" man føler seg tiltrukket av og har kjemi med før man engang kjenner dem. Man gjør det man føler man kan leve med med hevet hode, for all del, men personlig er jeg veldig glad for at jeg ikke har noe slikt bak meg. 1
lillbilly Skrevet 1. juni 2014 #19 Skrevet 1. juni 2014 Nei, det er ikke så mye, og om du selv kjenner deg komfortabel med antallet så er det det som betyr noe!
Gjest Pheel Skrevet 1. juni 2014 #20 Skrevet 1. juni 2014 Jeez. TS spurte om man er løs om man onser og siden "løs" kan relateres til løse forbindelser, så ja, da er man nettopp "løs". Det samme gjelder jo menn. Anonymous poster hash: ae297...e89 Nettopp, menn som har ons er såklart lette på tråden de og. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå