Ferny Skrevet 3. juni 2014 #121 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, det gjør jeg :-). I positiv retning. Jeg var nysgjerrig på deg fra før av jeg, altså.. Men jeg trenger liksom å føle at det er en "åpning" for meg til å kunne ta kontakt. Jeg tror at den beste policy er å forholde seg åpent til hvordan folk er. Man må vel bare oppleve andre for å vite hvordan de er. Det er dette jeg har erfart med dating også. Man må liksom bak fasaden for å vite hvordan personen er og hvordan man passer sammen. Kjemi kommer ikke alltid med en gang heller. Hvordan tenkte du jeg var da? Er enig i at man kan få feil inntrykk på datingsider også, men kanskje ikke i like stor grad. Der vil man jo i hvert fall prøve å beskrive seg selv med ord, og ikke presentere diverse meninger om mer eller mindre kontroversielle problemstillinger - og i hvert fall muligens moderere standpunktene sine en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juni 2014 #122 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvordan tenkte du jeg var da? Er enig i at man kan få feil inntrykk på datingsider også, men kanskje ikke i like stor grad. Der vil man jo i hvert fall prøve å beskrive seg selv med ord, og ikke presentere diverse meninger om mer eller mindre kontroversielle problemstillinger - og i hvert fall muligens moderere standpunktene sine en smule. Jeg tar dette på PM heller jeg :-). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 3. juni 2014 #123 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg tar dette på PM heller jeg :-). Sikkert like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juni 2014 #124 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hvordan tenkte du jeg var da? Er enig i at man kan få feil inntrykk på datingsider også, men kanskje ikke i like stor grad. Der vil man jo i hvert fall prøve å beskrive seg selv med ord, og ikke presentere diverse meninger om mer eller mindre kontroversielle problemstillinger - og i hvert fall muligens moderere standpunktene sine en smule. Når det gjelder datingsider, så er vi nok veldig forskjellige. Jeg er nok vanskelig å plassere for mange pga. en fargerik personlighet. Jeg har opplevd å få en del kommentarer på dette om at folk trodde jeg var annerledes. De har gjerne gjort seg en mening om meg og får seg som regel en overraskelse når de møter meg. Og dette sier jeg ikke for å "skryte" av meg selv på noe vis.. men heller fordi jeg ofte har følt meg litt misforstått på nett :-P. Egentlig har jeg gitt opp i det å presentere meg selv... Folk må heller finne ut på egen hånd hvordan jeg er. Det er mye bedre :-). Dessuten forteller handlinger så mye mer enn ord... Og det er vanskelig når det gjelder nettdating ;-). Endret 3. juni 2014 av Svampebob1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #125 Del Skrevet 3. juni 2014 Nei, men trenger ikke å ha sett bilde, holder at jeg tror de er pene. Hvem tror du er pene da?Anonymous poster hash: 28129...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2014 #126 Del Skrevet 3. juni 2014 Enig i at Svampebob virker bra, de andre har jeg ikke bitt meg merke i. Ellers vil jeg bare tilføye at jeg hater sånne tråder. Blir aldri nevnt. Geez, i wonder why. Hadde jeg ikke vært opptatt eller vist at du bodde langt unna, ville jeg gjerne gått på date med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 3. juni 2014 #127 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hvem tror du er pene da?Anonymous poster hash: 28129...c0b Ønsker ikke å nevne navn, men er jo de som sier at de er svært attraktive. Det er ikke som om jeg tenker at de er svært attraktive ut fra intet. Endret 3. juni 2014 av Steamboat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 3. juni 2014 #128 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg kunne tenkt meg en jentedate med Version 2.0 ! Da skulle vi spist digg mat og hatt bachelor-maraton !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #129 Del Skrevet 3. juni 2014 Ønsker ikke å nevne navn, men er jo de som sier at de er svært attraktive. Det er ikke som om jeg tenker at de er svært attraktive ut fra intet. Jeg personlig ville ikke trodd på de som omtaler seg selv som svært attraktive. Jeg tror de som er mer tilbakeholdne er mer attraktive. Anonymous poster hash: 0007a...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #130 Del Skrevet 3. juni 2014 Dette er vel en tråd for "KG klanen" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 3. juni 2014 #131 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg personlig ville ikke trodd på de som omtaler seg selv som svært attraktive. Jeg tror de som er mer tilbakeholdne er mer attraktive. Anonymous poster hash: 0007a...ab3 Ser den, men jeg går i hvert fall på limpinnen. Er jo også svært mange pene jenter som poster bilder av seg på KG, man skulle jo tro at de fikk nok bekreftelse i virkeligheten, men sånn fungerer det visst ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 3. juni 2014 #132 Del Skrevet 3. juni 2014 Hadde jeg ikke vært opptatt eller vist at du bodde langt unna, ville jeg gjerne gått på date med deg !! Har du fått deg dame her gjennom KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 3. juni 2014 #133 Del Skrevet 3. juni 2014 Ønsker ikke å nevne navn, men er jo de som sier at de er svært attraktive. Det er ikke som om jeg tenker at de er svært attraktive ut fra intet. Ikke mer som skal til altså. Jeg er svært attraktiv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #134 Del Skrevet 3. juni 2014 Pompom og lilac Anonymous poster hash: 9dfd2...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2014 #135 Del Skrevet 3. juni 2014 !! Har du fått deg dame her gjennom KG? Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 3. juni 2014 #136 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2014 #137 Del Skrevet 3. juni 2014 Grattis! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #138 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg personlig ville ikke trodd på de som omtaler seg selv som svært attraktive. Jeg tror de som er mer tilbakeholdne er mer attraktive. Anonymous poster hash: 0007a...ab3 Jeg er litt enig Hvem tror du er attraktive da? Anonymous poster hash: 28129...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #139 Del Skrevet 3. juni 2014 Er det noen av dere som skal på date nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. juni 2014 #140 Del Skrevet 3. juni 2014 Er det noen av dere som skal på date nå da? Nei, det var ingen som svarte på innlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg