Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er typisk unorsk, janteloven, du skal ikke tro du er noe osv. Han snakker høyt og har tro på seg selv, det liker man ikke her på berget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo super flott at han har troen på seg selv! Og det er en utrolig viktig egenskap .

Men jeg tror dessverre ikke JAR tenker seg om før han prater / handler . Han framstår ofte som svært lite kunnskapsrik / gjennomtenkt - og det provoserer nok mer enn at han har høye tanker om seg selv.

Jeg tror at om JAR hadde kombinert sin tro på seg selv , med litt ydmykhet og ettertanke så hadde han gjort en bedre figur i det offentlige rom.

Det kan og framstå som at JAR og hans kone får mye 'glede' av å vise fram dyre gjenstander / bryllup / biler altså overfladiske verdier . Det kan jeg tenke meg kan ergre og provosere mange . Når en kritiserer JAR for dette så sier han gjerne at han jobber med å feks skape bevissthet omkring mobbing.

Tror derfor at han hadde tjent mye på å fremme slike verdifulle saker ( mobbing og annet han kan engasjere seg i ) enn verdifulle gjenstander - og betting.

Slikt provoserer meg , fordi han framstår så grunn og lite gjennomtenkt .

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er typisk unorsk, janteloven, du skal ikke tro du er noe osv. Han snakker høyt og har tro på seg selv, det liker man ikke her på berget.

Dette innlegget er jo totalt skivebom. Det er mange andre fotballspillere med mer penger og bedre karrierer enn JAR. Hvorfor får ikke de pepper?

Folk unner andre suksess. Vi må slutte å forsøple debatter med tyting om jantelov og misunnelse.

JAR er vulgær, udannet, tilsynelatende en likegyldig far og samtidig en overfladisk posør som flasher rikdom og make med stor bringe. DERFOR synes folk han er en fjott. Ikke fordi de er misunnelige.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Ærligtalt, å bli en proff fotballspiller er IKKE lett og krever masse hardt arbeid samt. litt flaks. 

 

Sa jeg at han har vært utelukkende dårlig som fotballspiller? Jeg skrev faktisk at jeg synes at han har imponert til en viss grad. En jevnt over solid venstreback med en utrolig skuddfot. Han har helt klart lagt ned en del innsats som spiller. Riise som person blir en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klaveret

Jeg har ikke noe spesielt imot han, men jeg synes han virker noe (unnskyld uttrykket) dum eller kort om du vil. Alle damehistoriene, giftemålene etc. virker litt desperate. Han virker til å være tøffelhelt i stor størrelse for den nåværende. 

 

Men jeg synes han virker snill ... Og så håper jeg han tar vare på barna sine. Har sett uttalelser om at de ønsker seg barn osv, men han har jo allerede flere, noe som aldri blir nevnt (av det jeg har lest). Å ikke ta vare på barna sine er en dårlig egenskap som setter enhver i et dårlig lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR og kona minner meg om nyrike russere som er opptatt av å flashe pengene sine. Litt typisk for de som kommer fra vanlige kår og plutselig får masse penger mellom hendene. Syns rett og slett de framstår som überharry begge to. 

 

Syns episodene med at han sendte like sms'er for å sjekke opp kjente jenter var litt klein. Trodde egentlig det var media som fremstilte han som klysete helt til jeg så en føljetong på VGTV med han og konen som gikk på bryllupsforberedelser og selve bryllupet: God almighty! Der sa han blant annet det viktigste var hvordan de fremsto og snakket mye om hvor viktig det var å ha det dyreste og om hvor misunnelig alle andre var. Husker han trekte spesielt fram bilen sin. Klart han er stolt over det han har oppnådd, men når han fremstår så klysete i alle episodene (ja, jeg så alle..... :klaske: ) så virker det jo som om han er sånn i virkeligheten også. Det var tydelig at de ville ha fokuset på hva de eide av klær og vesker og hva de kunne betale for f.eks gifteringen. Det er sånne ting vi "vanlige" syns det er kleint å snakke om. Jeg vet verken inntekt eller hva gifteringen kostet til noen av vennene mine for å si det sånn..

 

Husker også han nevnte at konen hadde fått invitere alle venninnene sine til London eller hvor de nå bodde og understreket at han hadde betalt for reisen og alt de trengte. Det vrir seg litt inni meg når han har behov for å få sagt det.. 

 

I tillegg reagerte jeg på at han i leiligheten sin ikke hadde soverom til barna. Konen hadde fått bruke det ekstra soverommet som klesskap. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fordi han beskylder alle som kritiserer han for å være sjalu
3. Han virker uutdannet når han snakker om noe annet enn fotball
4. Han ønsker så gjerne å være en folkehelt i Norge som Northug, Solskjær, Svindal etc. Men den statusen får han aldri.

 

 

Innlegget er redigert for diskusjon av barn.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner heller ikke om intelligens å først bli frasvindlet xx antall millioner fra manageren sin, for så å fortsette et vanvittig overforbruk av harry luksusartikler straks kontobalansen kom i vater igjen.

 

 

 

Innlegget er redigert for speskulasjoner.

-Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen liker Riise fordi janteloven styrer folk så til de grader

 

Speedmaster har allerede svart på denne påstanden:

 

Dette innlegget er jo totalt skivebom. Det er mange andre fotballspillere med mer penger og bedre karrierer enn JAR. Hvorfor får ikke de pepper?

Folk unner andre suksess. Vi må slutte å forsøple debatter med tyting om jantelov og misunnelse.

JAR er vulgær, udannet, tilsynelatende en likegyldig far og samtidig en overfladisk posør som flasher rikdom og make med stor bringe. DERFOR synes folk han er en fjott. Ikke fordi de er misunnelige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedmaster har allerede svart på denne påstanden:

Og jeg syns svaret er feil. Andre har mer penger osv ja, men dersom man ikke er ydmyke og nesten ber om unnskyldning for sin egen suksess, så er man en dritt ifølge mange.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balian de Ibelin

Ingen liker Riise fordi janteloven styrer folk så til de grader

 

Janteloven er ikke annet en enn idiotisk unnskydling brukt av folk som ikke tåler og få kritikk.

 

Folk som bruker janteloven er ikke annet en enn gjeng med sytepaver.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg syns svaret er feil. Andre har mer penger osv ja, men dersom man ikke er ydmyke og nesten ber om unnskyldning for sin egen suksess, så er man en dritt ifølge mange.

 

Blank løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Og jeg syns svaret er feil. Andre har mer penger osv ja, men dersom man ikke er ydmyke og nesten ber om unnskyldning for sin egen suksess, så er man en dritt ifølge mange.

Til ein viss grad, så ja. Men så svart-kvitt er det heller ikkje. Tykkjer du t.d. Petter Nordthug er spesielt ydmjuk, eller spesielt upopulær? Det har nok vel så mykkje med personlegdom å gjere, og folk syns vel sånn sett at JAR er ein nokså slitsam person, enkelt og greit. Endret av Veslefrikk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...