Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Høres ut som om det går bra med dere. Gleder meg til jeg også er ferdig.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for at jeg fant deg igjen etter flyttet! Lette i noen dager i gravidbøkene, trodde bare jeg var litt blind :P

Så bra at alt går så fint! Hvordan var det hjemme alene? (kan være du har oppdatert etter at jeg åpnet dagboka di :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Frøkna di er så nydelig på snap <3 Ser når jeg har tid på jobb og smiler hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var dagboka flytta ja Herregud og nydelig hun er <3 Jeg smelta jo helt jeg nå

Flinke dere har vært!

Skjønner godt at det blir trist å ikke ha mannen hjemme mer fra tirsdag av! Må være vanskelig for han å dra også...

Hihi, helt enig såklart :nigo: (Min) Verdens vakreste :hjerter: Men takk! ^^

Endre tittel på dagboka da

Nå når jeg endelig knotet meg inn hit så fikk jeg ordnet det :fnise:

Så deilig for deg Høres virkelig ut som om at dere har fått en god start

Ja! Flinke mannen min som sørger for at jeg får nok hvile også :)

Høres ut som om det går bra med dere. Gleder meg til jeg også er ferdig.

Jaa :)

Hurra for at jeg fant deg igjen etter flyttet! Lette i noen dager i gravidbøkene, trodde bare jeg var litt blind

Så bra at alt går så fint! Hvordan var det hjemme alene? (kan være du har oppdatert etter at jeg åpnet dagboka di )

Hehe, velkommen tilbake! :)

Det gikk faktisk helt greit ^^ Nå har vi til og med begynt å få tatt oss en dupp på dagtid begge to (og ikke bare Lilly, sånn som i starten), og jeg har begynt å få til å gjøre litt småting i huset mens hun sover på dagtid :) Hverdagen er på god tur!

Hvordan går det med dere? Frøkna di er så nydelig på snap <3 Ser når jeg har tid på jobb og smiler hver gang

Hihii, så bra du også syns hun er nydelig :nigo: Vi har det bra :) Dagene blir bare bedre og bedre, og det blir jammen nettene også! :)

Vil også ha snappen din Lilleninja! vil se bittelilleninja!

Pm'er du meg kallenavnet? ^^ Så skal jeg adde deeeg :nigo: (Og svare med mitt, så du vet hvem du skal godta :fnise: )

Jeg vil og ha snap!

Personal message med kallenavnet, please :nigo:

Og jeg vil ha snap!! Beateosol

La deg til nå :jepp:

Jeg vil og ha snappen!!

Send meg pm med kallenavnet, så ordner vi :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt nydelig, det er like stas hver gang jeg får en snap av henne! :rodmer:

Godt at det går bra med dere og at hverdag og rutiner begynner å komme på plass! God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hun er helt nydelig, det er like stas hver gang jeg får en snap av henne! :rodmer:

Godt at det går bra med dere og at hverdag og rutiner begynner å komme på plass! God helg! :klem:

Tusen takk, jeg er såklart helt enig :nigo: Hun har blitt bra god og rund nå også :fnise:

Jeg vil også gjerne ha snap :D

Pm eller fb? :)

Jeg også! :)

Send melding med brukernavnet på facebook? :nigo:

Hei :vinke:

Godt å høre at det står bra til med dere :hug:

Hvordan går det? Håper påsken har vært fin :)

Så koselig at dere fortsatt kommer innom her, selv om jeg er skikkelig dårlig på å oppdatere her :)

Vi koser oss, men nå må jeg løpe og bytte bleie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen i går! 😄🎉 Kjekt å se den nydelige jenta di på snap :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...