Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klovnen Riise er ute med nye skrøner. Betsson sin puppet http://www.vg.no/sport/langrenn/langrenn/john-arne-riise-bedt-om-aa-fjerne-meg-i-holmenkollen/a/23611849/

all pr er god pr. Også når man bare finner det på for å skape blest om spillmonopolet.

for han er kontrakten med Betsson viktigere enn alt annet. Også viktigere enn egen fotballkarriere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes han virker grei, krever sin mann og stå i mot all mobbing og misunnelse som også vises i denne tråden. Hva så om blikket flyter? gjør det vel på de fleste mennesker når de liker noe de ser....:tongue:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slo da vitterlig ei skrøne før helga også, da han påpekte hvor interessant han var. Alle toppklubbene ville ha han. Han var så populær!

Men når NRK undersøkte var det 1 av 16.

Det er faktisk ikke en liten skrøne engang, men ren løgn for å hause seg selv opp.

Og så tror han ikke vanlige folk gjennomskuer dette? :D

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gjesten29 skrev:

Jeg synes han virker grei, krever sin mann og stå i mot all mobbing og misunnelse som også vises i denne tråden. Hva så om blikket flyter? gjør det vel på de fleste mennesker når de liker noe de ser....:tongue:

Misunnelsen i tråden, skriver du. Greit nok, men kunne du nevnt noen punkter vi bør være misunnelig på? For jeg kan ikke komme på et eneste punkt...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, MarianneE skrev:

Misunnelsen i tråden, skriver du. Greit nok, men kunne du nevnt noen punkter vi bør være misunnelig på? For jeg kan ikke komme på et eneste punkt...

penger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke med på fotball, og det er vel derfor jeg ikke har fått med meg diverse medieoppslag om Riise, som tydeligvis skaper reaksjoner hos folk. Likevel har jeg fått med meg at det i årevis har vært "helt greit" å mobbe og mislike ham som person, og at han har fått gjennomgått opptil flere ganger. Senest denne uken i podcasten til Tusvik&Tønne hetses han for å påstå at han ble kastet ut av arrangementet på Holmenkollen i helgen.
Jeg skjønner ikke greia med at han har blitt en så massiv skyteskive for mange. Jeg trodde selv jeg mislikte fyren basert på all denne drittslengingen, men når jeg så episoden med han i "Dama til" på NRK i høst ble jeg helt satt ut over hvor hyggelig og ålreit jeg syns han virket. Syns det er synd når personer som han og feks Tommy Steine blir lagt for hat og hetses år etter år :riste:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎02‎.‎2016 at 20.27, Sjay skrev:

Jeg følger ikke med på fotball, og det er vel derfor jeg ikke har fått med meg diverse medieoppslag om Riise, som tydeligvis skaper reaksjoner hos folk. Likevel har jeg fått med meg at det i årevis har vært "helt greit" å mobbe og mislike ham som person, og at han har fått gjennomgått opptil flere ganger. Senest denne uken i podcasten til Tusvik&Tønne hetses han for å påstå at han ble kastet ut av arrangementet på Holmenkollen i helgen.
Jeg skjønner ikke greia med at han har blitt en så massiv skyteskive for mange. Jeg trodde selv jeg mislikte fyren basert på all denne drittslengingen, men når jeg så episoden med han i "Dama til" på NRK i høst ble jeg helt satt ut over hvor hyggelig og ålreit jeg syns han virket. Syns det er synd når personer som han og feks Tommy Steine blir lagt for hat og hetses år etter år :riste:

John Arne har nok fått litt ufortjent hard medfart til tider, men fyren er ikke helt god heller. Så en del av kritikken folk retter mot han er helt berettiget. Mye av ubehagelighetene han måtte møte, kunne vært unngått om han ikke fremsto som så fullstendig PR-kåt, selvdiggende og egoistisk. Det er klassisk Riise å syte til media for den minste ting, mens han tydeligvis ikke synes det er så farlig hvordan andre opplever ulike saker. Selvsagt trist at han ble mobbet i barndommen, men da burde han fremstå som litt mer ydmyk og empatisk enn det han per dags dato gjør. Dessverre ser det ut til at det har motsatt effekt på denne herremannen.

Han mener han har god kontakt med barna sine, men treffer dem knapt face to face og skryter uhemmet av at han skyper med dem noen få ganger i året. Samtidig vil han så gjerne ha flere barn med sin nye kone Louise Angelica. Noe som i seg selv er helt greit, men hva med å ta vare på de han allerede har i første omgang? Dette reagerer folk på, og da er det rett til media for mer syting om hvor forferdelig det er at folk påpeker helt åpenbare ting. Det eneste han oppnår med slikt, er at han presser seg selv opp i et hjørne som er vanskelig å komme seg ut av.

På Senkveld i fjor høst, var han temmelig barnslig i sin oppførsel. Han blånektet å sitte i samme rom som Claus Lundekvam, fordi sistnevnte person hadde skrevet noen få fraser om han i sin selvbiografi. Det var ikke lange avsnittet om Riise spesifikt, men likevel blir han furten. Litt av poenget med en selvbiografi er nettopp at man forteller om sine opplevelser av ting. Det hadde sikkert Riise gjort også, om han var i den situasjonen. Virker som han tror at han har monopol på skittkasting, mens han selv ikke tåler å få historier om seg selv gjenfortalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi

Jeg følger xkone Nr 2 på instagram. Hun legger ut så utrolig mange flotte inspirasjonskilder, så der en konto jeg liker veldig godt. Hun bretter aldri ut om privatliv eller barn, men i går kveld hadde hun et stunt. Hun tok til vett og slettet bildet når kommentarene begynte å hagle inn ( minner litt om et stunt ei viss VP hadde for noen dager siden) Hun la ut et sånt gammeldags bilde/tegning med tekst. Der sto det noe om at menn som ikke betaler bidrag er dritt. Når kommentarene begynte å komme så svarte hun villig. Riise har ikke betalt bidrag på snart ett år, de har hatt to rettssaker ang dette, en i desember og en nå i januar(der han forøvrig ikke dukket opp)  Det siste jeg så at hun skrev før det ble slettet var at han hadde glemt ungene sine når ei kommenterte at han jo har uttalt i media at han vil ha fler barn. Om dette stemmer, så forstår jeg ikke helt syttringa hans i media og hans uttalelse om å flytte tilbake til Norge for å være nærmere barna sine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han VIL spille fotball i Norge, hvorfor klamrer han seg til Det utenlandske bettingsekskapet og sutrer og kommer med tvilsomme beskyldninger på bloggen?  Er det er veldig viktig sak for JAR, eller er det bare honoraret og turene fra selskapet han vil beholde?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han er utrolig usympatisk. Kan ikke fatte og begripe at han ikke har samvær med barna sine. Om så ekskona motsetter seg samvær, så har JAR mer enn nok penger til å engasjere advokater som kan få i gjennom samvær. Så her er det vilja det står på. Det er ikke sånn at mødre kan nekte fedre og se barna, uten grunn. Vi har et velfungerende rettssystem som forhindrer sånt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Dollyådi skrev:

Jeg følger xkone Nr 2 på instagram. Hun legger ut så utrolig mange flotte inspirasjonskilder, så der en konto jeg liker veldig godt. Hun bretter aldri ut om privatliv eller barn, men i går kveld hadde hun et stunt. Hun tok til vett og slettet bildet når kommentarene begynte å hagle inn ( minner litt om et stunt ei viss VP hadde for noen dager siden) Hun la ut et sånt gammeldags bilde/tegning med tekst. Der sto det noe om at menn som ikke betaler bidrag er dritt. Når kommentarene begynte å komme så svarte hun villig. Riise har ikke betalt bidrag på snart ett år, de har hatt to rettssaker ang dette, en i desember og en nå i januar(der han forøvrig ikke dukket opp)  Det siste jeg så at hun skrev før det ble slettet var at han hadde glemt ungene sine når ei kommenterte at han jo har uttalt i media at han vil ha fler barn. Om dette stemmer, så forstår jeg ikke helt syttringa hans i media og hans uttalelse om å flytte tilbake til Norge for å være nærmere barna sine. 

Hun har små stunt mot han med jevne mellomrom.

Om det er slik at Riise ikke betaler bidrag så lurer jeg fælt på hva hun lever av der borte i England, for hun jobber jo ikke og har vaner som koster.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baserer meg på at jeg har fått med meg hetsen men ikke grunnen(e) til det, og syns det var overraskende å se han i "Dama til" med Live Nelvik på NRK, der han viste mange bra sider som overrasket meg  veldig, siden jeg hadde forventet å se en klyse som halve Norge tydeligvis hater. 
Dette var mitt forsøk på et konstruktiv bidrag for å skape litt nyanse i noe som ser ut til å være en rimelig ensrettet tråd.

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dollyådi
3 timer siden, ashanti skrev:

Hva heter eksen på instagram?

Mariaelondon.  Men du finner ikke noe juicy der. Det er faktisk en flott konto som du kan drømme deg bort i ❤️ Det innlegget jeg refererte til er slettet. Jeg tok skjermdump av det, men vet ikke hvordan jeg legger det ut her fra iPhone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
1 time siden, Dollyådi skrev:

Mariaelondon.  Men du finner ikke noe juicy der. Det er faktisk en flott konto som du kan drømme deg bort i ❤️ Det innlegget jeg refererte til er slettet. Jeg tok skjermdump av det, men vet ikke hvordan jeg legger det ut her fra iPhone. 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...