Lilleninja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2161 Del Skrevet 26. februar 2015 Det er avent sine, ja Hva skulle jeg gjort uten? De og camelbaken er det beste jeg pakket i fødebagen! All snopen unntatt to bixit-kjeks ligger igjen Det går mye bedre med amminga i dag! Har fått til tvillingstilling, melka har blitt hvit og det kommer så mye at lillemor glipper taket på puppen, så jeg må tørke av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2162 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde selskap på rommet til i går rundt klokka 14, og så var jeg alene til litt før 10 i morges Det var deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2163 Del Skrevet 26. februar 2015 Hadde selskap på rommet til i går rundt klokka 14, og så var jeg alene til litt før 10 i morges Det var deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. februar 2015 #2164 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så mye og godt å høre at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 26. februar 2015 #2165 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så mye med veslejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 26. februar 2015 #2166 Del Skrevet 26. februar 2015 Så kjekt å høre! Gratulerer så mye til den lille familien Kos dere masse masse, og nyt tiden så gleder vi oss til fødselshistorien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 26. februar 2015 #2167 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer med minininja!!! Så kos med en helt perfekt baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2168 Del Skrevet 26. februar 2015 Fint å høre at dere har det bra! Melkeoppsamler, er det noe bra altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 26. februar 2015 #2169 Del Skrevet 26. februar 2015 :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. februar 2015 #2170 Del Skrevet 26. februar 2015 Fint å høre at dere har det bra! Melkeoppsamler, er det noe bra altså? Anbefales! Ammer jeg så drypper den andre. Da er det greit å samle opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2171 Del Skrevet 26. februar 2015 Anbefales! Ammer jeg så drypper den andre. Da er det greit å samle opp Er det engangs eller? Bare fester man det på brystvorten i bhen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. februar 2015 #2172 Del Skrevet 26. februar 2015 Er det engangs eller? Bare fester man det på brystvorten i bhen? Laget av plast, så kan bare vaskes / kokes http://lekmer.no/barn-og-baby/graviditet-o-amming/ammebeskyttelse-og-ammeskjold/philips-avent-isis-melkeoppsamler-2-pack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2173 Del Skrevet 26. februar 2015 Laget av plast, så kan bare vaskes / kokes http://lekmer.no/barn-og-baby/graviditet-o-amming/ammebeskyttelse-og-ammeskjold/philips-avent-isis-melkeoppsamler-2-pack Takk :D skal sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 26. februar 2015 #2174 Del Skrevet 26. februar 2015 Ååå gratulere så mye med den lille jenta deres tenk at nå er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. februar 2015 #2175 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så mye med jenta Håper det kommer bilde på insta Supernysgjerrig vettu Gleder meg til å høre fødehistorien din. Lykke til med hjemreisen Og melkeoppsamlere en geniale. Bare man ikke bøyer seg frem når man har de på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. februar 2015 #2176 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så mye med jenta Håper det kommer bilde på insta Supernysgjerrig vettu Gleder meg til å høre fødehistorien din. Lykke til med hjemreisen Og melkeoppsamlere en geniale. Bare man ikke bøyer seg frem når man har de på Haha, det skjedde meg for 10 minutter siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2177 Del Skrevet 26. februar 2015 Bare å bruke de tette, det da? XD Jeg hadde ikke greid meg uten! Da jeg ammet tidligere i dag, på rommet på barsel, så rant det så mye at det begynte å komme ut av oppsamleren Måtte spørre den nye roomien om hun kunne nå meg litt papir Jeg skyller dem i varmt vann hver gang jeg har ammet Eller hvis de blir fulle før da Nå har vi kommet hjem, men har ikke tatt frem dataen enda. Travelt opptatt med å titte på lillemor! Det var fullt på barsel og mange fødende, så de spurte om vi ville dra hjem. Skummelt, men siden jeg har masse melk så går det nok bra Vi har ammet to ganger (altfor kort etter min/puppene sin mening), lillemor har rapet og hikket, vi har skiftet tissebleie og så ligger hun og tester ut babynestet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 26. februar 2015 #2178 Del Skrevet 26. februar 2015 Så herlig! Gratulerer masse!!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. februar 2015 #2179 Del Skrevet 26. februar 2015 Åh Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2180 Del Skrevet 26. februar 2015 Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå