Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg så lei! Av og på maserier siden kl 3 i natt. De leder ingen vei :filer:

Skal få laget ny tippekupong, men tror jeg skal prøve å sove litt.

Skal på overtidskontroll på torsdag. Grunnen til at jeg får så tidlig kontroll er vekten min. Er spent på om de velger å sette i gang da, eller om jeg må vente til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, at du slipper å vente noe særlig lenger :)

Ekstra teit med masrier da, spesielt nå! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så lei! Av og på maserier siden kl 3 i natt. De leder ingen vei :filer:

Skal få laget ny tippekupong, men tror jeg skal prøve å sove litt.

Skal på overtidskontroll på torsdag. Grunnen til at jeg får så tidlig kontroll er vekten min. Er spent på om de velger å sette i gang da, eller om jeg må vente til mandag.

Åå maserier er noe dritt!! Hadde maserier i 4,5 døgn før jeg fødte. Kjente ikke når fødselen starta ei gang siden maseriene var så vonde. Hun var stjernekikker! Håper babyen vil ut og hilse på snart!

Edit; dette var jo ikke enoppmuntringsmelding akkurat. Beklager, tenkte meg ikke om! Hoho

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste gangene baby har sparket så har det kommet "knepp" fra magen. Omtrent samme lyden som når man har dukket under vann og slår knyttnevene sammen. Nesten så jeg venter på at vannet skal gå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste gangene baby har sparket så har det kommet "knepp" fra magen. Omtrent samme lyden som når man har dukket under vann og slår knyttnevene sammen. Nesten så jeg venter på at vannet skal gå :ler:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer nok ingenting i natt heller. Jeg bare våkner og får ikke sove igjen. Ingen vondter. Bortsett fra hodepine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne knepp hadde jeg også. Husker jeg spurte jordmor om dem, men hun sa bare at hun hadde hørt flere gravide beskrive noe liknende, men ingen visste hva det var... Ha en fin dag (etter forholdene)! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste gangene baby har sparket så har det kommet "knepp" fra magen. Omtrent samme lyden som når man har dukket under vann og slår knyttnevene sammen. Nesten så jeg venter på at vannet skal gå :ler:

Den lyden der har jeg fått med enkelte av sparkene i noen uker nå... :P Blir fortsatt litt håpefull hver gang "Åååh, skal vannet gå, nå?!" :fnise: Men jeg håper for din del at det faktisk snart er at vannet skal gå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da vannet gikk med eldste hørte og følte jeg faktisk et "knepp" :ler:

Det er det jeg har hørt om, derfor jeg blir like spent hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp det jeg også opplevde med førstemann. Men, nei da, her er det like tørt som i Sahara... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Unnskyld at jeg ler, men det begynner å bli bittelitt komisk, dette. ;) Vet at det ikke er gøy å vente og unner deg det absolutt ikke, men det blir jo en føljetong av et noe underlig slag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...