Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Kanskje det er den lille som klyper i vannsekken og slipper slik at den spretter tilbake :hoho:

Hahhaa! "LURTE DEG, MAMMA! :nigo: " :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte og kjente også det kneppet, så hvis jeg også opplever slike spark med knepp du beskriver, så kommer jeg vel til å sprette opp av sofaen slik som sist. Sykt kjedelig hvis det er falsk alarm da. :P

Håper det skjer noe hos deg snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere altså :skratte:

Jeg må le litt selv også. Hadde aldri trodd jeg skulle bli sååå lei og gruble og tenke over det minste tegn. Er bare litt engstelig for at h*n ligger inni der og blir veldig stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte og kjente også det kneppet, så hvis jeg også opplever slike spark med knepp du beskriver, så kommer jeg vel til å sprette opp av sofaen slik som sist. Sykt kjedelig hvis det er falsk alarm da. :P

Håper det skjer noe hos deg snart. :)

HAhaha, blir god trim etterhvert hvis du får like ofte knepping som meg :fnise:

Haha, dere altså :skratte:

Jeg må le litt selv også. Hadde aldri trodd jeg skulle bli sååå lei og gruble og tenke over det minste tegn. Er bare litt engstelig for at h*n ligger inni der og blir veldig stor.

Hehe, det er litt godt å vite at flere enn meg går på samme viset, altså :fnise: Selv om du tross alt egentliiig er en dag foran meg :P Wææ, enda en ting å tenke på, tenk om hun blir for stor til at jeg kan få henne ut :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av mas og meldinger og telefoner. (ikke dine meldinger, *Joyce*, de er jeg bare glad for :hug:)

Jeg har sagt at jeg gir beskjed når noe skjer, men det virker som det pokker ikke går inn!!

Sånn, ferdig nå :lur:

Pust med magan, Tuslings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne boka byr stadig på flashbacks til mars i fjor for meg. Hva tror folk liksom?! :klaske: Jeg hadde lyst til å svare "joda, hun ble født for to uker siden, jeg har bare ikke giddet å si ifra"... :sjenert::rolleyes:

Tenk om ei uke, da er forhåpentligvis både graviditet og fødsel et fjernt minne! :jepp: Og tida begynner å galoppere igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av mas og meldinger og telefoner. (ikke dine meldinger, *Joyce*, de er jeg bare glad for :hug:)

Jeg har sagt at jeg gir beskjed når noe skjer, men det virker som det pokker ikke går inn!!

Sånn, ferdig nå :lur:

Pust med magan, Tuslings!

Skjønner det godt. Kan du ikke bare slå av tlf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av mas og meldinger og telefoner. (ikke dine meldinger, *Joyce*, de er jeg bare glad for :hug:)

Jeg har sagt at jeg gir beskjed når noe skjer, men det virker som det pokker ikke går inn!!

Sånn, ferdig nå :lur:

Pust med magan, Tuslings!

Preaching to the choir! *grr* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av mas og meldinger og telefoner. (ikke dine meldinger, *Joyce*, de er jeg bare glad for :hug:)

Jeg har sagt at jeg gir beskjed når noe skjer, men det virker som det pokker ikke går inn!!

Sånn, ferdig nå :lur:

Pust med magan, Tuslings!

Det skjønner jeg godt! Jeg har venninner og familie som sier "Ja, du må gi oppdateringer underveis!" Merker jeg blir noe provosert av det. Sorry, men oppdateringer er ikke viktige under en fødsel - vent som alle andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår jeg av telefonen så går mamma av hengslene tror jeg. Bedre å bare svare kort. Fra svigermor fikk jeg første melding 7.30 i dag tidlig, oh joy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår jeg av telefonen så går mamma av hengslene tror jeg. Bedre å bare svare kort. Fra svigermor fikk jeg første melding 7.30 i dag tidlig, oh joy :ler:

Hahah :fnise: Hun gjør ikke samme som mammaen min, da, og følger med om du er pålogget på facebook? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Storesøster hadde vi planlagt å ikke ta kontakt med familien før hun var ute.. Den gang ei... svigermor ringte like etter vannavgang og da ble det liksom for dumt å si at "Nei... her skjer det ingenting." Etter det fikk vi ikke fred.

Kan dere ikke heller love på tro og ære at dere gir et lite pip så snart noe er i gjæret, men at dere ønsker fred fra mas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilleninja:Jeg er ikke på Facebook ;)

Havmus: Du, det har vi forsøkt. Det synker ikke inn ;)

Jeg er så sliten! Våknet i 2 tiden av vonde tak. Lå våken med disse til rundt 6 og da sovnet jeg og ble vekket av T kl 7. Og nå er de så og si borte. Jeg er lei av at det aldri fører noen vei :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig med at du ikke er der, da :P Mamma sitter og følger med hele tida, men bare synd for henne at jeg har begynt å hvile på dagen, så nå er det ikke like forutsigbart med når jeg er pålogga noe mer :fnise:

Æsj, det høres egentlig enda verre ut å gå med sånne tak som ikke utvikler seg, enn sånn som jeg går (nesten uten tegn i det hele tatt) :( ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleninja:Jeg er ikke på Facebook ;)

Havmus: Du, det har vi forsøkt. Det synker ikke inn ;)

Jeg er så sliten! Våknet i 2 tiden av vonde tak. Lå våken med disse til rundt 6 og da sovnet jeg og ble vekket av T kl 7. Og nå er de så og si borte. Jeg er lei av at det aldri fører noen vei :sukk:

Det er jo rett og slett, i mine øyne, litt respektløst av dem. Hadde mine foreldre/svigerforeldre holdt på slik hadde jeg nok truet med at de ikke fikk vite noe før etter at ungen hadde vært ute en ukes tid. :ler:

Det høres jo ut som om kroppen forbereder seg da. Men skjønner at det er slitsomt at det ikke tar seg skikkelig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg virkelig så heldig som ikke blir mast på? Her var det ingen meldinger som stadig tikket inn, og under fødsel maste ingen. Samboer oppdaterte nærmeste familie før det ble så heftig at han måtte være til hjelp for meg konstant, men det synes vi begge bare var fint, spesielt siden mamma var så nervøs. Virker nesten som om det er unntak at folk skjønner at masing er slitsomt :klo:

Huff, jeg skjønner godt du er sliten nå. :( og så dumt at det må skje på natten hele tiden. Nå må det altså sette i gang snart :klemmer:

Skulle du på trivselskontroll i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere :klemmer:

Jupp, det skal vi, kl 12 har vi time .

Jeg vurderer å trygle de om å sette meg i gang. Nå har jeg våknet nesten hver natt i nærmere 14 dager med disse takene. Skal jeg orke å gjennom en fødsel så bør den skje snart. Hjelper ikke at baby er estimert til 4,3 ved termin heller. Himmel, så forskjellig det er fra jeg fikk storesøster. Håper så inderlig på at fødselen blir fin.

Beklager så mye negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hallo! Ikke beklag deg her! :scorpis: Vi er her jo for deg, og alle her har jo full forståelse for at du begynner å bli alvorlig lei!

Ønsker deg lykke til på kontroll, og håper dere kommer frem til en løsning alle kan være fornøyd med! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...