lillemeg90 Skrevet 25. oktober 2014 #941 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hurra for 25 uker! Koslig at h*n er så aktiv da! Morsom drøm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #942 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det er veldig artig Må innrømme at jeg "vugget" litt i senga når det ble rolig, for at den skulle sprelle mer, og det virka Enten i dag eller i morra skal gubben komme en snartur utover til mamma også ^^ Hvis han kommer i dag så blir han jo til i morgen selvfølgelig Kjenner jeg savner han veldig, har jo ikke sett han på en uke Har faktisk blitt enda mer glad i han og forelska i han nå som jeg er gravid, selv om han fortsatt er en dust iblant På søndag skal jeg bli med gubben hjem igjen Skal på fysio på mandag Håper det hjelper på! Er litt bedre i dag, men fortsatt mye vondt :/ Så drar jeg faktisk tilbake til mamma mandag kveld, og blir med henne på møte med advokat på tirsdag Tar vel toget hjem på onsdag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. oktober 2014 #943 Del Skrevet 25. oktober 2014 Godt å ha noe å fylle dagene med! Jeg kjenner jeg også er mer forelsket i mannen nå og vi har kommet nermere hverandre på en måte:) koslig når vi legger oss og han legger en hånd på magen og sier:"natta vovve, natta mamma og natta lille venn der inne" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #944 Del Skrevet 25. oktober 2014 Godt å ha noe å fylle dagene med! Jeg kjenner jeg også er mer forelsket i mannen nå og vi har kommet nermere hverandre på en måte:) koslig når vi legger oss og han legger en hånd på magen og sier:"natta vovve, natta mamma og natta lille venn der inne" Aww ^^ Når jeg sier "Glad i deg" til gubben, så sier han "Glad i dere også" tilbake Det er så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 25. oktober 2014 #945 Del Skrevet 25. oktober 2014 Aww ^^ Når jeg sier "Glad i deg" til gubben, så sier han "Glad i dere også" tilbake Det er så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. oktober 2014 #946 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hurra for 25 uker!! Jeg merker det samme. Kjærligheten blomstrer ekstra mye etter at jeg ble gravid. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #947 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Her er alt som før! Men kan nok ha noe med at vi allerede er inne i det hektiske småbarnslivet! Hehe. Vi har det fint da, det har bare ikke endret seg noe særlig etter at jeg ble gravid. 25 uker Gleder meg til å nå 25 uker! Det er neste milepæl for min del. Men bare vent! Hvis dere er ekstra forelsket nå, så kan jeg love dere at dere blir helt overveldet etter fødselen! Det er en intens opplevelse som man opplever sammen. Selv om dama er den som har vondt, så er pappaen så utrolig viktig! Han støtter og er der for den som føder, og man blir bare helt sånn "herregud vi er jo SÅ kule som har gjort det der SAMMEN :hjerte: " Går inn i ei forelskaboble en periode etter fødsel før hverdagen kommer skikkelig i gang igjen. Jeg var dritforelska i han fordi han var en så fantastisk støtte. Han var dritforelska i meg fordi han var så stolt over at jeg hadde født sønnen hans. Endret 25. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #948 Del Skrevet 25. oktober 2014 Her er alt som før! Men kan nok ha noe med at vi allerede er inne i det hektiske småbarnslivet! Hehe. Vi har det fint da, det har bare ikke endret seg noe særlig etter at jeg ble gravid. 25 uker Gleder meg til å nå 25 uker! Det er neste milepæl for min del. Men bare vent! Hvis dere er ekstra forelsket nå, så kan jeg love dere at dere blir helt overveldet etter fødselen! Det er en intens opplevelse som man opplever sammen. Selv om dama er den som har vondt, så er pappaen så utrolig viktig! Han støtter og er der for den som føder, og man blir bare helt sånn "herregud vi er jo SÅ kule som har gjort det der SAMMEN :hjerte: " Går inn i ei forelskaboble en periode etter fødsel før hverdagen kommer skikkelig i gang igjen. Jeg var dritforelska i han fordi han var en så fantastisk støtte. Han var dritforelska i meg fordi han var så stolt over at jeg hadde født sønnen hans. Gleeeedeeer meeeg Så godt å høre sånt Det er en skikkelig milepæl med disse 25 ukene ja, hvis bebis kommer nå så er jo sjansene greie for å overleve Gubben kommer visst ikke før i morgen, han sitter og jobber med kontorarbeid-ish for jobben Savner armkroken og godmannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #949 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Due, hvor var det du bestilte time til 3D i Oslo? Og hva kostet det? Vurderer å heller dra til Oslo for å besøke søster, men må jo finne et sted som har 3D UL og som da kan i løpet av fredag-søndag hvor jeg skal være der. Edit: Æsj, glem det! Søster var selvsagt opptatt de TO helgene det gikk for min del.. Endret 25. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #950 Del Skrevet 25. oktober 2014 Due, hvor var det du bestilte time til 3D i Oslo? Og hva kostet det? Vurderer å heller dra til Oslo for å besøke søster, men må jo finne et sted som har 3D UL og som da kan i løpet av fredag-søndag hvor jeg skal være der. Edit: Æsj, glem det! Søster var selvsagt opptatt de TO helgene det gikk for min del.. Er det ikke tyyypisk? Men du får dratt til Trondheim, hvertfall Jeg fikk forresten time på Oslo City, og på nett stod det at det kostet 1300 kr ca for 3D De hadde mye ledige timer, for jeg ringte vel på en torsdag, og fikk beskjed om at de hadde ledig neste onsdag allerede Og var ingen problem å få time rundt det tidspunktet og dagen jeg ville heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 26. oktober 2014 #951 Del Skrevet 26. oktober 2014 Her er alt som før! Men kan nok ha noe med at vi allerede er inne i det hektiske småbarnslivet! Hehe. Vi har det fint da, det har bare ikke endret seg noe særlig etter at jeg ble gravid. 25 uker Gleder meg til å nå 25 uker! Det er neste milepæl for min del. Men bare vent! Hvis dere er ekstra forelsket nå, så kan jeg love dere at dere blir helt overveldet etter fødselen! Det er en intens opplevelse som man opplever sammen. Selv om dama er den som har vondt, så er pappaen så utrolig viktig! Han støtter og er der for den som føder, og man blir bare helt sånn "herregud vi er jo SÅ kule som har gjort det der SAMMEN :hjerte: " Går inn i ei forelskaboble en periode etter fødsel før hverdagen kommer skikkelig i gang igjen. Jeg var dritforelska i han fordi han var en så fantastisk støtte. Han var dritforelska i meg fordi han var så stolt over at jeg hadde født sønnen hans. Denne kan jeg signere ♡ dette sammen med felles kjærlighet for et nytt lite vesen er helt fantastisk ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #952 Del Skrevet 26. oktober 2014 Denne kan jeg signere ♡ dette sammen med felles kjærlighet for et nytt lite vesen er helt fantastisk ♡ Aww, jeg gleder meg sånn til jeg også har et lite nurk liggende på brystet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. oktober 2014 #953 Del Skrevet 26. oktober 2014 Dæven! 25 uker!! Er ikke lenge til det bare er 100 dager igjen, nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #954 Del Skrevet 26. oktober 2014 Dæven! 25 uker!! Er ikke lenge til det bare er 100 dager igjen, nå Jeg begynner å få litt lett panikk for alt vi ikke har klart nå Om 4 dager er det bare 100 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. oktober 2014 #955 Del Skrevet 26. oktober 2014 Oi! Synes det har gått så fort hos deg!! Hva har dere igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. oktober 2014 #956 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg begynner å få litt lett panikk for alt vi ikke har klart nå Om 4 dager er det bare 100 dager igjen Dere har kjempegod tid,så ikke noe å stresse over. Vi hadde knapt begynt å kjøpe noe som helst da jeg var 22-23 uker sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #957 Del Skrevet 26. oktober 2014 Oi! Synes det har gått så fort hos deg!! Hva har dere igjen da? Vi må få ordnet stellebord/stellekommode, så skal vogga pusses og males Ooog stort sett alt av klær og stellesaker Eneste vi HAR er vugga som er uferdig, litt pynteklær, og bestilt vogn med ekstrautstyr og stelleveske Dere har kjempegod tid,så ikke noe å stresse over. Vi hadde knapt begynt å kjøpe noe som helst da jeg var 22-23 uker sist. Satser på du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. oktober 2014 #958 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ble det super Nitro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. oktober 2014 #959 Del Skrevet 26. oktober 2014 Dere har nok god tid som Teryaki sier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2014 #960 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hurra for 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå