Lilleninja Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1141 Del Skrevet 11. desember 2014 Sannsynligvis er alt fint, hun ligger sikkert bare litt annerledes. Husker forresten de der stikningene som gjorde at beina forsvant under meg. Fytti, så ubehagelig! Åh, det er så godt å høre at dere sier alt sikkert er fint! Det er så skummelt, syns jeg Kom på nå at jeg hadde jo en sånn i dag også, men da var det bare ene siden jeg "mista beinet" på Da var det akkompagniert av det jeg mener på er isjas-smerter Gikk heldigvis fort over! Lillemor ligger nå og bruker magen som "springbrett" for å dytte hodet lenger ned i blæra/bekkenet mitt Jeg må tisse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. desember 2014 #1142 Del Skrevet 11. desember 2014 Som de andre sier er det mest sansynlig i orden, men vi kan jo det å bekymre oss vi "soon to be mommys". Så forstår deg godt! Kjedelig når beina ikke følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. desember 2014 #1143 Del Skrevet 11. desember 2014 Høres veldig riktig ut med full sykemelding, ja, bra legen passer ordentlig på deg Får håpe ikke du "mister beina" noe mer, for det er jo ikke noe bra. Har du prøvd varmepose eller liknende på korsryggen? Eller andre steder som er vonde? Har hørt at det kan hjelpe noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 12. desember 2014 #1144 Del Skrevet 12. desember 2014 Hei i natta ♡ uff, så vondt å lese om bekkenet ditt :-( godt det ikke er lenge igjen nå ♡ Jordmora mi ble bekymret over at mitt symfysemål plutselig gjorde et hopp mot toppen av kurven. Jeg fødte en liten bebis. Hadde hun ikke kommet før tida, hadde hun nok vært ca 3500. Så symfysemålene er ikke noen gode målinger. Jordmor eller lege vil uansett sende deg på ekstra ul om er redd for at bebisen vokser for lite eller for mye :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1145 Del Skrevet 12. desember 2014 Som de andre sier er det mest sansynlig i orden, men vi kan jo det å bekymre oss vi "soon to be mommys". Så forstår deg godt! Kjedelig når beina ikke følger med! Takk, det er rart hvor bekymret man kan være for noen man ikke har "møtt" enda engang altså! Men det er jo min/vår lille jente De har med å henge med, nå, altså! Høres veldig riktig ut med full sykemelding, ja, bra legen passer ordentlig på deg Får håpe ikke du "mister beina" noe mer, for det er jo ikke noe bra. Har du prøvd varmepose eller liknende på korsryggen? Eller andre steder som er vonde? Har hørt at det kan hjelpe noe Jeg har heldigvis en veldig flink lege, ja Nei, jeg satser på at de holder seg "på" nå, beina De "detter ut" bare når det stikker skikkelig akutt til i bekkenet/ryggen, så kan vel hende det har noe med nerver å gjøre eller noe? Ikke greit å si Hei i natta ♡ uff, så vondt å lese om bekkenet ditt :-( godt det ikke er lenge igjen nå ♡ Jordmora mi ble bekymret over at mitt symfysemål plutselig gjorde et hopp mot toppen av kurven. Jeg fødte en liten bebis. Hadde hun ikke kommet før tida, hadde hun nok vært ca 3500. Så symfysemålene er ikke noen gode målinger. Jordmor eller lege vil uansett sende deg på ekstra ul om er redd for at bebisen vokser for lite eller for mye :-) Både godt og dumt at det er så kort tid igjen! Jeg gleder meg veldig til å kunne gå normalt igjen, og til å møte lillemor på utsiden, men jeg føler det er så mye igjen å ordne før hun kan komme Hm, godt å høre at det kanskje ikke har så mye å si Nå håper jeg nesten at de sender meg på ultralyd uansett, for nå kommer jeg til å gå og stresse med om magen vokser nok Ikke så lett å være rasjonell når det kommer til de små gullene i magen Haha, lillemor ligger nå med foten godt plantet under ribbeinet mitt Godt å kjenne at hun er der, ikke så godt at hun velger akkurat den plassen for å vise meg det I morges klokka 5 våknet jeg, og ble plutselig bekymret for lite bevegelse (irrasjonelt, for jeg hadde jo tross alt sovet ), så jeg dultet litt i magen, og da begynte hun å snu seg og greier der inne Flinke jenta som beroliger mammaen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. desember 2014 #1146 Del Skrevet 12. desember 2014 Ikke så godt med føttene under ribbeina nei. Det gjorde O, og det gjør illlebror også. For det meste høyre ribbein som får gjennomgå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1147 Del Skrevet 12. desember 2014 Ikke så godt med føttene under ribbeina nei. Det gjorde O, og det gjør illlebror også. For det meste høyre ribbein som får gjennomgå.. Samme her, tro om de er høyrevridde hele gjengen? Badumtss! Det går sånn høvelig greit når jeg sitter skikkelig "laid back", men det er jo jævlig å lene seg frem etter ting når de ligger og "koser" med ribbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. desember 2014 #1148 Del Skrevet 12. desember 2014 Samme her, tro om de er høyrevridde hele gjengen? Badumtss! Det går sånn høvelig greit når jeg sitter skikkelig "laid back", men det er jo jævlig å lene seg frem etter ting når de ligger og "koser" med ribbeina Mhm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. desember 2014 #1149 Del Skrevet 12. desember 2014 Uff, så leit at du skal ha så mye problemer med bekkenet, det høres jo helt grusomt ut å bruke over en halvtime på noen få hundre meter Bra du fikk en time hos fysio snart ialllefall, høres ut som det trengs Håper det hjelper!! Ikke gå over bekken etter vann iallefall Satser på at BittelilleNinja har det fint også, de vokser vel i sitt tempo Og hvis målingene blir utført av forskjellige personer, så kan det ikke kalles noen eksakt vitenskap akkurat! Tror alt er fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1150 Del Skrevet 12. desember 2014 Uff, så leit at du skal ha så mye problemer med bekkenet, det høres jo helt grusomt ut å bruke over en halvtime på noen få hundre meter Bra du fikk en time hos fysio snart ialllefall, høres ut som det trengs Håper det hjelper!! Ikke gå over bekken etter vann iallefall Satser på at BittelilleNinja har det fint også, de vokser vel i sitt tempo Og hvis målingene blir utført av forskjellige personer, så kan det ikke kalles noen eksakt vitenskap akkurat! Tror alt er fint jeg Haha, jeg skal ikke gå over bekken etter vann Det er nok å gå over isen etter bilen! Har hatt noen gode dager nå i det siste også, da, i dag greide jeg faktisk å stå og gå litt mer *Seiersdans* Men det blir definitivt god hjelp i å få timen i fysio neste uke også, den timen må jo tross alt "holde" til etter jul Jeg satser også på det, ja Kanskje hun bare er lik mammaen sin der også! Jeg ble født 2,5 uke før termin, og da var jeg 48 cm lang og ca. 2900 gram Denne målingen og forrige måling mener jeg på begge ble tatt av legen Med ca. 4 ukers mellomrom Men helt eksakt blir det nok aldri Godt å høre at du tror alt er fint, det hjelper å høre noen andre si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1151 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg har laget 64 eller 66 risboller i dag Oppskrifta sa at det skulle bli ca. 40 stk da... Jeg var ikke kjip, for å si det sånn Hvertfall 40 av de skal tas med til mamma når jeg drar dit for å feire jul, så tenkte jeg å gi 12 stk til svigers (er jo litt kos å gi bort også!), og nå skal jeg akkurat til å smake på to Mulig at de siste går til smaksprøver da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. desember 2014 #1152 Del Skrevet 12. desember 2014 Så flink du er. :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. desember 2014 #1153 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg har foresten laget slike i dag: http://monakristinbloggen.blogspot.no/2012_12_01_archive.html Fine som mini gaver:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1154 Del Skrevet 12. desember 2014 Åh, det hørtes jo bare kjempegodt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. desember 2014 #1155 Del Skrevet 13. desember 2014 Så flink du er! Skal se om jeg får bakt litt i helga jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #1156 Del Skrevet 13. desember 2014 Så flink du er! Skal se om jeg får bakt litt i helga jeg og. Takk! Jeg lurer på å lage hjemmelagde seigmenn og gi bort til ei venninne til jul Vi lagde det i kjemien da jeg gikk på videregående. De blir firkantet, men veldig gode ^^ (Hun ønsket seg noe hjemmelaget til jul, så jeg har strikket mitt første skjerf, med en påsydd lapp hvor det står "Laget med kjærlighet", så vurderte jeg å kjøpe en sjokolade i tillegg, men er jo kulere hvis jeg kan LAGE det hun skal få av snop også ) Hva står på bakeplanen din, eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #1157 Del Skrevet 13. desember 2014 Nam nam, har spist toast til frokost og drukket ca 3 glass melk Nå skal jeg straks drikke en kopp med varm gløgg, og kose meg med en (muligens TO) risboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 14. desember 2014 #1158 Del Skrevet 14. desember 2014 Høres koselig ut Minst to risboller er påkrevet i en sådann stund syns jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1159 Del Skrevet 14. desember 2014 Høres koselig ut Minst to risboller er påkrevet i en sådann stund syns jeg Det er mulig jeg har smakt på seks stykk så langt .... Og nå har jeg laget noe mer godt Ei venninne ønsket seg noe hjemmelaget til jul, så jeg har strikket skjerf til henne. Ordentlig julerødt, og med en lapp jeg har sydd på som det står "Laget med kjærlighet" på Så syntes jeg det så litt kjipt ut med "bare" dette skjerfet, så jeg fant ut jeg skulle lage noe mer i dag ^^ Jeg har laget hjemmelagde seigmenn! Eller, seigklumper blir det da Har prøvd å lage noen i isbitformer også, hjerteformede De er forresten med ananas-smak ^^ Første, og frem til nå siste, gang jeg lagde dette var i kjemiklassen på videregående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. desember 2014 #1160 Del Skrevet 14. desember 2014 Ooo, så spennende! Har du lyst til å dele oppskrift på seigmenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå