AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #161 Skrevet 7. januar 2015 Ja jeg gikk fra han og sitter nå med en nyfødt baby i armene. Savner han selvfølgelig for fortsatt veldig glad i han. Men ingen tvil i mitt hjerte at jeg tok det rette valget. Ser nå hvor dårlig han faktisk behandla meg. Har det mye bedre nå selvom det er mye og ta seg av med to barn alene :-) Koselig at du spørr :-) Så bra! Det er nok vesentlig mindre jobb med to barn, enn to barn og en slik fyr hvor du må vokte både deg og barna til enhver tid i frykt for hva han kan finne på. Kan jeg spørre hvordan det praktiske er, samvær og slikt? Er han interresert i det? Anonymous poster hash: f5fd4...d45
Gjest Kaffelattn Skrevet 7. januar 2015 #162 Skrevet 7. januar 2015 Det er for galt at barnet ikke skal få ha vinduene åpne, det er viktig med frisk luft inn, spesielt om natten (uten at det blir for kaldt for barnet). Er det ikke mulig å finne barnesikring?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #163 Skrevet 7. januar 2015 Det er for galt at barnet ikke skal få ha vinduene åpne, det er viktig med frisk luft inn, spesielt om natten (uten at det blir for kaldt for barnet). Er det ikke mulig å finne barnesikring? Av og til kan det være lurt å lese hele tråden før man svarer. En barnesikring ville ikke løst så mye i dette tilfellet. Anonymous poster hash: 55839...294
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #164 Skrevet 7. januar 2015 TS: gratulerer med baby! Og gratulerer med å ha tatt et tvers igjennom riktig valg. Det står det respekt av, og jeg håper du etterhvert kan kjenne på en stolthet for å ha gjort noe så vanskelig for deg og dine barns beste. Jeg håper så inderlig at du etterhvert finner en ny fyr du kan falle pladask for, og som behandler deg og barna bra!Anonymous poster hash: 55839...294
Aurora1986 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #165 Skrevet 7. januar 2015 Takk :-) Den lille gir mye glede :-) Har nekta han og ha barna pga han ruser seg. Sakt jeg vil ha urinprøver. Men han har vært hernoen ganger og har samvær på den måten. Han mener jo han er skikka til å ha barna fordi han bare røyker hasj som han sier. Jeg føler det blir feil. Men vil ikke nekte han og komme hit og være sammen med barna under mitt tilsyn pga han største guttungen savner pappaen sin og kan gråte fordi han savner han. Enkelte mener dette er feil av meg og la han komme på besøk. De mener jeg er for snill og at han bare kan sjerpe seg så han kan ha barna. Men det er ikke lett når ungen din sitter å griner å spørr etter pappaen sin :-(
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #166 Skrevet 7. januar 2015 En gang vi var på kjøpesenter, et ganske stort et også så skjedde det at jeg ikke så E og spurte G kjempe redd, hvor er E. Hadde vi mista han der hadde det vært umulig og finne han så blei bare så redd. Da snudde mannen sin til meg og sa sint" Ro deg ned, psykokjerring". Fordi jeg ble redd for at E var borte... Er dette normalt da og bli sint for noe sånt og kalle meg psykokjerring.... Derfor jeg tror jeg er en hysterisk mor. HVA F***??? Kalte han deg for psykokjerring mens du er gravid? Du må få han til en profesjonell sånn at til slutt ikke vil gå utover deg og barna. Han har problemer i forholdet mellom dere. Og ting han har opplevd før dukker opp nå, så jeg tenker at han kan være traumatisert. Dettesvarer jeg i forhold til egne erfaringer. Anonymous poster hash: b2734...0be
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #167 Skrevet 7. januar 2015 Beklager. Fikk ikke lest alle svarene. Bra du gikk fra h an. Så ikke at han hadde rusproblemer. Anonymous poster hash: b2734...0be
Polly Ester Skrevet 7. januar 2015 #168 Skrevet 7. januar 2015 Hei Aurora. Så utrolig bra at du fikk til å gå fra han og kan ha et bra liv med de to barna. Blir så glad for både deg og barna dine. Gratulerer med ny baby også.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2015 #169 Skrevet 7. januar 2015 Gratulerer med babyen, og så flott at du har stått for valget du tok. Så lenge det ikke er en psykisk påkjenning for deg å stå for tilsyn under samvær synes jeg du har valgt en grei løsning. Ellers er jeg 100 % i at rus og samvær hører ikke sammen. Der har han tatt noen valg som han får stå for selv.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #170 Skrevet 30. januar 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=840966&view=&hl=&fromsearch=1Anonymous poster hash: da6af...f76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå