Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Økedøgn på minste frøkna og store frøkna har vært hjemme fra bhg i to dager. Jeg er glad mannen er hjemme denne uka :) storesøster skal i barnehagen i morgen, det var hun veldig klar for :) vært feberfri i dag, men begynte dagen med å være veldig slapp. Hun var fullstendig slått ut i går.

Ser bort på mannen som har en sovende lillesøster på brystet. Å denne tiden, måtte den vare evig :hjerte:

Høres veldig koselig ut :) Med unntak av sykdom såklart ;) Men bra storesøster er bedre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesøster er en uke gammel i dag :hjerte: på denne tiden satt vi på venteværelset og ante ingenting om hva vi hadde i vente.

Barseltårene har tatt meg med storm. Jwh gråter fordi jeg er så heldig å ha to fine, friske jenter. Jeg gråter fordi vi nå er ferdige og jeg skal ikke gå gravid eller føde igjen. Jeg gråter fordi jeg tror jeg har rotet bort mobilen med alle babybildene av storesøster, og lista den bare fortsetter. Barseldame altså :ler:

Og så er jeg litt trist fordi bestemor er syk. Jeg ringte med henne idag og sleit med å holde tårene tilbake. Hun var så redusert*snufs*

Ellers vil jeg bare nyyyyte denne tiden som går så altfor fort :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en uke gammel lillesøster :danse:

Høres ikke fullt så stas ut med barselstårer... :P

Off, håper det går bra med bestemor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster er en uke gammel i dag :hjerte: på denne tiden satt vi på venteværelset og ante ingenting om hva vi hadde i vente.

Barseltårene har tatt meg med storm. Jwh gråter fordi jeg er så heldig å ha to fine, friske jenter. Jeg gråter fordi vi nå er ferdige og jeg skal ikke gå gravid eller føde igjen. Jeg gråter fordi jeg tror jeg har rotet bort mobilen med alle babybildene av storesøster, og lista den bare fortsetter. Barseldame altså :ler:

Og så er jeg litt trist fordi bestemor er syk. Jeg ringte med henne idag og sleit med å holde tårene tilbake. Hun var så redusert*snufs*

Ellers vil jeg bare nyyyyte denne tiden som går så altfor fort :hjerte:

Det går så fort, hun er ei uke allerede :) Du gråter fordi du aldri skal gå gravid eller føde igjen... Man skal aldri si aldri :lur: Men nå har du uansett de to små og konsentrere deg om, og det er veldig mye lykke! :sol: Så det er vel gledes-tårer også. Synd at din bestemor er syk. Det har du fullt lov å være lei deg for. Mange følelser på en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til lilleninja, Mazzi og LaTraviata.

Og :klem: til Millimani for fine ord!

Sovestrekk på lillesnuppa på 3,5 og 4 timer i natt. Litt lenger enn på dagen. På dagtid sover hun gjerne 2,5-3 timer før hun vil ha mat igjen.

Nå ligger hun på brystet mitt og sover sin søteste søvn. Det er helt stille i huset, bare jeg som er våken. Nei, der hørte jeg mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar det veldig fint, Mazzi. Tror jeg tar det tyngst. Hun har alltid vært "mamma, mamma, mamma", men nå henvender hun seg til pappaen for alt. Det er kanskje fordi hun er såpass stor at hun forstår at lillesøster krever mamma mye. Men ingen sjalusi enda. Hun skal bare klappe på henne og gi kos. I går var hun med å bade henne og det var stor stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at storesøster tar det fint. :) jeg gruer meg selv til å bli "låst fast" til ammingen når storebror også har behov for meg, men man må vel bare prøve å utnytte tiden babyen sover til å være litt ekstra med storesøskenet. Også er det sikkert lurt å etter hvert dra ut med bare den største, mens pappaen passer baby inne. :) Vil sikkert motvirke mye sjalusi det. Min er også veldig mammadalt, så er veldig spent på hvordan det blir å gå.

Kos deg med babyen. Det går jo så fort i starten. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at bestemoren din er syk, det er veldig lov til å være lei seg for det :klem:

Høres ut som om storesøster trives som nettopp det :) Og så koselig med bad! Det at hun går til pappa nå kan raskt endre seg igjen. Egentlig er det vel bare bra at hun går til far akkurat nå, så du får fokusert på lillesøster? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teriyaki og Spiremor: :klem:

Jeg har fireåring i dag :hjerte: helledussen, hvor fort det har gått! Vi vekket henne i dag tidlig med sang og muffin med lys på. Og gave: tohjulssykkel, det var stas :hoppe:

Himmel, hun blir så fort stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med fireåring! Hun høres ut som en kjempesnill storesøster. Alltid så herlig å se den søskenkjærligheten :rodmer:

Leit å høre at bestemoren din er syk! Og med barseltårer attpåtil så er det ikke rart om det blir noen tårer, både triste tårer og gledestårer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsner til bursdagsbarnet mitt :) 4 år, himmel, jeg vil grine, det går så altfor fort. Jeg vil at hun skal være veslejenta mi for bestandig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått til 4-åringen. :) Ja tiden går fort. Det er så artig å kunne føre ordentlige samtaler med de etter hvert som de nå vokser mer og mer til. I stedet for bare en- og to-stavelsessetninger slik det var da de var yngre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gratulerer så mye med jenta, kjære Tusle! :hug: Er ikke innom så ofte og det skjer store ting for hver gang. Håper alt er bra med dere alle! Tenker stadig vekk på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kommer sterkere tilbake i min og deres bøker etterhvert. Jeg skal bare komme meg på beina etter fødselsdepresjon og baby med KISS-KIDD og kolikk. Depresjonen har ikke blitt tatt tak i før nå, jeg har ikke skjønt det selv engang. Akkurat nå er det tøft, det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...