Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #601 Del Skrevet 4. oktober 2014 Leser alle dagbøkene i kveld jeg hehe.. må gratulere her å! 22 uker! :D Har savnet deg her inne! Det er veldig godt å se deg en snartur her inne igjen Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 4. oktober 2014 #602 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei skal ikke kuppe tråden eller noe, Men du har såååååå lang dagbok at jeg ikke har fått lest alt - Men må få spørre deg - hvor langt er du på vei??? 🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #603 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei skal ikke kuppe tråden eller noe, Men du har såååååå lang dagbok at jeg ikke har fått lest alt - Men må få spørre deg - hvor langt er du på vei??? Hihi, det er lov Etter ultralydjusteringa så er jeg 22+1, eller siden det strengt tatt er søndag nå så er jeg vel 22+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 4. oktober 2014 #604 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehe her er dagene viktig !!! Jeg sitter selv å ser på Klokken og leser dagens nye oppdatering på appen min - så hver dag heller 🙈 Herlig - du er jo langt på vei !!!! 👏👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #605 Del Skrevet 4. oktober 2014 Åh. du runder jo akkurat 13 uker i dag joo, gratulerer Hehe, hender jeg syns jeg er langt på vei, og hender jeg syns jeg har evigheter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 4. oktober 2014 #606 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja de tankene kjenner jeg til ... Noen dager tenker jeg at nå er vi faktisk langt på vei- andre tanker så er det "bare 13 uker unnagjort" .... 9 Mnd er jo faktisk nesten ett år - nesten! Men jeg er takknemlig for hver dag som går smooooood 🙈👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #607 Del Skrevet 6. oktober 2014 Helt enig der Nå skal jeg straks kjøre til legen for å snakke om hvordan det blir på jobb fremover Satser på 50% sykmelding fra i dag Så får vi heller se om det faktisk går an å jobbe eller ikke om en ukes tid Min faste følgesvenn til legetimene er selvfølgelig også klar (Ja, jeg snakker om urinprøven ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. oktober 2014 #608 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan er din diurese i dag, da? Håper dere får til en god løsning angående jobb, som passer både arbeidsgiver og deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2014 #609 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lykke til hos legen da! Blir sikkert greit å komme seg tilbake på jobb. Dagene blir jo lange når man går hjemme. Og dersom det ender opp med at du blir 100 % sykemeldt, så er jo jeg også det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. oktober 2014 #610 Del Skrevet 6. oktober 2014 Spent på å høre hva legen sier. Det er sikkert greit å prøve seg! Har jobbet med mange damer som er gravide før, og det som gikk igjen var at de dro det aaaalt for langt før de ble sykmeldt, nesten sånn at det ligger litt "ære" i det? Ikke godt å si. Men sett deg selv før jobben i alle fall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 #611 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lykke til hos legen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. oktober 2014 #612 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan gikk det hos legen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #613 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan er din diurese i dag, da? Håper dere får til en god løsning angående jobb, som passer både arbeidsgiver og deg Hyppig? Hihi I forrige uke var hun så positiv til halve vakter, men nå når jeg leverte sykmeldingen var det mer sånn "Det er litt vanskelig å finne noen som vil gå halve vakter" Første dag tilbake i dag, skal jobbe fra 14 til 16:30 Spent på å se om det går bra Lykke til hos legen da! Blir sikkert greit å komme seg tilbake på jobb. Dagene blir jo lange når man går hjemme. Og dersom det ender opp med at du blir 100 % sykemeldt, så er jo jeg også det Takk, de blir det, også ender jeg opp med å sitte og se på tv-serier hele dagen i stedet for å gjøre noe fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #614 Del Skrevet 6. oktober 2014 Takk for alle lykkeønskninger Det gikk bra, legen "godtok" å la meg starte i 50% jobb Sykmeldinga går foreløpig t.o.m 1/11 Så skal vi endre prosenten jeg er sykmeldt etter det, slik at jeg får 4 halve dager og én dag fri ifra neste mnd Testene var fine Fikk til og med høre litt på hjertet til det lille mysteriet vårt Har gått opp ca. 1,5 kg (!) siden forrige mandag Sånn går det når man koser seg med taco, fårikål og kanelboller en hel helg Er spent på hvordan det går å komme tilbake i jobb i dag Nå virket det nesten på sjefen som at det var en byrde at jeg skulle ha halve dager, og at det hadde vært bedre hvis jeg bare ble 100% sykmeldt Jeg vil uansett prøve da, men har endelig skjønt at jeg må høre på kroppen Fikk bestilt time til fysio i dag Har fått time 16/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2014 #615 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Så dumt at hun ikke er helt villig til å forsøke å tilrettelegge slik at du holder deg i jobb. Håper det ordner seg da. Lurt med fysio! Du fikk jo time ganske raskt da. Jeg har også fått henvisning, men har ikke ringt enda da jeg foreløbig klarer å holde deg veldig greit i sjakk selv, så jeg gidder bare ikke. Men må vel ringe etter hvert, bare for å få et tips eller to. Regner med ting blir verre nå når magen kommer til å poppe mer og mer ut framover. Endret 6. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #616 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så dumt at hun ikke er helt villig til å forsøke å tilrettelegge slik at du holder deg i jobb. Håper det ordner seg da. Lurt med fysio! Du fikk jo time ganske raskt da. Jeg har også fått henvisning, men har ikke ringt enda da jeg foreløbig klarer å holde deg veldig greit i sjakk selv, så jeg gidder bare ikke. Men må vel ringe etter hvert, bare for å få et tips eller to. Regner med ting blir verre nå når magen kommer til å poppe mer og mer ut framover. Ja, nå virket det plutselig vanskelig, men vi får nå se om det går bra å jobbe i første omgang Ja, anbefaler å prøve på Aspmyra, der jeg fikk time så fort Det legen min sa også, at det var kjekt å få tips om hvordan man skal bruke kroppen riktig, og få øvelser for å hindre forverring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2014 #617 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, nå virket det plutselig vanskelig, men vi får nå se om det går bra å jobbe i første omgang Ja, anbefaler å prøve på Aspmyra, der jeg fikk time så fort Det legen min sa også, at det var kjekt å få tips om hvordan man skal bruke kroppen riktig, og få øvelser for å hindre forverring Har pleid å gå på Mørkved, så har litt lyst til å fortsette der, men hvis ventetiden er kjempelang så skal jeg ringe Aspmyra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #618 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har pleid å gå på Mørkved, så har litt lyst til å fortsette der, men hvis ventetiden er kjempelang så skal jeg ringe Aspmyra. Sikkert greit å gå en plass man vet at man trives ja Jeg tenkte det er kjekt å ha en plass som er nært jobb Tar meg jo ikke lange tida å kjøre fra CN til Aspmyra akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. oktober 2014 #619 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lykke til på jobb! Legen ville kanskje helst sett at du var enda mer sykmeldt, kanskje? Syns det er tøft av deg å prøve og se hvordan det går iallefall, og så får du bare være litt mer obs på kroppen og hvordan den syns det er 1.5kg opp på en uke er jo ikke så mye, da. (Her skulle jeg til å si at det kan jo avhenge hvor man er i syklusen, helt til jeg kom på at du ikke er i noen ordinær syklus akkurat nå ) Men det kan sikkert være mye vannvekt på grunn av mye karbs og salt! Og du har vel ikke gått opp så mye så langt i svangerskapet, har du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #620 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lykke til på jobb! Legen ville kanskje helst sett at du var enda mer sykmeldt, kanskje? Syns det er tøft av deg å prøve og se hvordan det går iallefall, og så får du bare være litt mer obs på kroppen og hvordan den syns det er 1.5kg opp på en uke er jo ikke så mye, da. (Her skulle jeg til å si at det kan jo avhenge hvor man er i syklusen, helt til jeg kom på at du ikke er i noen ordinær syklus akkurat nå ) Men det kan sikkert være mye vannvekt på grunn av mye karbs og salt! Og du har vel ikke gått opp så mye så langt i svangerskapet, har du vel? Hun sa ikke noe om det (legen), men sist sa hun jo "Nå tar du en uke med 100% sykmelding!", og så spurte hun meg om jeg trodde jeg kom til å komme tilbake i jobb i det hele tatt Men tror ikke hun gidder å krangle med meg for å få meg mer sykmeldt, det har hun prøvd før Hun vet jeg er litt motvillig til å være sykmeldt Men hun passet på å si at hvis det ikke gikk bra på jobb, så måtte jeg bare komme inn før sykmeldinga gikk ut også, så endret vi den til 100% Forrige mandag var jeg 21+3, og da hadde jeg gått opp ca. 2,5 kilo siden jeg ble gravid Så nå er jeg oppe i ca. 4 kg vektøkning Det er jo egentlig ikke så ille, jeg er jo over halvveis, men det er jo fra nå av man skikkelig eser ut har jeg hørt Egentlig har jeg vel gått opp bare 2 kg, for jeg gikk ned 2 kg i løpet av de første ukene, så da skrøt jeg på meg å ha veid de to kg mindre før jeg ble gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå