Spiremor Skrevet 23. oktober 2014 #921 Del Skrevet 23. oktober 2014 Enig med Teriyaki, ta små skritt De lange stegene gjør det bare verre, spesielt hvis du må hoppe sidelengs over vannpytter osv. Håper bekkenet er snillere med deg nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter #922 Del Skrevet 23. oktober 2014 Bare pass på å ta små skritt. Litt bevegelse er bare bra, men det gjelder å finne balansen. Har du sett beina mine? Jeg har ikke noe valg Tror nok det har blitt litt for mye bevegelse i dag, selv om det egentlig ikke har vært såå mye :/ Føles så utrolig teit å skulle sitte så mye på sofaen Det går mye i svisker her om dagen også Faktisk ikke så ille som jeg hadde fryktet! Håper bekkenet er snilt med deg i dag Ikke gå over bekken etter vann på turen iallefall (ok, den var dårlig, men... ) Ja, jeg syns den vitsen din svisket litt i forhold til den vanlige humoren Lol, jeg er ikke noe bedre Takk forresten Det har nå gått så som så.. Fortsatt vondt, men Håper på å få sovet litt bedre i natt enn de to forrige nettene, så blir det kanskje bedre Når bekkenet har det godt i senga, så får jeg vondt i ryggraden lenger opp i ryggen Pick your poison Enig med Teriyaki, ta små skritt De lange stegene gjør det bare verre, spesielt hvis du må hoppe sidelengs over vannpytter osv. Håper bekkenet er snillere med deg nå! Tiny legs, tiny steps Ja, jeg merker det hvis jeg går for fort/for lange steg :/ Og når jeg tråkket litt skjevt da jeg gikk ned av et fortau i stad, da stakk det til i begge sidene i bekkenet gitt Det får skjerpe seg litt, syns jeg, dette bekkenet Nytter det med en alvorsprat, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. oktober 2014 #923 Del Skrevet 24. oktober 2014 Har du sett beina mine? Jeg har ikke noe valg Tror nok det har blitt litt for mye bevegelse i dag, selv om det egentlig ikke har vært såå mye :/ Føles så utrolig teit å skulle sitte så mye på sofaen Ja, jeg syns den vitsen din svisket litt i forhold til den vanlige humoren Lol, jeg er ikke noe bedre Takk forresten Det har nå gått så som så.. Fortsatt vondt, men Håper på å få sovet litt bedre i natt enn de to forrige nettene, så blir det kanskje bedre Når bekkenet har det godt i senga, så får jeg vondt i ryggraden lenger opp i ryggen Pick your poison Tiny legs, tiny steps Ja, jeg merker det hvis jeg går for fort/for lange steg :/ Og når jeg tråkket litt skjevt da jeg gikk ned av et fortau i stad, da stakk det til i begge sidene i bekkenet gitt Det får skjerpe seg litt, syns jeg, dette bekkenet Nytter det med en alvorsprat, tro? Du kan jo prøve å hytte med nevene eller bruke streng pekefinger neste gang bekkenet verker Se om det tar seg sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #924 Del Skrevet 24. oktober 2014 Du kan jo prøve å hytte med nevene eller bruke streng pekefinger neste gang bekkenet verker Se om det tar seg sammen! Da tror jeg at jeg blir kjent som den gale dama som hytter ut i løse lufta for ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #925 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hvor blir det av Skyblue, forresten? Jeg venter på testeresultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. oktober 2014 #926 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hvor blir det av Skyblue, forresten? Jeg venter på testeresultater! Jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #927 Del Skrevet 24. oktober 2014 Haha, skal vi ta en sånn som de tar i barnehager og barneskoler når nissen skal komme? "Hvis vi alle roper på Nissen, så kommer han nok!" SKYYYBLUUUUEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. oktober 2014 #928 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja, jeg syns den vitsen din svisket litt i forhold til den vanlige humoren Lol, jeg er ikke noe bedre Takk forresten Det har nå gått så som så.. Fortsatt vondt, men Håper på å få sovet litt bedre i natt enn de to forrige nettene, så blir det kanskje bedre Når bekkenet har det godt i senga, så får jeg vondt i ryggraden lenger opp i ryggen Pick your poison Jeg kan være enig i det! Men, om du nå måtte gå over bekken etter vann, så har du jo iallefall en bekkenløsning Kjedelig at du ikke har blitt bedre, da. Det er jo helt grusomt når man har så vondt at det går ut over søvnen!! Du får prøve Spiremors alternative medisin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #929 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg kan være enig i det! Men, om du nå måtte gå over bekken etter vann, så har du jo iallefall en bekkenløsning Kjedelig at du ikke har blitt bedre, da. Det er jo helt grusomt når man har så vondt at det går ut over søvnen!! Du får prøve Spiremors alternative medisin Hahahah, det var bekkenløsninga ja Fint comeback Sov litt bedre i natt, heldigvis Kanskje det var nok å "true" med kjeft, så tok det seg LITT sammen, hvertfall? Fortsatt vondt når jeg reiser meg og går da, men hvertfall nesten smertefritt når jeg sitter, so there's that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. oktober 2014 #930 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen ordtrix er så bra at de kan resirkuleres i det uendelige Bra det var litt bedre i natt. Baby steps! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #931 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen ordtrix er så bra at de kan resirkuleres i det uendelige Bra det var litt bedre i natt. Baby steps! Jepp Og bra er det Hehe, ja, baby steps on my insides Jeg har forresten funnet ut at jeg ikke kan bruke magen min som bord, selv om den nesten er stor nok til det Jeg holdt nemlig tekoppen min oppå magen i stad, nesten helt øverst, og plutselig var det reine jordskjelvet der, for babyen sparket så masse i koppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. oktober 2014 #932 Del Skrevet 24. oktober 2014 Haha, skal vi ta en sånn som de tar i barnehager og barneskoler når nissen skal komme? "Hvis vi alle roper på Nissen, så kommer han nok!" SKYYYBLUUUUEEE Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. oktober 2014 #933 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! Så kjedelig skyblue! :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2014 #934 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! Det var jo kjedelig, da! Men ikke mist motet, 3 pp er ikke mye, selv om man helst skulle vært gravid for lenge siden.. Det klaffer nok snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. oktober 2014 #935 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! Masse babystøv til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. oktober 2014 #936 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det var jo kjedelig, da! Men ikke mist motet, 3 pp er ikke mye, selv om man helst skulle vært gravid for lenge siden.. Det klaffer nok snart! Det føltes litt lenge... spesielt siden det klaffet så fort sist gang Men går inn mot ny pp med positive tanker da Det skjer når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 24. oktober 2014 #937 Del Skrevet 24. oktober 2014 Forresten, før jeg kupper hele dagboka til Lilleninja har jeg faktisk oppretta en *kremt* dagbok igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. oktober 2014 #938 Del Skrevet 24. oktober 2014 Forresten, før jeg kupper hele dagboka til Lilleninja har jeg faktisk oppretta en *kremt* dagbok igjen... Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #939 Del Skrevet 24. oktober 2014 Hehe, her er jeg! Dessverre kom tanta i natt Så hun var bare noen timer forsinka... jaja, ingen overraskelse ihvertfall! Så g-testen får ligge der urørt til neste pp. Pjuh, tenk at jeg går inn i pp3 nå.. preseed og wild yam next! Æsj ooog, dumme tante Forresten, før jeg kupper hele dagboka til Lilleninja har jeg faktisk oppretta en *kremt* dagbok igjen... WEEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #940 Del Skrevet 25. oktober 2014 25 uker i dag Lille har vært skikkelig aktiv i magen tidlig i morges Sparker så hardt at jeg lurer på om jeg kunne tatt tak i foten iblant nå Kjenner SKIKKELIG at det er en fot når jeg holder på utsida Tror forresten bebis må ha sparket meg når jeg har sovet i natt også, for når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg drømte at foten stod ut av magen helt til kneet (Altså at babyens fot, legg og kne stakk ut av magen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå