Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Tippeliste for lillemor sin ankomst :) :

1. februar:
Havmus

3. februar:
Spiremor

5. februar:
MissStiles

6. februar:
EryMax

7. februar:

Opprinnelig termin/menstermin
Internasjonal termin (40+0)
Tusle

8. februar:

LilleMeg90
Skyblue
*Bakepulver*

9. februar:
FrøkenAnonym

10. februar:

UL-termin
Frk.mh

Blomst12

11. februar:

Teriyaki
Havmus
Spiremor

12. februar:
La Traviata
Yesterday

Saltsild
Focklop

13. februar: (Fredag den 13.)

Nautika
Mafalda
Millimani
Skyblue

14. februar:
Androide

KaosPåToBein
MissDior

15. februar:
Løvsol

16. februar:
HopsiDeisi

17. februar:
KissKissBangBang

Jordmor tippet: Natt til 9. februar (hun har nattevakt da)
Gubben sier han har "snakket" med lillemor, og hun hadde visst "kick to confirm" at fødselen skulle starte søndag kveld klokka 19? :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dristet meg til å stryke ut dagens tipping, for jeg tviler på at det blir så styrtfødsel at hun er her på under en time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeei, jeg (du) begynner å få litt dårlig tid! Bare å føde på den 11 du :jepp:

Forresten, hurra for termindato! :hoppe: Ingen flere milepæler igjen nå. Bare den store målstreken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri vet du! Regner med at det gikk fint altså :P

Jeg tipper den 12! :)

Hehe, ja, dessverre ingen fødsel enda :fnise: Det er noteeert :laugh:

Jeg tipper også 12! :)

Har skrevet deg inn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neeei, jeg (du) begynner å få litt dårlig tid! Bare å føde på den 11 du :jepp:

Forresten, hurra for termindato! :hoppe: Ingen flere milepæler igjen nå. Bare den store målstreken. :)

Hehe, med gleeedeee! :nigo:

Jippiii, det tenkte jeg ikke over, faktisk :sjokkert: Det er litt rart å tenke på, ja :nigo: Lillemooor, må du begynne å bane vei ut, her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt ut facebookstatus om at vi ikke vil at noen andre skal dele nyheten for oss på facebook, eller ellers ;) Mamma ringte meg for å spørre hva "veggen" er, siden jeg skrev at jeg ikke hadde stengt veggen min :fnise: Samtidig spurte hun "Skal jeg ikke si det til bestemor og bestefar når jeg får vite det?!" og hørtes helt sjokkert ut, så da måtte jeg jo forklare at "Nei, det er noe vi vil gjøre selv, for det er jo stas å dele nyheten, og ikke minst stas å høre reaksjonen!" :) Det syntes hun var litt vanskelig, da, for bestemor avslutter visst hver telefonsamtale med å si "Må du si ifra med en gang du hører noe!", men som jeg sa til mamma så må hun bare fortelle bestemor at vi gir beskjed så fort som mulig selv :)

Det er mulig mamma skal få lov til å si det videre til én venninne, siden det er den venninna som strikker hentesettet vårt, så vi må få det utover hvis/når lillemor kommer :) Har ikke bestemt meg enda for om jeg skal sende henne melding, eller om mamma skal få si det til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindato :hakeslepp::5: Kom ut, kom frem, Lillemor!!

Jaaa, tenk på det :sjokkert: Jeg tenkte ikke ordentlig over det før Teriyaki sa det, faktisk :P ... Nå må hun komme, for jeg vil ikke gå overtid :snurt: *litt redd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skrive deg inn :jepp: Jeg er også spent :fnise: Drømte om at jeg hadde fått lillemor og ammet henne i natt :) Da er det så kjedelig å våkne :( Jeg tror faktisk jeg satser på sykehusklær, altså :) .. Eneste som gjør meg litt skeptisk er at jeg har hørt de er så stive :/

Takk for heiingen! :nigo: Ja, forhåpentligvis SNAAART (hører du, lillemor?) :) Jeg prøvde å si til lillemor i stad at "Nå kan du bare komme, for Hundepatruljen er ferdig for i dag, så kan vi se neste episode sammen" :fnise:

Muligens ikke de mykeste, men vårt lille gull lot seg ihverfall ikke affisere :-) gjør det som kjennes rett ut. Du trenger uansett mye mindre klær enn det du tror :-)

....altså på sykehuset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ikke de mykeste, men vårt lille gull lot seg ihverfall ikke affisere :-) gjør det som kjennes rett ut. Du trenger uansett mye mindre klær enn det du tror :-)

....altså på sykehuset :-)

Hehe, da tror jeg at vi i utgangspunktet satser på sykehusklærne, blir det for ille så kan jo mannen dra hjem og hente klær til henne ^^

Termindato allerede?!?! :sjokkert:

Lillemor kommer på fredag hun :opplyser:

Jaaa :sjokkert: Jeg håper du tar feil, og at hun kommer før! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men gled deg til å ta på hentesettet, DET er en spesiell følelse, å kle på babyen fine klær for å gå ut i bilen å kjøre hjem!!!! o loord. kjenner suget i magen og alle følelsene, husker lukten og de overveldende følelsene jeg hadde på den bilturen :rodmer: :rodmer: :rodmer:

hvordan kjenner du deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men gled deg til å ta på hentesettet, DET er en spesiell følelse, å kle på babyen fine klær for å gå ut i bilen å kjøre hjem!!!! o loord. kjenner suget i magen og alle følelsene, husker lukten og de overveldende følelsene jeg hadde på den bilturen

hvordan kjenner du deg i dag?

Jaa, håper bare det blir ferdig strikket i tide :fnise: Under hentesettet skal hun ha på seg ullbody og ullstrømpebukse, tenker vi, men de er brukte fra før, da ;P Så har hun en sånn "reisepose" hun skal ha utapå der, tror ikke hun skal fryse ;P Vi har også teppe og dyne hun skal få ha på seg for å isolere for vinden :sjenert: ...

Hurra for termindato!! :strix:

Hurraa! Ikke det at lillemor har fått den med seg, tydeligvis :dry:

Babyen kommer på fredag den trettende ;) Jeg tipper 13. februar :)

Skal skrive deg inn :jepp: Da blir svigermor glad, for da deler de bursdag :fnise:

Æsj tippa for tidlig igjen!! Da holder jeg en ekstra finger på fredag den 13 istedet! ;)

Ja, hva skjeeer med det, liksom, Skyblue? :snurt: Jeg hadde håpet du skulle ha rett, da ... :P Skal skrive deg inn på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på hvordan jeg kjenner meg, Løvsol :fnise: Kjenner meg... helt vanlig, i grunn? Hadde litt vondt nedover lårene igjen i stad, og kjennes ut som lillemor har lagt seg litt lenger ned og inn i magen nå, for det var plass til en goood middagsporsjon i stad, uten at jeg fikk halsbrann eller noooe, sånn som jeg fikk i går :nigo: Så bedre plass i magen nå, ja ^^ Håper det betyr at hun fortsatt prøver å finne veien ut, men at hun knekker koden snart ;) Jah! Og så skulle jeg på do i stad, og da kjentes det ut som at jeg fikk støt i "musa" (nederst i magen, men kjente det helt i hutaheiti) :fnise: Satser på at ting godgjør seg :P ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...