Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Du legger det inn i signaturen :) Husker ikke nøyaktig hvordan jeg gjorde det, men er ganske lett ^^ Legger inn linken, så kan du endre "teksten" til det du vil :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du legger det inn i signaturen :) Husker ikke nøyaktig hvordan jeg gjorde det, men er ganske lett ^^ Legger inn linken, så kan du endre "teksten" til det du vil :)

:hoppe:

fikk det visst til alikevell, måtte bare google litt :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med musikk! :)

Jeg skal lage en spilleliste når det nærmer seg fødsel, så vi har litt fødemusikk. :) Det er veldig godt å ha noe å rolig å høre på. I alle fall inntil et visst punkt. :)

Vi fikk låne en CD med klassisk musikk på føden sist gang. Tror det var Mozart for babyer den het, og det var faktisk ganske greit, selv om jeg vanligvis aldri hører på klassisk. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med musikk! :)

Jeg skal lage en spilleliste når det nærmer seg fødsel, så vi har litt fødemusikk. :) Det er veldig godt å ha noe å rolig å høre på. I alle fall inntil et visst punkt. :)

Vi fikk låne en CD med klassisk musikk på føden sist gang. Tror det var Mozart for babyer den het, og det var faktisk ganske greit, selv om jeg vanligvis aldri hører på klassisk. ;)

Tenkte ikke over at det kunne brukes som fødemusikk også :fnise: Syns bare det er kos med musikk som får meg til å tenke på babyen og som visstnok skal være kos for bebis å høre på ^^

Alltid :laugh:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og Lille hørte mye på Ludovico Einaudi. Moderne klassisk musikk, veldig stemningsfullt :)

Det er utrolig behagelig musikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Lille hørte mye på Ludovico Einaudi. Moderne klassisk musikk, veldig stemningsfullt :)

Takk :nigo:

Hihi, første sangen som kom opp het Primavera :fnise: Jeg tenkte på Jahn Teigen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Inne og titter! Leste at du ble gravid i PP1, det er jo helt fantastisk! (Eller roter jeg nå?)

Gleder meg til å følge med på veien!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Inne og titter! Leste at du ble gravid i PP1, det er jo helt fantastisk! (Eller roter jeg nå?)

Gleder meg til å følge med på veien!

Du har nok helt rett i det, ja :) Vi var veldig heldige :) Du er hjertelig velkommen til å følge med videre :nigo: Håper dere får full klaff snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og mannen vært sammen i 5 år :hjerte: Har hatt en kjempekoselig liten feiring av dagen :) Jeg ringte han etter jobb, og han sa at han allerede hadde handlet middag. Det var i grunn nok gave i forbindelse med jubileet for meg! :laugh: Gikk innom blomsterbutikk og kjøpte en liten oppsats til han, for er jo ikke bare menn som kan gi bort blomster, må skjønne :nigo: Når jeg kom hjem har han gjort klart for å lage middag; biff (grå), pommes frittes, salat og varme grønnsaker (mais, squash, cherrytomat) :hoppe: Jeg prøvde å si at han kunne spise rød biff, men han sa "Nei, vi spiser sammen!" :rodmer: Og ikke nok med det, jeg fikk også en FLOTT bukett med lilla/lavendel roser :strix: Flotteste, snilleste mannen min :hjerte:

Ble en ganske kort feiring da, for jeg ville på Elvelangs i dag :) Gikk sammen med tre venninner, siden gubben ikke er helt i form. Det var veldig kos, men er helt ødelagt i ryggen nå :( Var egentlig helt ferdig etter jobb (vurderte å legge meg og gråte siste halvtimen på jobb).. Men Elvelangs skulle jeg på! Det er jo bare 4 km, men hadde vondt i både ryggen/hofta og nederst i magen mesteparten av turen :/ Må nok snakke litt med legen om denne ryggen på timen på mandag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5 årsjubileet :hoppe:

Hadde faktisk 4 årsjubileum med min kjære her om dagen, er så koselig med sånne spesielle dager, synes jeg :hjerte:

Huff, ikke godt med vond rygg nei. Godt du skal til legen snart da, så du kan ta det opp 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en kjempekoselig feiring av jubileum! Gratulerer :) Høres ut som at du har en veldig snill mann, det er fint!

Ryggen høres ikke bra ut i det hele tatt. Vær forsiktig så det ikke blir verre og verre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo :) Ja, vi pleier ikke å gjøre noe særlig ut av de dagene, bare at vi kanskje har en litt ekstra god middag, og vanligvis setter vi av litt ekstra tid til hverandre også :) Og det er nok for meg hvertfall ^^

Men var utrolig kos å føle meg tatt vare på og verdsatt i dag, og vi er jo enige om at vi håper på å aldri slutte å telle år sammen, før vi ikke KAN telle noe mer :)

Ja, jeg nevnte smertene i ryggen på første time i uke 12, og da sa hun at hun håpet det ikke var bekkenløsning jeg var i ferd med å få... Spent på hva hun sier nå.. Jeg greier jo fortsatt å gå da, men det gjør veeldig vondt etter en liten stund, og jeg greier ikke å være så effektiv på jobb som før :/ Noen dager etter jobb, selv etter kortvakter, så må jeg sette meg ned før jeg kan gå til heisen/bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempekoselig feiring av jubileum! Gratulerer :) Høres ut som at du har en veldig snill mann, det er fint!

Ryggen høres ikke bra ut i det hele tatt. Vær forsiktig så det ikke blir verre og verre!

Takk, han er den beste mannen jeg kan tenke meg hvertfall :)

Veldig flink til å ta vare på meg også :hjerte:

Det er dét det har blitt frem til nå, men håper på å få noen svar hos legen :) I dag tok det bare 45 minutter på jobb før jeg begynte å merke det, og på slutten av min 5 timer lange arbeidsdag ville jeg nesten ikke snu meg for det gjorde så vondt :( Men så kjennes det bra ut når jeg setter meg ned, frem til jeg reiser meg da hvertfall :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, høres ikke godt ut i det heletatt, ihvertfall ikke om du har en krevende jobb attpåtil. Kan jeg spørre hva du jobber med?

:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulere med 5 kjærlighetsår :hjerte: hjertedager er litt ekstra koslige:) vi er heller ikke så vekdig feirete av oss, men blir en god middag og å bruke dagen på hverandre:)

Kjedelig med rygg som ikke samarbeider da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke godt ut i det heletatt, ihvertfall ikke om du har en krevende jobb attpåtil. Kan jeg spørre hva du jobber med?

:hug:

Jobber på kafé :) Ikke tid til sittepause eller matpause, så hele arbeidsdagen tilbringes på beina (med unntak av når jeg er på do, det er for det meste "sittepausen" min).. Og maten spiser jeg mens jeg ordner ting for jobb :/ Kjente i dag at noe av det verste var å snu meg frem og tilbake, holdt på å si.. Altså, å snu 180 grader rundt, så de samme 180 gradene tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulere med 5 kjærlighetsår :hjerte: hjertedager er litt ekstra koslige:) vi er heller ikke så vekdig feirete av oss, men blir en god middag og å bruke dagen på hverandre:)

Kjedelig med rygg som ikke samarbeider da.....

Taaakk :hjerte: Mange flere skal det bli :rodmer:

Den ryggen min har med å skjerpe seg, for dette har ikke hu mor tid til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...