Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tipper en liten rampegutt forresten :sprettert:

Ramp blir det uansett, hvertfall :fnise: Spesielt med de foreldrene den får :sjokkert:

Tipper på gutt :)

Jeg tipper jente :)

Jeg tipper jente! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelisteee:

Jente:

Lilleninja

Skyblue
Nautika
LilleMeg90
Spiremor
LaTraviata
KaosPåToBein
Saraby

Supramundane

Gutt:

MissDior

HopsiDeisi
Androide
Malicious

Løvsøl (rampegutt)

Frk.mh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dææær :nigo:

I dag har vi vært og hentet en stellekommode vi fikk gratis på fb :) Mamma som ordnet, hun skrev på den med en gang hun så den ;) Hun foreslo at vi i hovedsak skulle bruke den til å se om vi hadde PLASS til en stellekommode :) Luuurt :) Så nå står den på gjesterommet/fremtidig babyrom :nigo:

Stelleputa på toppen var rimelig utslitt, og bunnen i 3 av 4 skuffer er ute av sporet, så det må stiftes (?).. Har ikke bestemt meg helt for om vi skal beholde den her på gjesterommet, og eventuelt ha en NY en inne på badet, eller om denne skal til mamma og vi skal ha den nye på badet/rommet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt! :)

Vi kjøpte en ny stellematte til den gamle kommoden vår, for den gamle matta ble kasta forlengst. Funka fint! Festet den med borrelåsbånd. Er så fornøyd med den, spesielt med båndet som går rundt magen:

http://www.jollyroom.no/produkter/candide-stellematte-med-badelaken-sand

Den så veldig fin ut :) Eneste problemet er at her er toppen av kommoden "i ett" med stellematta :( Så ser ut som vi må bytte hele toppen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dusje for dere altså. Er så snill atte.

Jeg har også dusja :fnise:

Jeg tipper også jente!!

:nigo:

Drømte at jeg fikk ei lita jente i natt, faktisk :)

Er det noen som har nr til Kisskissbangbang og kan høre om hun vil være med i dag? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelisteee:

Jente:

Lilleninja

Skyblue
Nautika
LilleMeg90
Spiremor
LaTraviata
KaosPåToBein
Saraby

Supramundane

MissStiles

Vex

Gutt:

MissDior

HopsiDeisi
Androide
Malicious

Løvsøl (rampegutt)

Frk.mh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten glemt å nevne noe :) Jeg møtte på noen kjentfolk som jeg ikke ser så ofte i går,

og det åpenbare samtaleemnet er jo da magen min :P Så kom vi jo inn på det at jeg har fått bekkenløsning, så de sa "Ja, men du har vel ikke lenge igjen? Hva er du nå, 6,5-7 mnd på vei? *ser ned på magen*" :fnise:

Jeg svarte dem at "Jeg har termin i februar..." :P

"Oi, da blir det nok et langt svangerskap nå når du har bekkenløsning...Hadde du ikke hatt det så hadde det nok gått fort, men nå.." :P Thank you for your motivation :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skulle du bare sagt ikke alle blir 100% invalid av det. Uansett bra det ble oppdaga forhåndsvis tidlig, så da kan det hende fysioterapi hjelper litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de ting folk får seg til å si til gravide altså :klaske: Man er visst allemannseie da :rolleyes:

Alle svangerskap er forskjellige, men det er det visst ikke alle som skjønner...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er visst ikke det :P Men jeg vet ikke om de kanskje mente at det ble langt siden jeg ikke skal jobbe noe mer? :klo: Lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...