Lilleninja Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #761 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flink til å ordne ja, det går jo litt sakte for å si det sånn. Men, merker at denne redebyggingen har kommet på ordentlig, så da har jeg ikke noe valg. Klarer rett og slett ikke å la være. Tenk at det er under 5 uker til termindato. Om 7 uker så ER jeg mamma, enten det skjer i mårra eller om 7 uker!! Shiiittt!!!!! Hahaha...føler ofte på den, når jeg kjøper alkohol til mannen eller i gave.. men jeg tror det er bedre at den gravide bærer posen fremfor den mindreårige... Åh, tenk på deeet du! Snart mamma Hehe, jeg gikk med flaska i hånda, og møtte jeg kjentfolk så sa jeg med en gang "Det er en gave til tanta til gubben!" Men når vi fikk pose fra en annen butikk utapå så lot jeg lillesøster bære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. oktober 2014 #762 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg fikk ikke en gang være med inn på Polet når jeg var lita. Måtte sitte utenfor å vente ved Coop Mega 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #763 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er sååå koselig at så mange av dere titter innom her, forresten! Blir jo rent rørt her jeg sitter :') Vi koste oss masse på shopping i går, men det blir jo litt langtekkelig med så mange sittepauser.. Det positive med å trenge så mange pauser er jo at vi har en ypperlig unnskyldning for først å spise lunsj en plass (subway ), og så sette oss ned og kose oss en annen plass ^^ Vi må jo uansett sitte, så hvorfor ikke på kafé, liksom? Når jeg kjøpte vinen så sa han mannen fra vinmonopolet "Men DU får ikke drikke av denne, altså!" og flirte, så sa jeg "Det får ikke hun heller!" og pekte på lillesøster Gleder meg til tante skal åpne pakken sin Til tross for at vi var slitne etter å ha vært rundt omkring på senteret, og 90% av benkene der, valgte vi å gjennomføre planen om å dra i Nordlandsbadet Det var ordentlig digg å være i terapibassenget (varmt vann), altså! Tror lille trollet i magen likte seg der også, jeg mistenker at den sov godt når jeg var oppi terapibassenget siden det var heeelt stille i magen da Men når jeg tok meg en dukkert i det kalde mosjonsbassenget livnet det til, gitt Så ble det rolig igjen når jeg gikk nedi det oppvarmede vannet igjen Jeg har tenkt litt på dette med vanngym. Det foregår forresten i terapibassenget jeg testet ut i går, og kjente at det var veldig godt å bade der Jeg vil fortsatt melde meg på, men man kan jo velge mellom å melde seg på for 10 uker eller 5 uker. Egentlig hadde jeg tenkt til å melde meg på for 10 uker, men da kommer jeg til å være 34 uker på vei på den siste timen, og det er jo rundt jul også.. Så nå tenker jeg heller å melde meg på for 5 uker, og så kan jeg jo dra og trene i bassenget utenom etter de 5 timene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. oktober 2014 #764 Del Skrevet 11. oktober 2014 Men vi kan dra sammen i bassenget om flere Bodøjenter vil det en gang. Jeg elsker å bade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. oktober 2014 #765 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg var også i varmt basseng fir et par uker siden! Var helt fantastisk for øm korsrygg:) her er gravidbading 6 uker og det passer egentlig helt fint:) du kan ikke melde deg på 5 og så ta 5 til om du vil det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 11. oktober 2014 #766 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hvor lenge kan man egentlig bade? Altså, hvor langt ut i svangerskapet? Finnes d3t restriksjoner på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. oktober 2014 #767 Del Skrevet 11. oktober 2014 Neida. Så lenge vannet ikke har gått så går det bra. Jeg badet siste gang da jeg var 38 uker på vei sist. Men unngå boblebad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 11. oktober 2014 #768 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hørtes ut som en koselig dag med lillesøsteren din Og bra kommentar fra han på polet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. oktober 2014 #769 Del Skrevet 11. oktober 2014 Neida. Så lenge vannet ikke har gått så går det bra. Jeg badet siste gang da jeg var 38 uker på vei sist. Men unngå boblebad. Hvorfor skal man unngå boblebad? Temperatur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. oktober 2014 #770 Del Skrevet 11. oktober 2014 Høres ut som en kjempekoselig bytur med søsteren din! Kjente også en akutt trang for å bade! Jeg har ikke vært i basseng på kanskje 15 år! På tide å prøve seg ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 11. oktober 2014 #771 Del Skrevet 11. oktober 2014 Neida. Så lenge vannet ikke har gått så går det bra. Jeg badet siste gang da jeg var 38 uker på vei sist. Men unngå boblebad. Kanskje jeg skulle prøvd meg på en tur i basseng til uka. Hadde vært deilig å få plaske litt. Vi bor rett ved sjøen, så i sommer var det himmelsk og svømme litt hver dag etter jobb. Føle seg vektløs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. oktober 2014 #772 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvorfor skal man unngå boblebad? Temperatur? Temperatur og bakterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. oktober 2014 #773 Del Skrevet 12. oktober 2014 Koselig med shoppong tur! Tror jammen jeg skal reise i svømmehallen! Har en her som også er terapi basseng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #774 Del Skrevet 12. oktober 2014 Men vi kan dra sammen i bassenget om flere Bodøjenter vil det en gang. Jeg elsker å bade Det kan vi gjerne gjøre Jeg var også i varmt basseng fir et par uker siden! Var helt fantastisk for øm korsrygg:) her er gravidbading 6 uker og det passer egentlig helt fint:) du kan ikke melde deg på 5 og så ta 5 til om du vil det? Det var sååå godt for ryggen! Kjente forskjell når vi var ute i går også, jeg greide å gå litt mer før det gjorde vondt Det kan jeg nok gjøre, eneste er at det er dyrere per time for 5 uker Men jeg tenker som sagt at hvis jeg er på 5 timer først, så kan jeg jo gjøre øvelsene alene i bassenget etter de ukene Selv om det sikkert ser litt dumt ut uten musikk og instruktør da Hvor lenge kan man egentlig bade? Altså, hvor langt ut i svangerskapet? Finnes d3t restriksjoner på det? Neida. Så lenge vannet ikke har gått så går det bra. Jeg badet siste gang da jeg var 38 uker på vei sist. Men unngå boblebad. Aah, mamma påstod at jeg ikke kunne bade etter jul, men det var kanskje sånn i gamle dager? Ser ikke for meg at jeg har så veldig LYST til å "sprette" rundt som en badeball i januar da Høres ut som en kjempekoselig bytur med søsteren din! Kjente også en akutt trang for å bade! Jeg har ikke vært i basseng på kanskje 15 år! På tide å prøve seg ! Det var ordentlig kos Og så er det jo såå godt å være i bassenget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #775 Del Skrevet 12. oktober 2014 Koselig med shoppong tur! Tror jammen jeg skal reise i svømmehallen! Har en her som også er terapi basseng Hihi, godt jeg kan påvirke flere til å dra og svømme Jeg har egentlig alltid vært glad i å være i vann, men ikke glad i kaldt vann, så terapibassenget var jo purrfect for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #776 Del Skrevet 13. oktober 2014 Lille mysteriet i magen har vært skikkelig aktiv i det siste I går sprellet han/hun nesten hele dagen, føltes det som Det er sååå kooos I dag har jeg ikke så mye på "tapeten". Skal hente sykmeldinga hos legen, levere den på jobb, handle en julegave, og bestille time hos gynekolog og melde meg på vanngymmen Hehe, nå hørtes det mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 13. oktober 2014 #777 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Åååå så herlig med liv i magen Er jo godt å ha noe å fylle dagene med også da er det fint vær hos dere også? Edit:smileyfeil Endret 13. oktober 2014 av Frk.mh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. oktober 2014 #778 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hahaha, ja, forsåvidt så kan jeg forstå lille! Hmm, siden vi har konkludert med at det er en trollunge (på grunn av ultralyd-sjenerthet) og den sparker dataen når jeg sitter på nett, er bebis et nettroll? Det vil jeg påstå! Kanskje til og med en skikkelig RAMpunge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #779 Del Skrevet 13. oktober 2014 Åååå så herlig med liv i magen Er jo godt å ha noe å fylle dagene med også da er det fint vær hos dere også? Edit:smileyfeil Det er bare best Ja, nå er dagens gjøremål unnagjort, tror jeg Ehm, fint og fint.. Det er vel litt sol og overskyet, men det blææææs! Og så er det jo bare 5,2 varmegrader ute nå, så.. kaldt Jeg liker høsten og vinteren, syns det er kjempekoselige årstider, men de kunne godt vært litt varmere! Måtte fortsatt hatt snø da Det vil jeg påstå! Kanskje til og med en skikkelig RAMpunge! Du får det sagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #780 Del Skrevet 13. oktober 2014 Teite, teite Bodø! Jeg ringte gynekolog, for å prøve å få time til ultralyd, siden det er eneste plassen man får tatt ul utenom OUL, såvidt jeg vet (PLEASE, PLEASE correct me if I'm wrong )... Men neida, der må man enten ha ALLE kontrollene fra første svangerskapskontroll, eller henvises av lege for så å ta alle kontroller videre der.. Hvis man først hadde vært hos legen var det visst heeelt umulig å få time hos dem. Og når jeg spurte om de ikke tok enkelttimer bare; "Nei, HVERTFALL ikke!" Hørtes ut som det var helt skandaløøøst at jeg spurte om det, liksom. Teite "byen" Jeg vil se babyen min! Vurderer helt seriøst langhelg til oslo/storesøster som bor sørafor, og bestille privat ul der.. Noen som vet om det er lang ventetid? Så var jeg og plukket opp sykmeldinga mi i dag Den går til 2/11, det er jo begrenset hvor lange perioder de får skrive ut for Fikk satt opp time til glukosebelastning ( ) og svangerskapskontroll den dagen jeg runder 28 uker samtidig (14/11) Hvordan de forventer at gravide skal greie å faste fra klokka 24:00 natta før, forstår ikke jeg Men fikk time klokka 8 da ^^ Så får vel spist frokost i 11-tida Er det forresten noen som har forslag til hva jeg kan snakke med jordmor om i morgen? Hadde egentlig ikke time før på onsdag, men jordmor må bort da, så ble i morgen i stedet.. Alle sier det er så koselig å være hos jm, men jeg syns det er skikkelig kleint, for jeg vet liksom ikke hva jeg skal snakke om... Skal jeg snakke om hvordan det er å gå gravid, fødselen eller hvordan jeg tror det blir når babyen har kommet, liksom?... Og så er det så kjipt av gubben ikke får vært med, fordi han er på jobb når jeg har time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå