Fanteria Skrevet 17. januar 2015 #1901 Del Skrevet 17. januar 2015 Uff, jeg syns det er ille nok å skli littegrann med bekkenløsning, må være helt *bliip* å faktisk ramle i tillegg Og så i symfysen da :/ Jeg har jo 98% bare plager i ryggdelen av bekkenet.. Skinka henter seg fort inn igjen, verre med bekkenet, Har forplanta seg opp i korsryggen nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 17. januar 2015 #1902 Del Skrevet 17. januar 2015 Håper det går bedre med deg fanteria! Symfysesmerter er værst syns jeg, føles ut som om en hest har sparka meg midt mellom beina jo! Men, noen av dere jenter som tror dere kommer til å bruke 75 G i ammebh? Har bomma på uk og us størrelse når jeg bestilte fra ebay. Det er en freya pure ammebh, med spiler, farge nude. Så hvis en av der vil ha den, så skrik ut! Ikke noe vits i at den ligger her og samler støv til jeg kaster den engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. januar 2015 #1903 Del Skrevet 18. januar 2015 Størrelsen passer ikke meg, men anbefaler varmt Freya sine ammebher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. januar 2015 #1904 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Hva gav du for den? Jeg får nok "bare" E-cup (80E), men skal kjøpe en til ammebh med spiler når melken har stabilisert seg. Var de små eller store i størrelse? Endret 18. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. januar 2015 #1905 Del Skrevet 18. januar 2015 Det går bedre med meg nå. Har gått litt i dag og fått myket opp litt. Mannen strør hver morgen før han drar på jobb siden han er så redd jeg skal skli :/ Bra at det går litt bedre da, hvertfall Det er bekkenet som er problemet, ja, blåmerker er jo ingenting i forhold .... Kjenner bekkenet er ganske utslitt nå, i går stod og satt jeg og så på mens andre jobbet (for det meste), og på kvelden da så greide jeg nesten ikke å sette ene foten foran den andre engang, det gjorde så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 18. januar 2015 #1906 Del Skrevet 18. januar 2015 Bra at det går litt bedre da, hvertfall Det er bekkenet som er problemet, ja, blåmerker er jo ingenting i forhold .... Kjenner bekkenet er ganske utslitt nå, i går stod og satt jeg og så på mens andre jobbet (for det meste), og på kvelden da så greide jeg nesten ikke å sette ene foten foran den andre engang, det gjorde så vondt Bare en liten dråpe i havet av vondter vi snart skal gjennom Kjedelig er det uansett. Er jo ikke topplokket som det er noe feil med, men deler av kroppen som ikke vil. :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 18. januar 2015 #1907 Del Skrevet 18. januar 2015 Huff, god bedring til deg fanteria. Er så utrolig RASTLØS!!!! Har ikke vært sånn med de to andre, men holder på å gå på veggene! Vil ikke si jeg er utålmodig, bare forferdelig rastløs, vet egentlig forskjellen på de to Har bakt en sara bernard i langpanne i dag, tenker den er grei å ha i fryseren når man får barselbesøk. Fryktelig mektig, så da varer den lenge! Har også lagt sammen og på plass to maskiner med klær, vasket en maskin og fått i tørketrommelen, og nå lurer jeg på hva jeg skal finne på nå! Skulle så gjerne vært ute og gått, men bekkenet er dessverre ikke enig Var ute og gikk en liten kveldstur i går, og det kjenner jeg i dag for å si det sånn... KOM UT MINI, vi venter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. januar 2015 #1908 Del Skrevet 18. januar 2015 Huff, god bedring til deg fanteria. Er så utrolig RASTLØS!!!! Har ikke vært sånn med de to andre, men holder på å gå på veggene! Vil ikke si jeg er utålmodig, bare forferdelig rastløs, vet egentlig forskjellen på de to Har bakt en sara bernard i langpanne i dag, tenker den er grei å ha i fryseren når man får barselbesøk. Fryktelig mektig, så da varer den lenge! Har også lagt sammen og på plass to maskiner med klær, vasket en maskin og fått i tørketrommelen, og nå lurer jeg på hva jeg skal finne på nå! Skulle så gjerne vært ute og gått, men bekkenet er dessverre ikke enig Var ute og gikk en liten kveldstur i går, og det kjenner jeg i dag for å si det sånn... KOM UT MINI, vi venter på deg Vaske vinduer? Har lest at det skal sette i gang hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 18. januar 2015 #1909 Del Skrevet 18. januar 2015 Vaske vinduer? Har lest at det skal sette i gang hele greia Kanskje det jeg må prøve Men det må vente til i morgen, nå skal vi snart i bursdag. Skal til jordmor i morgen, så da får jeg høre om det har skjedd noe som helst der nede siden sist. Og skjer det ikke noe i løpet av de neste dagene er det overtidskontroll på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. januar 2015 #1910 Del Skrevet 18. januar 2015 Kanskje det jeg må prøve Men det må vente til i morgen, nå skal vi snart i bursdag. Skal til jordmor i morgen, så da får jeg høre om det har skjedd noe som helst der nede siden sist. Og skjer det ikke noe i løpet av de neste dagene er det overtidskontroll på torsdag Egentlig skal du bare slappe av og ikke gjøre noenting som helst. Blir sikkert hektisk med tre små!!! Håper det skjer noe i løpet av morgendagen da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 18. januar 2015 #1911 Del Skrevet 18. januar 2015 Kanskje det jeg må prøve Men det må vente til i morgen, nå skal vi snart i bursdag. Skal til jordmor i morgen, så da får jeg høre om det har skjedd noe som helst der nede siden sist. Og skjer det ikke noe i løpet av de neste dagene er det overtidskontroll på torsdag Kanskje et lite sukkerkick kan hjelpe på den lille? 🙊 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 18. januar 2015 #1912 Del Skrevet 18. januar 2015 Egentlig skal du bare slappe av og ikke gjøre noenting som helst. Blir sikkert hektisk med tre små!!! Håper det skjer noe i løpet av morgendagen da kanskje? Ja, å ta det med ro er nok det aller beste, det skjer ikke noe før mini er klar uansett Har som sagt ikke vært sånn på slutten med de to andre, og tror nok en stor grunn til at jeg er sånn nå er at jeg føler at jeg ikke strekker helt til med de to små vi allerede har. På grunn av bekkenet blir jeg så hemmet, ikke kan jeg sitte på golvet med de, ikke klarer jeg å være ute og leke i lag med de, og i tillegg er det dårlig plass når de vil sitte på fanget å kose! Satser på bekkenet er tipp topp igjen så snart mini er ute Kanskje et lite sukkerkick kan hjelpe på den lille? Hihi Ble hvertfall mer fart i magen etter mye sukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarfrøken85 Skrevet 19. januar 2015 #1913 Del Skrevet 19. januar 2015 Litt tilbake til diskusjonen om sosiale medier: Observerte i dag at ei venninne fikk gratulasjoner på facebook-veggen sin, før hun selv/mannen hadde kunngjort fødselen. Det var et scenario jeg ikke hadde sett for meg, men selvfølgelig er det jo en risiko at folk begynner å gratulere før man selv har kunngjort nyheten slik man vil. Har derfor lukket veggen min, slik at ingen kan skrive der før jeg åpner den igjen. Tenk om det hadde kommet gratulasjoner på facebook FØR besteforeldre og annen familie hadde hørt nyheten, det hadde vært krise for vår del :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 19. januar 2015 #1914 Del Skrevet 19. januar 2015 Litt tilbake til diskusjonen om sosiale medier: Observerte i dag at ei venninne fikk gratulasjoner på facebook-veggen sin, før hun selv/mannen hadde kunngjort fødselen. Det var et scenario jeg ikke hadde sett for meg, men selvfølgelig er det jo en risiko at folk begynner å gratulere før man selv har kunngjort nyheten slik man vil. Har derfor lukket veggen min, slik at ingen kan skrive der før jeg åpner den igjen. Tenk om det hadde kommet gratulasjoner på facebook FØR besteforeldre og annen familie hadde hørt nyheten, det hadde vært krise for vår del :/ Jeg så noe lignende med et vennepar. Vi fikk melding av barnefar om at den lille nå hadde kommet og ikke lenge etterpå hadde tanta til barnemoren gratulert de på veggen. Jeg endte med å sende henne en mld og hun trodde hun hadde skrevet en PM. Ikke en melding som alle kunne se. Hun ble kjempeflau. Måtte forklare henne hvordan hun kunne slette den, for så å skrive PM... Generasjonen før oss har tatt over facebook og jeg opplever at ikke alle er like datakyndige. Jeg kommer også til å stenge veggen. Har ei i familien som har en tendens til å handle før hun tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 19. januar 2015 #1915 Del Skrevet 19. januar 2015 Det skjedde med oss da vi fikk førstemann. Jeg har ikke facebook, men gubben har. Tanta hans skreiv gratulasjonsmelding der, lenge før han rakk å skrive noe selv! Og andre hang seg på hennes melding da, hadde rundt 100 gratulasjoner da han logga seg på... Ellers så har jeg vært litt bekymra idag, syns babyen har gitt litt lite tegn fra seg. Spiste et stykke ostekake med kirsebærkompott over, for å få litt liv, men syns ikke det hjalp noe heller. La meg til slutt på magen, da fikk jeg heldigvis noen smådult ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2015 #1916 Del Skrevet 19. januar 2015 Min lillesøster kunngjorde på Facebook at jeg var gravid (med førstemann) før jeg hadde fått informert mine nærmeste venninner selv. Jeg ble ganske irritert, men hun var 13 år på tidspunktet. Så hun ble raskt tilgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 19. januar 2015 #1917 Del Skrevet 19. januar 2015 Min lillesøster kunngjorde på Facebook at jeg var gravid (med førstemann) før jeg hadde fått informert mine nærmeste venninner selv. Jeg ble ganske irritert, men hun var 13 år på tidspunktet. Så hun ble raskt tilgitt. Regner med at hun fort forsto at det ikke var ok. Jeg hadde hatt mer forståelse om en 13 åring hadde gjort den feilen enn en voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. januar 2015 #1918 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg har stengt veggen på Facebook allerede, og samboer har også tenkt å gjøre det i god tid. Jeg syns det er direkte respektløst å dele andres nyhet på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 19. januar 2015 #1919 Del Skrevet 19. januar 2015 Ja der sier dere noe.. Frister å stenge veggen her også.. Men så kjenner jeg at SÅPASS burde de nå klare, å la være å skrive noe før vi har gjrot det selv?? Kanskje for mye å forlange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2015 #1920 Del Skrevet 19. januar 2015 Fanteria: Ja, hun skjønte tegningen temmelig kjapt. Skaden hadde dog allerede skjedd. Heldigvis tok de det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå