Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Det er avent sine, ja :Nikke: Hva skulle jeg gjort uten? De og camelbaken er det beste jeg pakket i fødebagen! :nigo: All snopen unntatt to bixit-kjeks ligger igjen :fnise:

Det går mye bedre med amminga i dag! Har fått til tvillingstilling, melka har blitt hvit og det kommer så mye at lillemor glipper taket på puppen, så jeg må tørke av den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde selskap på rommet til i går rundt klokka 14, og så var jeg alene til litt før 10 i morges :) Det var deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selskap på rommet til i går rundt klokka 14, og så var jeg alene til litt før 10 i morges :) Det var deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre! :hoppendeglad: Gratulerer så mye til den lille familien :hjerte::nigo:

Kos dere masse masse, og nyt tiden :kose: så gleder vi oss til fødselshistorien :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å høre at dere har det bra!:)

Melkeoppsamler, er det noe bra altså?:)

Anbefales! Ammer jeg så drypper den andre. Da er det greit å samle opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales! Ammer jeg så drypper den andre. Da er det greit å samle opp :)

Er det engangs eller? Bare fester man det på brystvorten i bhen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med jenta :strix: Håper det kommer bilde på insta :lur: Supernysgjerrig vettu :)

Gleder meg til å høre fødehistorien din. Lykke til med hjemreisen :)

Og melkeoppsamlere en geniale. Bare man ikke bøyer seg frem når man har de på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jenta :strix: Håper det kommer bilde på insta :lur: Supernysgjerrig vettu :)

Gleder meg til å høre fødehistorien din. Lykke til med hjemreisen :)

Og melkeoppsamlere en geniale. Bare man ikke bøyer seg frem når man har de på :hoho:

Haha, det skjedde meg for 10 minutter siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare å bruke de tette, det da? XD Jeg hadde ikke greid meg uten! Da jeg ammet tidligere i dag, på rommet på barsel, så rant det så mye at det begynte å komme ut av oppsamleren :hoho: Måtte spørre den nye roomien om hun kunne nå meg litt papir :ler: Jeg skyller dem i varmt vann hver gang jeg har ammet :) Eller hvis de blir fulle før da :)

Nå har vi kommet hjem, men har ikke tatt frem dataen enda. Travelt opptatt med å titte på lillemor! :rodmer: Det var fullt på barsel og mange fødende, så de spurte om vi ville dra hjem. Skummelt, men siden jeg har masse melk så går det nok bra :) Vi har ammet to ganger (altfor kort etter min/puppene sin mening), lillemor har rapet og hikket, vi har skiftet tissebleie og så ligger hun og tester ut babynestet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...