Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet her på en stund, så leste gjennom litt, og så koooselig! Herlig at babyen har det bra, ikke noe er bedre enn det :hjerte: så gøy at du kjenner spark :hoppe:

Er selv prøver, i 2pp nå snart, og blir ikke akkurat mindre babysjuk av å lese i disse koselige dagbøkene :rodmer:

Så kos at du tar deg tida til å lese gjennom :laugh: Det virker jo som at den trives ja, siden den dulter meg innimellom :rodmer: Varierer litt hvor mye aktivitet det er da, men som hun på helsestasjonen sa, så er det jo fortsatt veldig god plass til bebis :)

Åh, håper det klaffer for dere snart :) Før ble jeg skikkelig barnsjuk av å se babyer i vogn og sånt, mens nå ser jeg mer på vogna enn ungen, for det er jo ikke min unge, så føler ikke lengselen når jeg ser andre barn noe mer, hvis det høres logisk ut? :)

Sånn ellers, så har jeg begynt å bli sååå sulteeen :sjokkert: Spiste 4 brødskiver mellom 6:30 og 7 i morges, og ca. 12-12:30 holdt jeg på å dø av sult :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før ble jeg skikkelig barnsjuk av å se babyer i vogn og sånt, mens nå ser jeg mer på vogna enn ungen, for det er jo ikke min unge, så føler ikke lengselen når jeg ser andre barn noe mer, hvis det høres logisk ut? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det merker jeg også at jeg gjør! Ser alltid etter navn på vogna, om jeg så må snu meg og vri rart på hodet :P

Hehe, jeg også! :nigo: Tro hvor rare de syns vi er :fnise:

Skulle ønske alle måtte skrive både merke OG modell på vognene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg også! :nigo: Tro hvor rare de syns vi er :fnise:

Skulle ønske alle måtte skrive både merke OG modell på vognene :laugh:

Det hadde vært sååå praktisk for oss gravide! Knallforslag, altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert enda mere rar, for jeg har aldri vært interessert i babyer eller vært babysjuk, hverken før eller nå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hallo! :hoppe:

Må jo følge med her også! :)

Jeg kjenner meg igjen i det dere snakker om angående verpesyke. Før jeg ble gravid med mini, så var jeg heeeelt tussete ett babyer og alt sånt. Nå får jeg ikke de samme følelsene av babyer lenger. :P Babysyken har roet seg litt nå som jeg vet at jeg skal få min egen igjen. ;) Var på barselbesøk for tre uker siden, og det var jeg kjempesøt lita jente, men jeg fikk ikke den kriblingen jeg vanligvis har fått. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert enda mere rar, for jeg har aldri vært interessert i babyer eller vært babysjuk, hverken før eller nå :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hallo! :hoppe:

Må jo følge med her også! :)

Jeg kjenner meg igjen i det dere snakker om angående verpesyke. Før jeg ble gravid med mini, så var jeg heeeelt tussete ett babyer og alt sånt. Nå får jeg ikke de samme følelsene av babyer lenger. :P Babysyken har roet seg litt nå som jeg vet at jeg skal få min egen igjen. ;) Var på barselbesøk for tre uker siden, og det var jeg kjempesøt lita jente, men jeg fikk ikke den kriblingen jeg vanligvis har fått. :P

WELCOME :nigo:

Bra vi er flere som merker forskjell :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jordmorkontroll unnagjort! :)

Og det var så pinlig :ler: Jeg kom ikke på noe å spørre om, så vi satt bare og "jatta" i nesten en time :fnise:

Håper på å være litt mer forberedt neste gang... :P

Fikk høre hjertelyden da :rodmer: Omtrent 140 slag i minuttet :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jordmorkontroll unnagjort! :)

Og det var så pinlig :ler: Jeg kom ikke på noe å spørre om, så vi satt bare og "jatta" i nesten en time :fnise:

Håper på å være litt mer forberedt neste gang... :P

Fikk høre hjertelyden da :rodmer: Omtrent 140 slag i minuttet :):hjerte:

Har ikke så ofte spørsmål jeg heller. Lærer jo det meste på nett. :fnise:

Vet dere kjønn forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man spørre om på jordmortimen egentlig? :klo: Kanskje ikke rette sted å spørre, siden dere ikke vet :ler: Men koselig med hjertelyden da! 140 slag i minuttet, ikke verst! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så ofte spørsmål jeg heller. Lærer jo det meste på nett. :fnise:

Vet dere kjønn forresten? :)

Hehe, samme her, men hva i alle dager skal man med en hel tiiimeee da? :sjokkert:

Nei, siden vi har en trollunge som lå med ryggen opp mesteparten av tida på OUL, og når den endelig snudde seg så lå navlestrengen mellom beina :fnise:

Hva skal man spørre om på jordmortimen egentlig? :klo: Kanskje ikke rette sted å spørre, siden dere ikke vet :ler: Men koselig med hjertelyden da! 140 slag i minuttet, ikke verst! :tommel:

Jeg vet ikke :vetikke: Jaa, det er innafor normalen hvertfall :nigo:

Kom på en ting til da! :) Jeg fortalte at jeg har fått en del vondt i ryggen, og fikk beskjed om å ta meg litt sittepauser på jobb... Ain't nobody got time for that.. :sjenert: Så nevnte jeg at jeg prøver å unngå varemottak, og da sa jordmor at jeg burde unngå noe særlig tung løfting i det hele og store, siden jeg plages litt med ryggen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille vennen har turnet en del i magen både i går og i dag :rodmer: Det er såå koos med dult og spark fra mysteriet vårt :strix:

Og så har en gammel "venn" kommet tilbake i morges.. Oppkast :P Ble akutt kvalm i morges, og måtte bare løpe og spy.. :( Men gikk bra da, for var egentlig 99% vann jeg kastet opp :P Hadde tatt vitaminene for i dag da, men håper de hadde kommet seg lenger ned i systemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg måtte begynne å ta vitaminene på kvelden fordi jeg spydde de opp hver gang jeg tok de på morgenen. Verdt et forsøk :-)

Jaaa.. liv, dult og spark er fantastisk ♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det :) Har ikke vært noe særlig kvalm siden uke 14, men i går brakk jeg meg på butikken, og i dag spydde jeg jooo :P

Har pleid å gå greit hvis jeg spiser først, men kanskje jeg må gå over til kveldene som du sier :)

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og tickeren din som sier 'mommy's glad her morning sickness is subsiding' og alt, ikke spesielt lydig denne Minininjaen din :riste::fnise: (men heller oppkast enn varicose vains, kanskje, det blir man vel ikke kvitt så lett heller? :vetikke: )

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tickeren din som sier 'mommy's glad her morning sickness is subsiding' og alt, ikke spesielt lydig denne Minininjaen din :riste::fnise: (men heller oppkast enn varicose vains, kanskje, det blir man vel ikke kvitt så lett heller? :vetikke: )

Jeg så faktisk det :ler: Definitivt det over sånne åreknuter ja :P

Nå er jeg bare lett kvalm iblant igjen, har ikke spydd igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte får visst kvalmebyger tidvis gjennom svangerskapet har jeg lest :-)

Kjedeolige greier. Hadde det de første månedene. Takk høyere makter for at det ga seg!! Makan ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...