Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får håpe det setter i gang snart slik at du slipper å bekymre deg sånn. :klemmer: Hvis ikke skal du ikke nøle med å ringe føden. :) Det vil nok sikkert hjelpe å få se at baby har det fint inni der.

Ja, jeg kan gjerne våkne med rier eller vannavgang i morra :jepp: Får liksom ikke til å glede meg helt over det som skal skje heller, når tankene blir så ensporet.. Får heldigvis et avbrekk i dag da, siden vi skal i kaffeselskap :) Jeg håper de eventuelt kan ta meg inn på en kjapp sjekk hvis jeg ikke greier å roe meg, om så bare få høre fosterlyden og målt blodtrykk :) Takk for klemmen :hug:

Sender deg en klem! I helga skjer det!! ;)

Takk, det trengs :) Håper det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å måtte vente og vente. Men synes det er veldig dårlig av de å ikke gi en deg en time når du ringte inn NÅR de åpnet! :sur: Håper du får noen til å se på deg i hvertfall.

Håper det skjer noe snart :nigo: Så ønsker jeg deg en god helg søte :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter faktisk veldig pris på at du spurte hvordan det gikk, for det hjalp nesten litt bare å få "snakket" det ut :jepp:

Anytime :hug:

Da syns jeg du skal ringe føden i dag, hvis ikke noe skjer av seg selv. Men jeg har jo som sagt troa på i dag altså!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror natt til 15.

Skjønner du begynner å bli lei nå..

Skal legge deg inn :jepp: Takk for klemmen! ^^ Ja, nå syns jeg også det er veldig lov å være lei! ;P

Så kjedelig at du ikke fikk legetime. Håper hun bestemmer seg for at hun vil komme nå i helgen

Ja, det var nedtur der og da, men den lille fornuften som trumfer gjennom sier at det er jo eeegentlig ikke så stort behov for legetimen, annet enn for å få målt bt, men jeg hadde jo optimalt bt på forrige kontroll (til tross for at jeg ikke akkurat var avslappet med den dustelegen) :) Takk! Satser på at hun kommer i helga, ja! ^^

Livmortapp med badering.. Jeg dauer

Heheheh, værsågooood for det bildet :nigo:

Så kjedelig å måtte vente og vente. Men synes det er veldig dårlig av de å ikke gi en deg en time når du ringte inn NÅR de åpnet! Håper du får noen til å se på deg i hvertfall.

Håper det skjer noe snart Så ønsker jeg deg en god helg søte

Ja, jeg syns det var veldig dårlig når jeg satt og ventet på at klokka skulle "slå" 9 og åpningstid :/ Egentlig skulle jeg bare hatt pappa boende litt nærmere, han er sykepleier, så han kunne målt bt mitt :fnise:

Takk, det håper jeg også ^^ Masse god helg til deg også :klem:

Gode klemmer og fødevibber fra meg!

Jeg har tro på søndagsbaby!

Takk for klemmer og fødevibber, begge deler er hjertelig velkomne! :klemmer: Håper du har rett :jepp: Jeg tenkte på det i morges, at hvis hun kommer i morgen får hun en morsom fødselsdato; 15-2-15 :fnise:

Idag er dagen du føder

Går det bra med deg?

Fingers crossed :jepp: Takk som spør! :) Det går litt bedre i dag, selv om jeg lå våken en stund i morges også, på samme måte som i går.. Stakkars lillemor som til stadighet blir dyttet i foten av en bekymret mamma :fnise: Tror det er veldig trangt til henne i magen nå, da, så lov å håpe hun tar til vett og vil ut snart! Merker at bevegelsene hennes ikke er like voldsomme, i stad for eksempel lå hun bare og såvidt snudde seg en cm eller noe ene veien først, og så andre veien ^^ Men så dyttet hun rumpa ordentlig ut, da, på ordentlig lillemor-vis :hoho: Da ble mamma glad :rodmer:

Anytime

Da syns jeg du skal ringe føden i dag, hvis ikke noe skjer av seg selv. Men jeg har jo som sagt troa på i dag altså!!

:klem:

Det går heldigvis litt bedre i dag, selv om det ikke har skjedd noe enda ^^ Nå i morges har hun ligget og snudd på seg der inne, så det er beroligende ^^ Mener på jordmor sa man skulle ringe føden dagen før kontrollen og avtale time, så lurer på å ringe dem i morgen og spørre om jeg kan få komme på mandag :) Så blir det hvertfall én dag mindre å vente! Kanskje de da kan sette meg i gang 41+3, i stedet for å bare kontrollere meg da? ^^ Vi får leve i trua! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en spennende dagbok! Jeg begynte å lese den på tirsdag eller onsdag og nå har jeg lest hele! Har ledd(mest), vært rørt, fortvila og sint på dine veiene gjennom denne dagboka! Du skriver veldig godt og det er lett å henge seg på med hva som skjer :)
Håper lillemor kommer i dag eller i morgen:) Satt de fire siste sidene her og var så spent på om det kom til å bli fødsel før jeg fikk lest ferdig. Kan ikke være noen god følelse å være bekymret :(

Jeg må også innrømme at i løpet av mange sider så var jeg litt misunnelig på at du har en så fantastisk, snill og perfekt samboer. Så kom jeg til "han sov til halv 5!" eller var det halv 6 kanskje? Og fordi han hadde sittet og spilt! Da følte jeg at han var litt mer lik min samboer som også er gamer og til tider sitter han også hele natta. Digget også måten dere annonserte det på, på facebook! Tenkte å vise den til samboeren min også :)

Lykke til i innspurten, jeg må i alle fall få med meg slutten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi i bursdagskaffe for svigermor :) Ble bare brus, kake og farris på meg da ;P Jeg hadde på meg mammabukse (dress), en mammatopp jeg syns er veldig fin, og en mammajakke (sånn pyntejakke) ^^ Følte meg veldig fin, faktisk, selv om det har vært mitt "go to"-antrekk, så det begynner å bli litt oppbrukt :P Når svigermor så meg, så sa hun "Nå kan hun ikke komme seg lenger ned uten å ploppe ut, altså" :hoho: Så man kan trygt si at magen har sunket, ja :fnise: Vi fikk se hva bestemoren til gubben har holdt på å strikke! Hun har strikket "barnehageklær", som hun kalte det; En strikket rød (sånn mørk rød) bukse, og en kofte/strikkagenser til, ordentlig fint sett :jepp:
Heldige som vi er fikk vi gaver til lillemor også! Hun fikk lilla ullvotter fra Joha (med bomull på innsiden) i størrelse 0-1 mnd, og matchende lue i samme størrelse! Og flott var det, for vi hadde faktisk ikke ullue i nyfødt-størrelse :nigo: Så fikk hun ett veldig skjønt teppe med hvitt "teddy-stoff" på ene siden, og rosa mykt stoff med sånne bittesmå "rosemønster" på andre siden ^^ To nusselige pysjer i størrelse 56 fikk hun også, en hvis med rosa hjerter, og en hvit med rosa og grønn pynt på :)

Og ikke miiiiiinst; vi fikk vippestoooool :strix: Det var noe vi virkelig trengte, som jeg var litt lei meg for at vi ikke hadde hatt råd til å kjøpe selv enda :jepp: Den er i brown/chestnut, Babybjørn sin bouncer balance soft ^^ Fantastisk, vi er så heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en spennende dagbok! Jeg begynte å lese den på tirsdag eller onsdag og nå har jeg lest hele! Har ledd(mest), vært rørt, fortvila og sint på dine veiene gjennom denne dagboka! Du skriver veldig godt og det er lett å henge seg på med hva som skjer :)

Håper lillemor kommer i dag eller i morgen:) Satt de fire siste sidene her og var så spent på om det kom til å bli fødsel før jeg fikk lest ferdig. Kan ikke være noen god følelse å være bekymret :(

Jeg må også innrømme at i løpet av mange sider så var jeg litt misunnelig på at du har en så fantastisk, snill og perfekt samboer. Så kom jeg til "han sov til halv 5!" eller var det halv 6 kanskje? Og fordi han hadde sittet og spilt! Da følte jeg at han var litt mer lik min samboer som også er gamer og til tider sitter han også hele natta. Digget også måten dere annonserte det på, på facebook! Tenkte å vise den til samboeren min også :)

Lykke til i innspurten, jeg må i alle fall få med meg slutten også :)

Åååh, velkommen, så koselig at du har tatt deg tiden til å lese gjennom alt :laugh: Takk for komplimentet til skrivingen, det er jo veldig bra tilbakemelding å få :jepp: Jeg er en sånn som skriver rett fra hjertet når jeg skriver, lar bare tastetrykkene fare, og så retter jeg bare opp eventuelle skrivefeil :fnise: Ja, nå håper jeg også hun tar til vettet snart! Magehuset er visst alt for godt, hadde hun bare visst hvor mye vi har ordnet til hun skal komme ut :fnise:

Hehe, for det meste er han fantastisk, men han har jammen sine sider han også :fnise: Litt trøst å høre at flere har gamer-kjærester ;P Her om dagen gikk han og skulle "slappe av" på senga (med klær, grrrr) klokka 17, så jeg spurte om han ikke bare skulle ordne seg for kvelden. Neeeida, han skulle jo tross alt stå opp klokka 18! Når jeg kom og la meg nedpå litt klokka 18, nevnte jeg jo at klokka var der, men fikk bare ett "ja" før han snudde seg i senga igjen :P Jeg prøvde på nytt klokka 19, for da våknet jeg litt igjen, men samme resultat ;P Men! Når jeg kom inn klokka 23 for å legge meg, og spurte om han skulle kle av seg (hater at han har på seg klærne i senga..) og ordne seg for senga, men da stod han opp i stedet! :dry: Så satt han oppe og spilte til i 2 eller 3-tida :P ... Jeg syntes det var veldig morsomt å lage den annonseringen, for da ble det litt mer rettet hans interesser også :jepp: Jeg spilte jo litt en stund jeg også, da, men det var mest for han at vi gjorde det sånn ;)

Takk for lykkeønskninger! :) Veldig koselig at du vil følge med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at det blir mange innlegg på rappen, dere, men må bli sånn siden jeg er så glad i smileys ^^ Får til stadighet beskjed om at jeg har for mange uttrykksikoner ;P

I går skjedde noe veldig interessant som nesten fikk meg håpefull en stund! Jeg hadde vært på do, og skulle bytte klær, siden vi skulle bort. Deriblant tenkte jeg å ta på meg en ny truse :P Så jeg reiste meg fra do, og syntes jeg hadde litt vondt nedi magen og helt nedi hutaheiti! Men jeg fikk nå vasket hendene først da. Så skulle jeg inn på soverommet og hente denne trusa, da. HVER gang jeg tok ett steg med høyrefoten så stakk det noe helt j**lig ned i musa og helt nederst i magen :sjokkert: Så jeg gikk sammenkrøket bortover gulvet og sa AU for hvert steg, men i tillegg til å si AU så hylflira jeg :ler: Jeg fikk regelrett latterkrampe for det gjorde så vondt at det var komisk :ler: Så dere kan jo se for dere hvordan det ser ut med en veldig gravid, naken dame som går fremoverbøyd bortover gulvet og hylflirer og roper au! Så kommer jeg omsider frem til truseskuffa (maksimalt 10 meter å gå eller noe, om ikke mindre, men det tok jo sin tid!), og da var ikke den trusa jeg hadde tenkt til å ha på meg der.... :P Så da skulle jeg komme meg tilbake til badet.. Kommer meg to meter i samme "stil" før jeg kommer med ett skikkelig høyt brøl "AU!!!!", og der kommer selvfølgelig gubben løpende :fnise: Stakkaren så helt fortvilet og forvirret ut, for jeg fortsatte å si au, hylflire og sannsynligvis se ut som jeg hadde ganske gode smerter :P Humpet meg fremover mens gubben stod bekymret og så på (han ville egentlig hente ting for meg), så satte jeg meg ned på do igjen for å ta på meg trusa :P .. Første foten fikk jeg inn ganske greit, men på andre greide jeg selvfølgelig å sette fast lilletåa (av alle ting)! Så der satt jeg på do da, og fikk hjelp av gubben til å kle på meg trusa først, og så sokkene :fnise: Når jeg omsider kom meg ut i stua (da gikk det litt bedre, så jeg bare flirte nå, ikke noen au-rop, og greide å gå nesten oppreist) hjalp han meg jammen på med buksa også, han er kjekk å ha ;)

Så jah, det var gårsdagens underholdning her i huset, det var helt utrooolig for en latterkrampe jeg hadde, selv om jeg begynte å få tårer i øynene av smerte :P Det gikk over da, men ett øyeblikk der begynte jeg å øyne ett håp om at dette kunne være noe modning- eller fødselsrelatert :P (Den gang ei :dry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det som alle nok har fått med seg Valentine's Day :) Gubben og jeg har vært forlovet i 3 år i dag :strix: Som vanlig skal vi feire dagen med god middag og hverandres selskap :) Sånn vi liker å feire den! Det Valentine's betyr for oss er at man gir hverandre litt ekstra oppmerksomhet, og dedikerer litt mer av tiden til hverandre, og koser seg med god mat :) Så i kveld blir det pizza, etter min mamma sin oppskrift (på ferdigbunn da), med litt ekstra chili og hvitløk, sånn bare fordi! ;) Så tenker jeg vi skal se en film sammen, forslag mottas med takk, foreløpig heller vi mot Resident Evil :P

Er så glad i den flotte mannen min, kunne ikke sett for meg å tilbringe livet med noen andre! Og jeg er så glad for at det er han som skal bli pappa til den lille jenta vår, han kommer til å bli en fantastisk, mykhjertet pappa :rodmer: Hun snurrer han nesten allerede rundt lillefingeren, det gjør meg så varm i hjertet å se hvor glad han er i henne, selv om hun ikke er ute av magen enda :) Så har svangerskapet ført oss enda nærmere hverandre, og når han ser på meg nå kan jeg iblant se kjærligheten i øynene hans, og det gjør meg helt øm i hjertet! Gleder meg så enormt mye til å se første gang han har lille jenta vår i armene :hjerte: Nesten så jeg vil gråte litt av glede og at jeg blir så rørt selv når jeg tenker på hvor mye han betyr for meg og hvor glad jeg er i han! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, velkommen, så koselig at du har tatt deg tiden til å lese gjennom alt :laugh: Takk for komplimentet til skrivingen, det er jo veldig bra tilbakemelding å få :jepp: Jeg er en sånn som skriver rett fra hjertet når jeg skriver, lar bare tastetrykkene fare, og så retter jeg bare opp eventuelle skrivefeil :fnise: Ja, nå håper jeg også hun tar til vettet snart! Magehuset er visst alt for godt, hadde hun bare visst hvor mye vi har ordnet til hun skal komme ut :fnise:

Hehe, for det meste er han fantastisk, men han har jammen sine sider han også :fnise: Litt trøst å høre at flere har gamer-kjærester ;P Her om dagen gikk han og skulle "slappe av" på senga (med klær, grrrr) klokka 17, så jeg spurte om han ikke bare skulle ordne seg for kvelden. Neeeida, han skulle jo tross alt stå opp klokka 18! Når jeg kom og la meg nedpå litt klokka 18, nevnte jeg jo at klokka var der, men fikk bare ett "ja" før han snudde seg i senga igjen :P Jeg prøvde på nytt klokka 19, for da våknet jeg litt igjen, men samme resultat ;P Men! Når jeg kom inn klokka 23 for å legge meg, og spurte om han skulle kle av seg (hater at han har på seg klærne i senga..) og ordne seg for senga, men da stod han opp i stedet! :dry: Så satt han oppe og spilte til i 2 eller 3-tida :P ... Jeg syntes det var veldig morsomt å lage den annonseringen, for da ble det litt mer rettet hans interesser også :jepp: Jeg spilte jo litt en stund jeg også, da, men det var mest for han at vi gjorde det sånn ;)

Takk for lykkeønskninger! :) Veldig koselig at du vil følge med :klem:

Ja, er det ikke typisk? Du får gå en runde i leiligheten og fortelle alt dere har gjort og forklare nøye at nå som vippestolen også er i hus så er det virkelig bare å komme! Og at Valentinsdagen og dagen dere forlovet dere på er en fin dag å ha bursdag på siden hun er et sånt kjærlighetsbarn :rodmer:

Det der hørtes veldig kjent ut! Hater også når han legger seg med klær på... Jeg må kjenne hud, ikke olabukse i senga! Har også prøvd meg på å lage middag, vekke han 4-5 ganger på rad og ende opp med å spise middag alene.. Så er han litt snurt for at jeg ikke har vekket han når jeg går og legger meg og han er sulten! :rolleyes: Jeg spiller litt innimellom på hans pc :P Nå ar det vist blitt såpass mye at jeg har fått beskjed om at jeg får min egen pc!

Jeg flira godt når jeg så for meg at du humpa rundt etter trusa og lo og sa au! Det er sånn jeg kunne gjort også :P Tenker på hvor dumt det ser ut, men har veldig vondt likevel. Høres ut som at det skjer noe da, så snart må hun komme :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! Koselig med feiring ikveld!

Jeg forstår veldi godt at du er lei. Krysser fingerne for at det skjer noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke typisk? Du får gå en runde i leiligheten og fortelle alt dere har gjort og forklare nøye at nå som vippestolen også er i hus så er det virkelig bare å komme! Og at Valentinsdagen og dagen dere forlovet dere på er en fin dag å ha bursdag på siden hun er et sånt kjærlighetsbarn :rodmer:

Det der hørtes veldig kjent ut! Hater også når han legger seg med klær på... Jeg må kjenne hud, ikke olabukse i senga! Har også prøvd meg på å lage middag, vekke han 4-5 ganger på rad og ende opp med å spise middag alene.. Så er han litt snurt for at jeg ikke har vekket han når jeg går og legger meg og han er sulten! :rolleyes: Jeg spiller litt innimellom på hans pc :P Nå ar det vist blitt såpass mye at jeg har fått beskjed om at jeg får min egen pc!

Jeg flira godt når jeg så for meg at du humpa rundt etter trusa og lo og sa au! Det er sånn jeg kunne gjort også :P Tenker på hvor dumt det ser ut, men har veldig vondt likevel. Høres ut som at det skjer noe da, så snart må hun komme :hug:

Hehe, omvisning, det var ikke en dum idé :jepp:

Ikke bare dét, men dette er jo buksa han går ute med, så kommer skitt i senga :dry: Haha, her har han heldigvis aldri prøvd seg på å bli snurt for at han ikke har fått middag, han er jammen gammel nok til å ordne mat selv når han har sovet gjennom middagstid ;) Hehe, hvilke spill liker dere? :) Evt hvilken sjanger?

Haha, det må ha vært litt av et syn! Skulle vært filma :P Deler av grunnen til at jeg lo var også at det var så vondt at det var tragikomisk :ler: Men ja, håper det betyr at hun er i ferd med å forstå at hun faktisk må UUUUT! :)

Gratulerer med 3-års forlovelsesdag! :)

Høres ut som det er noe på gang nå :)

Takk :laugh:

Lov å håpe på at det er modning på gang ihvertfall! :P

Gratulerer!! Koselig med feiring ikveld!

Jeg forstår veldi godt at du er lei. Krysser fingerne for at det skjer noe snart.

Takk :nigo: Ja, tror mange fingre er krysset nå, det er litt godt å vite :)

Nå blir det kafé med noen venninner :) Gubben fikk kaffe på senga, selv om han stod opp heller, og jeg fikk ligge litt i armkroken og kose :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...