Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ligger lillemor og sover litt, så da skal mammaen prøve å få skrevet litt her :)

Alt går bare bra med oss alle sammen! På 3 månederskontrollen veide snuppa 6560 gram og var 60,5 cm lang :nigo: Hun er kjempesterk, liker så godt å ligge på magen at hun ikke snur seg selv, selv om hun har fått det til før :fnise: Bestemt liten frøken er hun også, nå for tiden vil hun gjerne bæres for det meste og eeendelig har hun godtatt å bli båret i bæresele (heldigvis) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen på etterskudd! :blomst:

Koselig å høre at dere har det bra! Hun er kjempeskjønn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei igjen, dere som fortsatt følger med her :) Leeenge siden sist nå, men dagene går så altfor fort! Jeg tror jeg skal lage meg en ny dagbok, for å starte litt "på nytt" her inne :) Vil gjerne prøve å komme meg litt tilbake hit når lillemor sover, men blir nok ikke så veldig aktiv ^^ Har savnet dere alle masse, da! 

 

Kort oppdatering før jeg begynner å undersøke hvordan det blir å lage ny dagbok og sånt;

Vi var på 6 mnd-kontroll den 27/8 nå, og da hadde lillemor blitt 8395 gram og 67,2 cm lang! :nigo: Hun har vokst godt! Fikk også kommentar fra legen at "sånne tjukke 6 mnd-inger er det fineste jeg vet!" :fnise: Vi fullammet til hun var 6 mnd og 6 dager gammel :) Hun har nå fått grøt tre dager på rad, i dag blir fjerde dagen, og i går svelget hun den faktisk så det er jo fremskritt :ler: 

 

Vi har kjøpt oss ny leilighet! Så vi overtar den nå på fredag! Går fra å leve på 48 kvm til 64 kvm, og det er uten boden :nigo: Mye bedre planløsning også! Tredje visningen vi var på sammen, den av de tre jeg var minst forberedt på, for denne gangen skulle vi bare se! Vi var jo på visning dagen før eller noe også, og da sa jo gubben at han ville vi skulle se hva som var på markedet, så det var bare det vi skulle ;P Men på tur hjem forsnakket han seg og sa at han hadde forelsket seg i leiligheta, og det hadde jammen jeg også! Så takket være en vidunderlig bankansatt fikk vi finansieringen i orden 30 minutter før budfristen på det første budet som hadde kommet inn gikk ut, og det gjorde at vi fikk leiligheta etter motbud fra selger! Gleder oss masse til å få litt bedre plass til lillemor! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her inne igjen :hoppe::hug:

Gratulerer med ny leilighet!! :bolledeig:

Tusen takk for begge deler :klem: Hvordan går det med dere? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på dere! Koselig med noen snappet i ny og ne da ;) Gratulerer med ny leilighet! Det er så stas når sånne ting faller på plass :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for begge deler :klem: Hvordan går det med dere? :nigo:

Det går bra! Bebido har allerede rukket å bli 4 måneder gammel og bruker ikke bare størrelse 50 lenger. :nigo:Faktisk flere plagg i 62 :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å Se deg her inne igjen ja! Og gratulerer med ny leilighet! =D gleder meg til flere oppdateringer =D

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt på dere! Koselig med noen snappet i ny og ne da Gratulerer med ny leilighet! Det er så stas når sånne ting faller på plass 

Aww, så koselig å høre :laugh: Ja, det håper jeg da! ;P At du ikke blir lei deg når de kommer, liksom xD Tusen takk! Nedtelling til fredag klokka 12 nå! :nigo:

 

Er hun blitt 6 måneder allerede? Wow!!

Gratulerer med kjøp av leilighet!!

Jaaa :sjokkert: 

Takk ;D

 

Gratulerer med ny leilighet og koselig med oppdatering. Hun er nå veldig søt på snapene 

Tuusen takk ;D Jeg må si meg enig! Glad det er flere enn meg som syns hun er søt :fnise:

 

Gratulerer så mye med leilighet! 

Tusen takk! ;D 

 

Det går bra! Bebido har allerede rukket å bli 4 måneder gammel og bruker ikke bare størrelse 50 lenger. :nigo:Faktisk flere plagg i 62 :tommel:

Wow! Tida går så altfor fort! Vi har vært på 68 i 2 mnd eller noe nå :P Nærmer seg jo slutten på det da, siden hun neeesten er 68 cm nå :P

 

Gratulerer så mye med ny leilighet!  Kjekt å lese at dere har det bra! 

Taaakk! Vi har det for det meste veldig bra ;D

 

Koselig å Se deg her inne igjen ja! Og gratulerer med ny leilighet! =D gleder meg til flere oppdateringer =D

Takk for det! Og takk for gratulasjonen ;D Jaa, må prøve å komme meg inn her iblant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt legging for kvelden er i gang! Hun har fått pupp (med diverse styr :dry: ), og nå er hun lagt i senga si :P Hun legger seg på magen, mamma snur henne :P ... Og sånn holder vi på en stund.. Jeg er egentlig ganske overrasket over at hun ikke sover som en stein allerede, for vi har nemlig vært og badet med MissDior og lillegutt i dag! :nigo: I terapibasseng <3 Det var herlig, og lillemor likte seg veldig godt i vannet! Blir nok å gjenta den suksessen ja ;P Eneste som ikke gikk så bra var vel at lillemor og lillegutt "sang" i kano i garderoben etter bading og dusjing :dry: Lillegutt begynte, lillemor stemte i, så ble det stille før lillemor satte i og lillegutt fulgte på :P ... Men gøy var det! Og godt selskap ;) Gubben satt på siden av og så på, siden badebuksa hans ligger stappet ned i én av de mange posene med klær som er ferdigpakket :P 

 

Glemte å si noe om hvordan leiligheten ser ut. Stor utebod, veranda, en felles hageflekk (delt med personen over oss og tomannsboligen på siden av vår tomannsbolig), stue med åpen løsning mot kjøkken (men ikke så åpen at man ser inn på kjøkkenet fra stua/tven, på en måte?), stort bad (hvertfall i forhold til det vi har nå), stort og fint hovedsoverom, og ett fint lite (rosa) rom til lillemor blir større, og en liten bod innenfor lillemor-rommet :) YPPERLIG for oss ^^ 

 

Forresten så har pappaen min sagt at han muligens skal spandere klippekort på Nordlandsbadet på meg! :nigo: Så trenger jeg bare å betale for lillemor, og hun koster jo bare 40 kroner for inngang og badebleie hver gang :nigo: Så da blir det nok myyyye bading! Jeg har jo alltid elsket å svømme, selv om jeg ikke er så god på det, så dette er en fin måte å komme meg tilbake i vannet på! Fant jo ut at det er ganske logisk at babyene våre liker seg i vannet; lillemor er født i Fiskene og lillegutt er Vannmann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...