Gå til innhold

Tusle skal bli mamma igjen!


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal lage ei skikkelig liste senere. Må bare fortelle at kontroll hos jm gikk bra. Men noe røsking ble det ikke. Hun kjente på meg nedentil og der var det lukket og låst. Lang og bakovervendt livmorhals*snøft* men nå blør jeg da. Blod og slim i skjønn forening... Er jo lov å håpe, men det gidder jeg ikke. Nå smører jeg meg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper februar jeg :nigo:

Jeg var også skikkelig lei og utålmodig på slutten nå, føler med deg :kose:

Haha, glemte å skrive dato :sjenert:

5 tipper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod og slim? Det må vel være et godt tegn? Eller tror du det er fordi jm rota rundt nedi der? Hos meg var alt lukket og låst til rett før R kom ut. Hun stod høyt i bekkenet til vannet gikk, men da kom hun til gjengjeld med et svupp :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig med lite modning! Men det kan jo fort skje uansett, som Mazilla sier :jepp: Jeg har jo 2 cm åpning og myk mormunn, men skjer det noe heeeeeer daaaa NEEEI :lol:

Wææ, tipping ja! Tipper babyen kommer 8.februar! Er jo morsdag da :hoppe:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, det er nok grunnet undersøkelsen.Det verker og murrer nå. Men kjennes mest sårt ut, ikke "rievondt".

Fikk forresten ammebhen i dag. Satt som en smækk. I love ebay :) skal bestille flere. Synd de er så lite freske. Jeg passer bare inn i sånne kjipe ensfargede i sort og hvitt og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje :) med T gikk jeg i fødsel kort tid etter at den løsnet, men da kom hele deisa på en gang, det gjorde den ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss: disse har jeg kjøpt fra England tror jeg. De heter noe med Royal. Kommer pakka i grønn eske. Får litt 50talls pupper med de da. Hello pointy banana :ler: men de støtter godt og holder det meste på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, pointy banana :ler: Har du link eller? Og er det med spiler? Jeg har foreløpig bare kjøpt uten spiler.. Føler meg som en dass når jeg er utenfor huset men det er så digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje :) med T gikk jeg i fødsel kort tid etter at den løsnet, men da kom hele deisa på en gang, det gjorde den ikke nå.

Det arter seg vel ofte litt annerledes med nummer to uansett... Men likevel, det skjer ting! Det er begrenset hvor mye lenger du skal gå!

Jeg tror at h*n kommer snart... Men jeg tipper 5. februar, som var termindagen min med Turnerose. ;) Tar i grunnen for gitt at du ikke går til 16. :ler:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...