Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Yey for modning! :hoppe:

Men, hvorfor blir så mange av dere her på KG sjekket for modning? Første gang jeg ble sjekket var da fødsel var i gang 4 dager over termin, og jeg var kommet til sykehuset. :) Var aldri snakk om å sjekke noe på kontrollene. Spør dere?

Jeg spurte :) Jordmoren min sa at hun egentlig ikke sjekka på førstegangsfødende pga det ofte gir kynnere osv som ikke fører noen plass, men siden slimproppen min hadde gått og ungen har liggi så langt ned så jævlig lenge så stakk hun hånda opp og sjekka ståa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte: Tippekuppongen :hjerte:

UL-termin er 9.februar

La Traviata: 1.februar

Tusle: 2.februar

Teriyaki: 3.februar

Lilleninja: 4.februar

Spiremor: 4.februar

HopsiDeisi: 5.februar

*Joyce*: 5.februar

Millimani: 6.februar

Essie_: 7.februar

Haley: 7.februar

missdior: 8.februar

Havmus: 9.februar

Mazilla: 13.februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var mer modent! Hadde du åpning?? :)

Hun fikk inn to fingre sa hun, men om det regnes som åpning eller ikke, det vet jeg ikke.

Yey for modning! :hoppe:

Men, hvorfor blir så mange av dere her på KG sjekket for modning? Første gang jeg ble sjekket var da fødsel var i gang 4 dager over termin, og jeg var kommet til sykehuset. :) Var aldri snakk om å sjekke noe på kontrollene. Spør dere?

De sjekker vel sjeldent førstegangsfødende. Jeg ble ikke sjekket før fødselen var i gang sist jeg heller. Denne gangen ville hun sjekke siden jeg har så mye kynnere og murringer.

-----------------------------------

Nå er jeg så gravid som jeg aldri før har vært og jeg er lei! Jeg prøver å nyte bevegelsene fra den lille, dette er mest sannsynlig siste gang jeg går gravid og det er jo litt rart det også egentlig.

Jeg ble vekket i natt også av tak, de kommer 4-5 stykker med 7-8 min mellomrom, og så blir de bortevekk igjen.

Nå blør jeg litt igjen etter undersøkelsen, hatt noen kraftige kynnere, men merker ikke noe mer. Ååh, jeg er så spent!! :hjerte:

Snart har jeg 4åring også, tiden har gått så innmari fort. Svigers har planlagt utenlandstur akkurat den helgen vi skulle feire. Vi feirer alltid den helgen. Men siden vi ikke hadde sagt noe så takket de ja til den andre turen, hallo?! Jaja, da får berta to selskaper, et med mannens familie og et hvor min familie kommer nedover. Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skjer noe i løpet av helgen jeg. :)

Håper ikke jordmor vil sjekke meg neste gang jeg skal på sjekk. Da er jeg 39+3. Mulig jeg har lyst til det da, men jeg hater å bli tafset i livmorhalsen, så vil gjerne unngå det inntil fødsel er i gang. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skjer noe i løpet av helgen jeg. :)

Håper du har rett ;) lørdagen er bursdagen min, men jeg deler gjerne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min jordmor hadde også inn to fingre, og hun sa det var 2 cm åpning!!!!! :jepp:

Oi, da har vel jeg det samme da kanskje. Yay!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har vel jeg det samme da kanskje. Yay!!

Vel, jeg har hatt 2 cm og myk, flat mormunn i to uker uten resultat, så tja? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg smelter. T løftet på genseren min i stad. Klappet meg på magen og så sa hun:"nå syns jeg du kan komme ut snart, rosin, vil du ikke hilse på oss du da?" Helledussen, hun der altså :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg smelter. T løftet på genseren min i stad. Klappet meg på magen og så sa hun:"nå syns jeg du kan komme ut snart, rosin, vil du ikke hilse på oss du da?" Helledussen, hun der altså :hjerte:

Ååå, så søt! "Rosin" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da skjer det kanskje noe snart nå da :gravid: Jeg holder fortsatt på fredag jeg da, for da vinner jeg veddemålet, og enn så lenge er det bare jeg som har tippa 6. februar :P Heia baby, kom ut i morgen da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig rar i formen i dag. Lurer på om baby snart vil ut.

Har du begynt å kjenne noen rier ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rier, men tak og nå kommer de litt tettere og litt sterkere. Come on! Jeg er så klar for å treffe deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...