Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #681 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kunne tenkt meg å tatt det i byen siden det er der vi skal være resten av dagen (skal være hos mamma), men hvis det blir tungvint for dere mtp. parkering så kan vi ta det p CN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #682 Del Skrevet 7. oktober 2014 Altså kake på mon ami, de har jo nesten bare Almondy. Å da kan man like så godt kjøpe den på jobb. Er nesten like billig for hele kaka som et stykke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #683 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kunne tenkt meg å tatt det i byen siden det er der vi skal være resten av dagen (skal være hos mamma), men hvis det blir tungvint for dere mtp. parkering så kan vi ta det p CN. Kan jo ta buss nedover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #684 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har jo God Bakst Steinsvik oppe ved hovedpostkontoret i Kongens gate. Å så Bodø Bakeri sin nyåpnede kafé i Storgata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #685 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vet jeg har gått forbi God Bakst.... men husker ikke nøyaktig hvor MissDior, hvor bodde du igjen? Jeg kan jo hente deg Så slipper jeg å bekymre meg for om jeg finner frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #686 Del Skrevet 7. oktober 2014 Den ligger i det røde huset oppe i kongens gate. Nr 29 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #687 Del Skrevet 7. oktober 2014 Styrer unna Go Bakst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #688 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ikke vet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #689 Del Skrevet 7. oktober 2014 Styrer unna Go Bakst jeg. Hvorfor? Jeg har aldri vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #690 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vet jeg har gått forbi God Bakst.... men husker ikke nøyaktig hvor MissDior, hvor bodde du igjen? Jeg kan jo hente deg Så slipper jeg å bekymre meg for om jeg finner frem Altså, jeg kan busse også, null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #691 Del Skrevet 7. oktober 2014 Altså, jeg kan busse også, null stress Jeg kan være hesten din. Vrinsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #692 Del Skrevet 7. oktober 2014 Styrer unna Go Bakst jeg. Da kan vi dra en annen plass Samme som sist, eller en annen plass du heller vil? Altså, jeg kan busse også, null stress Altså, jeg kan kjøre deg også, null stress Jeg kan være hesten din. Vrinsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #693 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kommer med missdior på jekketralle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #694 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvorfor? Jeg har aldri vært der La oss bare si at jeg har "inside information" som gjør at jeg ikke stoler helt på hygieneforholdene. Da kan vi dra en annen plass Samme som sist, eller en annen plass du heller vil? Altså, jeg kan kjøre deg også, null stress Samme som sist funker, Mon ami funker, de fleste plasser funker. Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #695 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skal ikke si hva jeg vet om hygieneforholdene på restauranter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #696 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hmm, de hadde jo veldig god kake der vi var sist Men denne gangen skal jeg kjøpe parkering ut dagen, så kan jeg heller avslutte tidligere med kortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. oktober 2014 #697 Del Skrevet 7. oktober 2014 Aga mat da kan missdior få seg napoleonskake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #698 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hmm, de hadde jo veldig god kake der vi var sist Men denne gangen skal jeg kjøpe parkering ut dagen, så kan jeg heller avslutte tidligere med kortet Lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 7. oktober 2014 #699 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tipper en liten rampegutt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 7. oktober 2014 #700 Del Skrevet 7. oktober 2014 Tipper på gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå