AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #81 Skrevet 28. mai 2014 Han hadde ikke samtykket til sex. Så jo du voldtok han. Og ja det er allvorlig du kan komme i fengsel i minimum 3 år for denne voldtekten du har utført.Anonymous poster hash: d8f9f...039 Ro deg ned et parr hakk.. Fordet om kjæresten din kanskje har anmeldt deg fordi du har gitt litt morgenkos betyr det ikke at alle gjør det. Anonymous poster hash: a8817...4be
Tarsan97 Skrevet 28. mai 2014 #82 Skrevet 28. mai 2014 Er ikke det voldtekt da, ville anmeldt deg på flekken jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #83 Skrevet 28. mai 2014 Spurte han om det var noe jeg ikke skulle gjenta, men han sa han likte det. Og at det var helt greit det jeg gjorde. Vil ikke kalle det en voldtekt når det er kjæresten min det er snakk om.. Skulle ikke kaldt deg idiot, du som sa det var voldtekt, men voldtekt er en ganske alvorlig sak i mine øyne. TsAnonymous poster hash: a8817...4be Skjønner du hva du selv sier her? Anonymous poster hash: f47a8...1ed 3
Gjest Coolaid Skrevet 28. mai 2014 #84 Skrevet 28. mai 2014 Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.Anonymous poster hash: a8817...4be Man kjenner hverandre godt og vet stort sett om den andre er positiv til slike overraskelser. For alle andre som er usikker så er det lurt å snakke med hverandre. For min del, ser ikke noe gale med dette. Kun positivt om man er tygge på hverandre. Og ja, det er en knall overraskelse !
Gjest Kim Skrevet 28. mai 2014 #85 Skrevet 28. mai 2014 Jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn vekkerklokke
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #86 Skrevet 28. mai 2014 Dette må du diskutere på forhånd og få godkjenning for av kjæresten din, hva om han ikke ønsker det den morgenen, eller på generelt basis? Det kalles voldtekt dersom han ikke har sag seg enig i handlingen og du bare "forsyner deg" Anonymous poster hash: 7ca5c...938 3
Timza Skrevet 28. mai 2014 #87 Skrevet 28. mai 2014 TS kunne like gjerne ha spilt lotto og vunnet om folk virkelig mener at sjansen var stor her for at typen hennes hadde anmeldt henne for voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #88 Skrevet 28. mai 2014 Om det å suge sin egen kjæreste i sovende tilstand er voldtekt, har jeg begått overgrep flerfoldige ganger! Tja, hadde det vært en man som forsynte seg av en dame så kan du banne på at det hade blitt ramaskrik her inne, særlig hvis hun hadde våknet og ikke likte det (uavhenging om han stoppet) Anonymous poster hash: 7ca5c...938 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #89 Skrevet 28. mai 2014 TS kunne like gjerne ha spilt lotto og vunnet om folk virkelig mener at sjansen var stor her for at typen hennes hadde anmeldt henne for voldtekt. Enig. Bare synd at dette er en så fryktelig dobbelmoralsk tankegang som feministene ikke godtar når det kommer til kvinner. Anonymous poster hash: 7ca5c...938 3
Gjest New_Girl Skrevet 28. mai 2014 #90 Skrevet 28. mai 2014 Nå syns jo akkurat denne kjæresten at det var greit, men sånn generelt så kan det være greit å avklare sånne ting på forhånd, så man slipper misforståelser og ubehagelige overraskelser. Tror ikke mange som lever i et parforhold hadde opplevd dette som voldtekt uansett om man satte pris på det eller ikke. Men gjør man det flere ganger så kan det hende man hadde tenkt i de baner. Vil vel også si at noe av poenget er vel at han skal våkne og nyte det? Å gjennomføre en blowjob på en halvt sovende mann ser jeg ikke helt vitsen med? Når jeg gir bj så er det jo for hans nytelse, ikke min. 1
Gjest Lincoln Skrevet 28. mai 2014 #91 Skrevet 28. mai 2014 TS kunne like gjerne ha spilt lotto og vunnet om folk virkelig mener at sjansen var stor her for at typen hennes hadde anmeldt henne for voldtekt. Sjansen for at han ville anmeldt henne er liten, men det er voldtekt likevel. Hadde han anmeldt henne hadde hun fått tre år i fengsel, som er minstestraffen. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mai 2014 #92 Skrevet 28. mai 2014 Tja, hadde det vært en man som forsynte seg av en dame så kan du banne på at det hade blitt ramaskrik her inne, særlig hvis hun hadde våknet og ikke likte det (uavhenging om han stoppet) Anonymous poster hash: 7ca5c...938 Jeg synes bare det er deilig å våkne med en hånd, tunge eller pikk som smyger seg inn Iallefall om det er med en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #93 Skrevet 28. mai 2014 kjæresten min sier jeg bare kan gjøre det hvis jeg vil Anonymous poster hash: da0b5...f34
utinaturen Skrevet 28. mai 2014 #94 Skrevet 28. mai 2014 Utrolig deilig å våkne av at dama suger meg...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #95 Skrevet 28. mai 2014 Jeg blir litt nyskjerrig på at du begynte å suge han siden du var kåt. Gir det å suge en mann utløsning for kåthet? Hvorfor pulte du han ikke eller onanerte? jeg synes også det er godt å suge når jeg er kåt. Spesielt når jeg ser at han liker det! Anonymous poster hash: 5b545...aef
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #96 Skrevet 28. mai 2014 Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.Anonymous poster hash: a8817...4be Er ikke det der det samme som voldtekt? Anonymous poster hash: 19f07...1ee
FantasDick Skrevet 28. mai 2014 #97 Skrevet 28. mai 2014 Jeg hadde aldri gjort noe slikt uten å avklare, at det er greit, med kjæresten først. Når vi er enige om at vi kan "forsyne oss" av hverandre så er det helt i orden. Han liker det, forresten.
ViljaH Skrevet 28. mai 2014 #98 Skrevet 28. mai 2014 Jeg synes bare det er deilig å våkne med en hånd, tunge eller pikk som smyger seg inn Iallefall om det er med en kjæreste. Hadde du sagt det samme om du fikk en pikk stappet inn i toeren som du ikke hadde bedt om? Hvis man ikke sier nei er det greit? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #99 Skrevet 28. mai 2014 Hadde du sagt det samme om du fikk en pikk stappet inn i toeren som du ikke hadde bedt om? Hvis man ikke sier nei er det greit? -nei, det må jo såklart avklares på forhånd hva man får lov av hverandre til å gjøre og hva man ikke får lov til å gjøre Anonymous poster hash: 7b46f...53d
Gjest .-L-. Skrevet 28. mai 2014 #100 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Det hadde vært deilig å våkne til Endret 28. mai 2014 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå