Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Vi har fått ei nydelig jente. Kl 22.06. Nok en liten T. Hun veide 4230 gram, var 53 cm lang og 37 cm rundt hodet :hjerte: Fødselen var så utrolig vond. Riene hadde så effekt at jeg var i aktiv fødsel i 21 minutter. Fra 5 cm til hun var ute tok det altså 21 minutt. Fikk noen få sting. Nå skal jeg sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med ei jente :) høres ut som en intens fødsel, du er tøff! :) håper du får sove litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått ei nydelig jente. Kl 22.06. Nok en liten T. Hun veide 4230 gram, var 53 cm lang og 37 cm rundt hodet :hjerte: Fødselen var så utrolig vond. Riene hadde så effekt at jeg var i aktiv fødsel i 21 minutter. Fra 5 cm til hun var ute tok det altså 21 minutt. Fikk noen få sting. Nå skal jeg sove :)

Gratulerer så masse med en liten jente til :hoppe: Høres heftig ut, godt jobba :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med veslejenta!! :babyjente: Håper alt står bra til med dere :) Tenk at jeg var en av tre som tippa riktig dato :hoppendeglad:

Snakk om styrtfødsel da gitt :overrasket: Men er vel godt at det er overstått. Nå må dere bare nyte tiden som kommer, og kose dere masse masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig babyboble på meg nå, men tusen takk for gratulasjoner :hug:

Vi har kommet hjem. Ammingen er godt i gang, venter på at melka skal sette skikkelig i gang, den er rett rundt hjørnet.

Jeg er supersprek og kjempeforelska i jentene mine og mannen min :hjerte:

Fødselshistorie kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med lillesøster! :strix: Og herligheten, for en styrtfødsel! Bra det kun ble noen få sting, da :) Kos dere masse med lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleninja: :hug:

Spiremor: tusen takk :)

Ja, det ble litt vel heftig for meg på slutten der. Med en så stor baby og den farten er det nesten flaks at det ikke ble flere sting :Nikke:

I like måte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økedøgn på minste frøkna og store frøkna har vært hjemme fra bhg i to dager. Jeg er glad mannen er hjemme denne uka :) storesøster skal i barnehagen i morgen, det var hun veldig klar for :) vært feberfri i dag, men begynte dagen med å være veldig slapp. Hun var fullstendig slått ut i går.

Ser bort på mannen som har en sovende lillesøster på brystet. Å denne tiden, måtte den vare evig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...