Lilleninja Skrevet 22. september 2014 Forfatter #421 Del Skrevet 22. september 2014 Enkelte får visst kvalmebyger tidvis gjennom svangerskapet har jeg lest :-) Kjedeolige greier. Hadde det de første månedene. Takk høyere makter for at det ga seg!! Makan ;-) Det skal bare roe seg ned igjen altså Husker lettelsen (og vanskene med å tro på at det var sant) da kvalmen dabbet av og gav seg rundt uke 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 22. september 2014 #422 Del Skrevet 22. september 2014 Samme her. Det var himmelsk ♡ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. september 2014 Forfatter #423 Del Skrevet 22. september 2014 Hihi, jeg har laget meg en spotify-liste med "babymusikk" Såå kos når jeg hører på den og mini enten dulter eller tar seg en turnings inni magen Forslag til baby i magen-musikk mottas gjerne, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. september 2014 #424 Del Skrevet 22. september 2014 Ooo, hva har du på listen til nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. september 2014 #425 Del Skrevet 22. september 2014 Rolig musikk (klassisk)? Eller barnesanger? Den fyrste song er så fin synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 23. september 2014 #426 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Favoritter jeg har for tida, vet ikke om det kategoriserer som bebismusikk, men vi koser oss når vi hører disse: Nick Mulvey - cucurucu Saturday sun - Seagull RY X - Berlin ♡ Endret 23. september 2014 av Løvsol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. september 2014 #427 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, hva har du på listen din?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. september 2014 #428 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, hva har du på listen din?:) Ja nå ble jeg også nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 Forfatter #429 Del Skrevet 23. september 2014 Har mye koselig og rolig musikk Faktisk storesøsteren min som har lagt inn det meste Litt klassisk musikk, noen barnesanger og ellers fine sanger som får meg til å tenke på bebis Og noen med litt vel bokstavlig betydning, som "I get a kick out of you" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #430 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Har du forresten dagbok enda, Frk.mh? Nei har ikke det, men har absolutt tenkt til å lage med en snart, enten en prøvedagbok som blir en graviditetsdagbok, eller bare lage en graviditetsdagbok etter positiv test Har iallefall veldig lyst til å skrive ned i en dagbok, ser så koselig ut I dag er jeg foresten ferdig med TR, også har jeg EL 3 okt, så er så spent på tiden femover nå, men noe jeg lærte fra 1pp så er det å ta det mer med ro, ikke stresse med tester, og ihvertfall ikke ta tester før det FAKTISK er mulig å kunne få positiv lett å bli revet med. Nå er jeg også mer sikker på syklusen. Håper det bare klaffer denne gangen, jeg og samboer er 20 år begge to, så er ganske tidlig, men det er noe vil begge vil mer enn noe annet, så da er det ikke så viktig om andre måtte komme med noe som "er ikke det litt for ungt" eller noe uansett Endret 23. september 2014 av Frk.mh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 Forfatter #431 Del Skrevet 23. september 2014 Favoritter jeg har for tida, vet ikke om det kategoriserer som bebismusikk, men vi koser oss når vi hører disse: Nick Mulvey - cucurucu Saturday sun - Seagull RY X - Berlin ♡ Må undersøke disse senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #432 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Første jordmorkontroll unnagjort! Og det var så pinlig Jeg kom ikke på noe å spørre om, så vi satt bare og "jatta" i nesten en time Håper på å være litt mer forberedt neste gang... Fikk høre hjertelyden da Omtrent 140 slag i minuttet Henger litt etter i dagene her jeg, har ikke vært inne her på KG på noen dager Men ååå, så hyggelig Endret 23. september 2014 av Frk.mh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 Forfatter #433 Del Skrevet 23. september 2014 Nei har ikke det, men har absolutt tenkt til å lage med en snart, enten en prøvedagbok som blir en graviditetsdagbok, eller bare lage en graviditetsdagbok etter positiv test Har iallefall veldig lyst til å skrive ned i en dagbok, ser så koselig ut I dag er jeg foresten ferdig med TR, også har jeg EL 3 okt, så er så spent på tiden femover nå, men noe jeg lærte fra 1pp så er det å ta det mer med ro, ikke stresse med tester, og ihvertfall ikke ta tester før det FAKTISK er mulig å kunne få positiv lett å bli revet med. Nå er jeg også mer sikker på syklusen. Håper det bare klaffer denne gangen, jeg og samboer er 20 år begge to, så er ganske tidlig, men det er noe vil begge vil mer enn noe annet, så da er det ikke så viktig om andre måtte komme med noe som "er ikke det litt for ungt" eller noe uansett Det er praktisk også, for jeg vil skrive ned viktige punkt i graviditeten så babyen kan lese om det når den blir voksen, men glemmer så fort Greit å kunne gå tilbake her og huske Håper det klaffer fort for dere Jeg hadde tenkt til å lage prøverdagbok i pp2, men sånn ble det altså ikke Heldig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 Forfatter #434 Del Skrevet 23. september 2014 Henger litt etter i dagene her jeg, har ikke vært inne her på KG på noen dager Men ååå, så hyggelig Hihi Det var ordentlig kos Fikk ikke det magiske øyeblikket når jeg hørte lyden hos jordmor, men jeg tok opp lyden så mannen skulle få høre, og når jeg spilte av for han på høytaler i bilen kom tårene i øyekroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #435 Del Skrevet 23. september 2014 Det er praktisk også, for jeg vil skrive ned viktige punkt i graviditeten så babyen kan lese om det når den blir voksen, men glemmer så fort Greit å kunne gå tilbake her og huske Håper det klaffer fort for dere Jeg hadde tenkt til å lage prøverdagbok i pp2, men sånn ble det altså ikke Heldig ^^ Ja, det jeg tenker også, både praktisk og VELDIG koselig Ja, håper virkelig det. Åå heldig ja, så det klaffet for dere i pp2? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #436 Del Skrevet 23. september 2014 Hihi Det var ordentlig kos Fikk ikke det magiske øyeblikket når jeg hørte lyden hos jordmor, men jeg tok opp lyden så mannen skulle få høre, og når jeg spilte av for han på høytaler i bilen kom tårene i øyekroken Åå det skjønner jeg koselig å bare høre om det til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 Forfatter #437 Del Skrevet 23. september 2014 Ja, det jeg tenker også, både praktisk og VELDIG koselig Ja, håper virkelig det. Åå heldig ja, så det klaffet for dere i pp2? :D Det klaffet i PP1, faktisk, vi var veldig heldige Åå det skjønner jeg koselig å bare høre om det til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #438 Del Skrevet 23. september 2014 Det klaffet i PP1, faktisk, vi var veldig heldige Åå så heldige Du? Nå ble jeg faktisk veldig revet med av "dagboksnakket" så tror faktisk jeg lager meg en prøvedagbok nå jeg haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 Forfatter #439 Del Skrevet 23. september 2014 Da må du linke til den her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 23. september 2014 #440 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=872774 Vet du foresten hvordan man får til at linken er med i hvert innleg man poster? Sånn som du har? (Haha bra forklart) EDIT: fikk det til Endret 23. september 2014 av Frk.mh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå