Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo?? Du kan ikke bare si at det er noe på gang og så forsvinne, så nå håper jeg du føder for harde livet! :lur::lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Havmus :vinke:

Og :vinke: til dere andre, og en chill pill til Mazzi :ler:

Ingen fødsel, vondtene fra i går/natt er så og si borte. Men kynnerne kommer tett og de er så intense som kynnere kan få bli.

Nå kan h*n vente til i morgen kveld, slik at jeg får kjøpt storesøstergave og henta siste ulltrekket og ammebh på posten. Bh i størrelse 85K, herregud... Enda vokser de ingenting når melka kommer, takk og lov.

Nå skal jeg se på Grimm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lattejakt i dag! ;) Håper du får ordnet det du skal! :)

Haha, jeg har oppdaget at Freya nå skriver EU-størrelse på lappene inni BHene sine, og jeg bruker da altså 75L. Til vanlig... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lattejakt i dag! ;) Håper du får ordnet det du skal! :)

Haha, jeg har oppdaget at Freya nå skriver EU-størrelse på lappene inni BHene sine, og jeg bruker da altså 75L. Til vanlig... :sukk:

Er ikke det fryktelig tungt for rygg og nakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det fryktelig tungt for rygg og nakke?

Jo, forsåvidt, men jeg holder det brukbart i sjakk med yoga. Også er jeg høy, så jeg tror ikke jeg fremstår som voldsomt fremtung. :ler: Jeg har lyst på brystreduksjon etterhvert, men vil gjøre meg ferdig med amming først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fødsel. I morra skal jeg på kontroll hos jm. Planen er at hun røsker herifra til evigheten og så nyser jeg ut den ungen på fredag :ler:

Denne utålmodige følelsen er totalt fremmed for meg. Jeg kjente ikke på den i det hele tatt sist gang. Har en liten teori på at det er fordi denne gangen vet jeg hva jeg går til ;) jeg vet hva jeg skal gjennom og jeg vet hvor fantastisk det er å være ferdig :)

Ble ingen latte på meg, Joyce. T har vært dårlig i dag. Hun har hanglet et par dager, men i dag var hun tydelig sliten. Ingen feber da. Hun sa i stad at hun håpet hun kunne dra i bhg i morgen. Tror hun syns mora er litt kjedelig :ler:

6.februar er notert. Flere som vil tippe? Ul-termin er 9.februar og det er jammen menstermin og. Selv tipper jeg 30.januar og 2.februar (optimisten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også mye mer utålmodig denne gangen. Holder på å bli gal, og her er det nesten 4 uker til termin. :sukk: Jeg tror også det er fordi vi vet hva vi går til, men også fordi det er bra mye tyngre å gå gravid når man har en unge i tillegg. Det synes i alle fall jeg.

Til tross for at jeg legger meg tidlig, har ungen seks timer i bhg hver dag og alltid sover på dagtid, så er jeg jo utslitt når kvelden kommer!

Jeg tipper 3 februar! :jepp: Eller, når fødte du sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen fødsel. I morra skal jeg på kontroll hos jm. Planen er at hun røsker herifra til evigheten og så nyser jeg ut den ungen på fredag :ler:

Denne utålmodige følelsen er totalt fremmed for meg. Jeg kjente ikke på den i det hele tatt sist gang. Har en liten teori på at det er fordi denne gangen vet jeg hva jeg går til ;) jeg vet hva jeg skal gjennom og jeg vet hvor fantastisk det er å være ferdig :)

Ble ingen latte på meg, Joyce. T har vært dårlig i dag. Hun har hanglet et par dager, men i dag var hun tydelig sliten. Ingen feber da. Hun sa i stad at hun håpet hun kunne dra i bhg i morgen. Tror hun syns mora er litt kjedelig :ler:

6.februar er notert. Flere som vil tippe? Ul-termin er 9.februar og det er jammen menstermin og. Selv tipper jeg 30.januar og 2.februar (optimisten)

Hihi, høres ut som en god plan :fnise: Eller, god og god ;P

Jeg tippeeer.... 4. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke skrevet her inne, men har vært innom og lest i det skjulte. Jeg vil også være med og tippe! :goodbye:

Jeg tipper 4. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...