Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Ah. Jeg hadde nesten glemt gledene i livet som høygravid. :ler:

T ER skjønn! Helskjønn, faktisk. Vi satser på en tur i deres retning i sommer også (men kommer nok til å bo på "fotell" denne gangen, skal ikke invadere dere igjen, pluss at Turnerose har veldig lyst til å bo veldig nærme, om du skjønner hva jeg mener), men uansett, Turnerose snakker om T med jevne mellomrom og gleder seg til å se henne igjen! Snorkfrøken husker best den Ole Brumm-bilen. :lol:

Sleng over kjeksoppskriften, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag tok jeg en overhaling på kroppen, skrubb, shave, napp og smør. Samt kur og det hele på håret. Barbering av legger gikk fint. Gamla får leve sitt eget liv. Blikke no på meg for tida uansett, så da gidder jeg ikke trimme plenen heller :fnise:

Sorry for detaljer, skylder på hormonene... ;)

Wow, så flink du er da :fnise: Jeg syns det var nok å ta legga og tåneglene, så passet bra at jeg hadde frisørtime :nigo: Godt å høre at det er flere som har gitt opp ordning av "gamla", da :laugh: Her er den omdøpt til "jungeldyret", siden gubben ikke ville gå med på å kalle den for gorilla :fnise:

Jeg tenker forøvrig at hvis mannen skal til "pers" før fødselen så får han bare tåle å leke med et jungeldyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Må jo lese er inne jeg også! :jepp:

Husker ikke, så må bare spørre: Vet dere om det er gutt eller jente som er inni magen? :)

Angående barbering så har jeg ikke gitt opp helt enda, skal holde det gående til 38 uker. Etter det får ting leve sitt eget liv her også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Joyce*

Det skjønner jeg veldig godt. Håper dere kommer på en liten dagsvisitt uansett :)

LilleNinja:

Her er det ingen fare for "fremmedfolk" rundt gamla. Som nevnt, det bor jo folk der :ler:

Teri:

Koselig :vinke:

Vi vet ikke om det er jente eller gutt. Denne gangen får det være en hemmelighet. Vi har vært på seks ultralyder, så jeg syns at vi har vært standhaftige ;)

38 uker. Skal si. Da rekker det ikke leve sitt eget liv så lenge. Tror jeg må bruke machete når hekken skal ned igjen :fnise:

Det snør og snør og snør. T var lykkelig i dag tidlig. De skulle nemlig på aketur. Og hun elsker å være ute. Uansett vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta machete, så kan jeg ordne meg en ljå :ler:

Ååh, det er jo koselig med snø da :nigo: Spesielt når man skal være ute og ake :laugh: Aw, de gode barndomsminner fra dager ute i snøen med varm solbærsaft på termos og kanskje en kvikk lunsj :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleninja: :ler:

Det murrer og murrer i magen, men det tar seg ikke opp. Enda noen dager til termin. Men når kroppen holder på sånn blir jeg bittelitt (bare bittelitt) utålmodig. Husker det var sånn med storesøster også.

Trodde virkelig at jeg skulle våkne av rier i natt, da murringene i går kveld kom nokså regelmessig, men, neeeei da ;)

Om denne bestemmer seg for å komme seks dager før termin som storesøster så er vel det mandag om ei uke! Lov å håpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så spennende! Plutselig skjer det... Tenk så fint det blir å hilse på den lille! :hjerte: Jeg venter spent på melding fra deg om dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om denne bestemmer seg for å komme seks dager før termin som storesøster så er vel det mandag om ei uke! Lov å håpe :ler:

Har du termin 9. februar? Da blir det neste tirsdag ;) Moro da, du skal se den kommer i løpet av denne uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg vil også ha tegn på MODNING hvertfall, selv om jeg absolutt ikke har noe hastverk med å føde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi har barnevakt i beredskap :)

Det er ganske jevnt mellomrom nå, men ikke vondt.

Hohoo, spennende da ^^ Lykke til hvis det er på gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på fødsel i natt. Det øker jo ikke på dette her*hmpf*

Jeg skal bli sliten om dette skal holde på helt til termin... Jaja, ut kommer h*n, før eller siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på fødsel i natt. Det øker jo ikke på dette her*hmpf*

Jeg skal bli sliten om dette skal holde på helt til termin... Jaja, ut kommer h*n, før eller siden ;)

Æsjda! :( Lov å håpe det skjer snart, da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...