lillemeg90 Skrevet 29. september 2014 #521 Del Skrevet 29. september 2014 Ikke jeg heller. Føles håpløst å skulle tilbake i jobb nå, men vil virkelig. Håper bare kvalmen gir seg, for da er jeg klar for jobb med en gang:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. september 2014 #522 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra at legen din er grei og at du har en ålright abeidsgiver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. september 2014 #523 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra at det gikk fint hos både lege og arbeidsgiver Håper litt hvile er det som skal til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 29. september 2014 #524 Del Skrevet 29. september 2014 Så godt å høre at alt gikk bra! Det fortjener du!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 29. september 2014 #525 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra det gikk så fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. september 2014 Forfatter #526 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Takk, alle Etter å ha sittet en time i stad, kjentes jeg mye bedre ut når jeg reiste meg, så jeg tenkte "Hva skal jeg være sykmeldt for egentlig? " .... så gikk jeg 10 steg til DER ja Endret 29. september 2014 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 29. september 2014 #527 Del Skrevet 29. september 2014 Takk, alle Etter å ha sittet en time i stad, kjentes jeg mye bedre ut når jeg reiste meg, så jeg tenkte "Hva skal jeg være sykmeldt for egentlig? " .... så gikk jeg 10 steg til DER ja Kjenner til den, dette var meg på jobb i dag: kl 0815 - dette går fint. Full av energi. Klar for jobbing. Kl 1000 - uff, kanskje det er litt dumt at jeg er sykemeldt så mye? Kl 1200 - vet jeg har jobbet timene mine nå. Men føler meg så bra. Kjøper noe mat og jobber litt til. kl 1315 - shit halebenet verker kl 1320 - o lord for noen kynnere og kramper i magen. Kl 1330 - shit så varmt det er her inne. Driitvondt å sitte. Og magen svir. kl 1400 - uff... måden nye kollegaen stille så mye spm, vondt å snakke, sitte og bevege seg. 1430 - pumpa, kvalm, kramper, svir i magen, utslitt.. tror jeg må sove... he he he.. godt kroppen passer på oss.. hadde hodet fått bestemme hadde vi slitt oss ut hele gjengen. .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 29. september 2014 #528 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra at alt gikk fint, og at du fikk masse forståelse da hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. september 2014 #529 Del Skrevet 29. september 2014 Husk det at det er aldri noen som ligger på siste verset å sier de angret på at de ikke jobbet mer Ta vare på dere selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. september 2014 #530 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra at legen skjønte at du trengte sykemelding med én gang, og ikke minst at både hun og sjefen var så forståelsesfulle!. Sjefen er jo strengt tatt pålagt å tilrettelegge uansett, men reaksjonen hjelper jo veldig på hvordan du føler deg nå Nå får du bruke uka på å slappe av og bare tenke på deg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. september 2014 Forfatter #531 Del Skrevet 29. september 2014 Så bra at alt gikk fint, og at du fikk masse forståelse da hurra! Husk det at det er aldri noen som ligger på siste verset å sier de angret på at de ikke jobbet mer Ta vare på dere selv Hehe, du har et godt poeng der Så må jeg jo kunne ta ordentlig vare på bebis når den kommer, så da må jeg prøve å begrense ryggproblemene så mye jeg kan Så bra at legen skjønte at du trengte sykemelding med én gang, og ikke minst at både hun og sjefen var så forståelsesfulle!. Sjefen er jo strengt tatt pålagt å tilrettelegge uansett, men reaksjonen hjelper jo veldig på hvordan du føler deg nå Nå får du bruke uka på å slappe av og bare tenke på deg selv! Jaaa Takk, jeg skal tenke en del på bebis også da Prøve å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. september 2014 #532 Del Skrevet 29. september 2014 Bra du fikk sykemelding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. september 2014 Forfatter #533 Del Skrevet 29. september 2014 Bra du fikk sykemelding. Ja, tenker det Blir godt å få slappet av, og hvilt ryggen Betyr mye bare det å kunne legge meg nedpå når den gjør vondt (nå som det ikke hjelper å sette meg hele tiden heller) uten å være redd for å sovne Så får jeg bare tenke på Mysteriet vårt, og høre på legen som sa at jeg nok ikke kommer meg fullt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. september 2014 #534 Del Skrevet 30. september 2014 Her må jeg jo også følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. september 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 30. september 2014 Her må jeg jo også følge med. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. september 2014 Forfatter #536 Del Skrevet 30. september 2014 Har vært og snakket med sjefen om tilpassing av arbeidsdagene i dag Jeg skal prøve å komme tilbake og jobbe halve dager (ca.) fra neste uke Så skal jeg melde meg på vanngym for gravide, etter anbefaling fra legen, så fra neste måneds vaktliste skal jeg ikke jobbe fredagene, for det er da vanngymen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 30. september 2014 #537 Del Skrevet 30. september 2014 Godt å høre at du har fått et opplegg som er litt mere tilpasset da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. september 2014 Forfatter #538 Del Skrevet 30. september 2014 Ja, så får vi se hva legen sier til det på mandag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. september 2014 #539 Del Skrevet 30. september 2014 Hihi, jeg kom inn og oppdaterte meg litt .. skulle kjefte på deg for at du ikke gikk til legen og fikk sykmelding... meeen så leste jeg videre og så ser jeg at du har vært flink! Så da skal du få skryt og en klem i stedet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. september 2014 #540 Del Skrevet 30. september 2014 Har vært og snakket med sjefen om tilpassing av arbeidsdagene i dag Jeg skal prøve å komme tilbake og jobbe halve dager (ca.) fra neste uke Så skal jeg melde meg på vanngym for gravide, etter anbefaling fra legen, så fra neste måneds vaktliste skal jeg ikke jobbe fredagene, for det er da vanngymen er Lurt med vanngym. Vann er mye lettere å trene i for musklene. Det var det jeg fikk anbefalt av fysioterapeut når jeg trente opp et ødelagt kne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå