Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teri: Ingen som maste på meg sist gang heller. De rakk det vel ikke, hun kom jo en snau uke før ;)

Ah, ja da fikk du vel ikke opplevd all den masingen. ;) O kom ut 41+0 han, dvs 5 dager over termin, men jeg tror de fleste trodde jeg kom til å gå mye mer over tiden enn 4 dager før det satte i gang. :P

Bare trygle de om å sette deg i gang du. Skader ikke å prøve. :) I alle fall ikke dersom det viser seg at du er veldig moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere :klemmer:

Jupp, det skal vi, kl 12 har vi time .

Jeg vurderer å trygle de om å sette meg i gang. Nå har jeg våknet nesten hver natt i nærmere 14 dager med disse takene. Skal jeg orke å gjennom en fødsel så bør den skje snart. Hjelper ikke at baby er estimert til 4,3 ved termin heller. Himmel, så forskjellig det er fra jeg fikk storesøster. Håper så inderlig på at fødselen blir fin.

Beklager så mye negativt.

Masse lykke til på timen! :) Håper de vil sette deg i gang, selv om det da nok betyr at vi ikke kommer til å få føde på samme dag ;) Men du fortjener å bli ferdig nå, syns jeg :)

Ellers sier jeg som Mazilla! Du skal da ikke unnskylde deg! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine jenter :hug:

Trengte ikke trygle noe som helst. Blir satt i gang i dag. Blir med tablett, er for moden for ballong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at du blir satt i gang nå da! Bare pass på at du føder før midnatt, sånn at jeg vinner veddemålet sammen med Blomst12 og Lilleninja! :biggrin:

Lykke til med fødsel! :hoppe:

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine jenter :hug:

Trengte ikke trygle noe som helst. Blir satt i gang i dag. Blir med tablett, er for moden for ballong.

Så bra! Er så glad på dine vegne :) Ikke verst at du var for moden for ballong, da ^^ Masse lykke til! :)

Så kjekt at du blir satt i gang nå da! Bare pass på at du føder før midnatt, sånn at jeg vinner veddemålet sammen med Blomst12 og Lilleninja! :biggrin:

Lykke til med fødsel! :hoppe:

Dæven, kanskje jeg tipper rett for første gang :jepp:

Nå er første tablett lagt. Ny kontroll og ny tablett kl 18

Jippiii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke hørt noe mer, så jeg regner med at det har tatt seg opp. Maser ikke, men jeg oppdaterer her hvis jeg får beskjed fra Tusle om å gjøre det. :) Veldig spennende! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første tablett lagt. Ny kontroll og ny tablett kl 18

Så bra! Ja, nå er det noen timer siden kl 18, og det nærmer seg midnatt. Kanskje du har babyen i armene dine nå :)

Dæven, kanskje jeg tipper rett for første gang :jepp:

Det hadde vært veldig moro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...