Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Ikke jeg heller. Føles håpløst å skulle tilbake i jobb nå, men vil virkelig. Håper bare kvalmen gir seg, for da er jeg klar for jobb med en gang:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, alle :hjerte:

Etter å ha sittet en time i stad, kjentes jeg mye bedre ut når jeg reiste meg, så jeg tenkte "Hva skal jeg være sykmeldt for egentlig? :klo: " .... så gikk jeg 10 steg til :fnise: DER ja :P

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, alle :hjerte:

Etter å ha sittet en time i stad, kjentes jeg mye bedre ut når jeg reiste meg, så jeg tenkte "Hva skal jeg være sykmeldt for egentlig? :klo: " .... så gikk jeg 10 steg til :fnise: DER ja :P

Kjenner til den, dette var meg på jobb i dag:

kl 0815 - dette går fint. Full av energi. Klar for jobbing.

Kl 1000 - uff, kanskje det er litt dumt at jeg er sykemeldt så mye?

Kl 1200 - vet jeg har jobbet timene mine nå. Men føler meg så bra. Kjøper noe mat og jobber litt til.

kl 1315 - shit halebenet verker

kl 1320 - o lord for noen kynnere og kramper i magen.

Kl 1330 - shit så varmt det er her inne. Driitvondt å sitte. Og magen svir.

kl 1400 - uff... måden nye kollegaen stille så mye spm, vondt å snakke, sitte og bevege seg.

1430 - pumpa, kvalm, kramper, svir i magen, utslitt.. tror jeg må sove...

he he he.. godt kroppen passer på oss.. hadde hodet fått bestemme hadde vi slitt oss ut hele gjengen. ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk det at det er aldri noen som ligger på siste verset å sier de angret på at de ikke jobbet mer ;) Ta vare på dere selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at legen skjønte at du trengte sykemelding med én gang, og ikke minst at både hun og sjefen var så forståelsesfulle!. Sjefen er jo strengt tatt pålagt å tilrettelegge uansett, men reaksjonen hjelper jo veldig på hvordan du føler deg nå :) Nå får du bruke uka på å slappe av og bare tenke på deg selv! :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt gikk fint, og at du fikk masse forståelse da :) hurra!

:jepp:

Husk det at det er aldri noen som ligger på siste verset å sier de angret på at de ikke jobbet mer ;) Ta vare på dere selv :)

Hehe, du har et godt poeng der :) Så må jeg jo kunne ta ordentlig vare på bebis når den kommer, så da må jeg prøve å begrense ryggproblemene så mye jeg kan :)

Så bra at legen skjønte at du trengte sykemelding med én gang, og ikke minst at både hun og sjefen var så forståelsesfulle!. Sjefen er jo strengt tatt pålagt å tilrettelegge uansett, men reaksjonen hjelper jo veldig på hvordan du føler deg nå :) Nå får du bruke uka på å slappe av og bare tenke på deg selv! :hug:

Jaaa :) Takk, jeg skal tenke en del på bebis også da :nigo: Prøve å slappe av :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk sykemelding. :)

Ja, tenker det :) Blir godt å få slappet av, og hvilt ryggen :) Betyr mye bare det å kunne legge meg nedpå når den gjør vondt (nå som det ikke hjelper å sette meg hele tiden heller) uten å være redd for å sovne :fnise:

Så får jeg bare tenke på Mysteriet vårt, og høre på legen som sa at jeg nok ikke kommer meg fullt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og snakket med sjefen om tilpassing av arbeidsdagene i dag :)

Jeg skal prøve å komme tilbake og jobbe halve dager (ca.) fra neste uke :) Så skal jeg melde meg på vanngym for gravide, etter anbefaling fra legen, så fra neste måneds vaktliste skal jeg ikke jobbe fredagene, for det er da vanngymen er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg kom inn og oppdaterte meg litt .. skulle kjefte på deg for at du ikke gikk til legen og fikk sykmelding... meeen så leste jeg videre og så ser jeg at du har vært flink! Så da skal du få skryt og en klem i stedet! :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og snakket med sjefen om tilpassing av arbeidsdagene i dag :)

Jeg skal prøve å komme tilbake og jobbe halve dager (ca.) fra neste uke :) Så skal jeg melde meg på vanngym for gravide, etter anbefaling fra legen, så fra neste måneds vaktliste skal jeg ikke jobbe fredagene, for det er da vanngymen er :)

Lurt med vanngym. Vann er mye lettere å trene i for musklene. Det var det jeg fikk anbefalt av fysioterapeut når jeg trente opp et ødelagt kne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...