Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :nigo::hoppe:

Hvor i nord-norge skal dere, om jeg får spørre? ^^ Beskrivelsen din får meg til å tenke på Vesterålen, hvor jeg har familie og mange gode sommerminner :)

Familien holder til litt helt i sør av Helgelandskysten :) Meløy kommune om det sier noe :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien holder til litt helt i sør av Helgelandskysten :) Meløy kommune om det sier noe :)

Nå ble hvertfall jeg nysgjerrig!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse Lykkeliggift! Godt du hadde helsepersonell rundt deg iallfall og kort vei inn til sykehuset etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om å reise på lang biltur ved begynnelsen av permisjonsstart? Jeg er så fryktelig lei av sur vind og mangel på snø at jeg føler sterkt for å ta turen til den riktige (østsida) av fjellene når permisjonen min starter, men det innebærer jo en kjøretur på 6 timer eller mer. Hadde dere våget det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å sitte så lenge i bil. Sånn ellers kunne jeg sikkert gjort det, men samtidig, selv 20 min i bil er jævlig med rier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om å reise på lang biltur ved begynnelsen av permisjonsstart? Jeg er så fryktelig lei av sur vind og mangel på snø at jeg føler sterkt for å ta turen til den riktige (østsida) av fjellene når permisjonen min starter, men det innebærer jo en kjøretur på 6 timer eller mer. Hadde dere våget det?

Vi dro på besøk til svigermor i Danmark da gutten var 6 uker. Vi bruker ca 3 timer til Larvik. Gikk helt fint det, babyen sov mesteparten av tida☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å sitte så lenge i bil. Sånn ellers kunne jeg sikkert gjort det, men samtidig, selv 20 min i bil er jævlig med rier..

Jeg har per nå ikke vondt når jeg kjører bil, og min største drøm er jo at knert holder seg inne til begynnelsen av mars. Altså vil det bli en kjøretur tidlig i februar, men skulle ting begynne tidligere ser jeg jo selvsagt problemet med rier og bilkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi dro på besøk til svigermor i Danmark da gutten var 6 uker. Vi bruker ca 3 timer til Larvik. Gikk helt fint det, babyen sov mesteparten av tida☺

Jeg er ikke redd for å dra på biltur med en liten. Jeg lurer mer på om det andre hadde våget seg på en +6 timer kjøretur ca. tre uker før termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren vil gjerne dra på harrytur til Sverige nå som vi har fått bil. Jeg er litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke mer enn 1-2 timer i bil for tiden, men det er hovedsakelig pga bekkenet. Jeg vet ikke om jeg hadde tatt sjansen uansett, det kan jo da være at du må føde et annet sted enn planlagt?

Apropos bekkensmerter - snømåking var ikke så lurt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heldigvis ikke nevneverdig plaget av bekkensmerter, så det er først og fremst tanken på en fødsel før termin som er litt avskrekkende. Særlig om riene skulle sette igang mens jeg kjører gjennom Folldal :ler: Hva angår sjukehus tror jeg faktisk jeg ville foretrekke å føde på sjukehuset jeg selv er født framfor det som er her vi bor, men sånn i utgangspunktet spiller det ingen rolle.

Kan forestille meg at snømåking ikke akkurat er det som fjerner bekkensmerter nei, hadde jeg kunnet skulle jeg gjerne tatt litt av snøen i bytte mot bar asfalt altså :)

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Jeg hadde tenkt at det var fint å være høygravid om vinteren, men med bekkenplager og den blåisen som nå ligger under 30cm snø, lurer jeg på om jeg må revurdere. Føler meg bortimot isolert i huset. Og det var nok derfor jeg ble litt overivrig i stad og begynte å måke - det var jo så godt med frisk luft.

Nå har jeg fått måkeforbud av samboer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Jeg hadde tenkt at det var fint å være høygravid om vinteren, men med bekkenplager og den blåisen som nå ligger under 30cm snø, lurer jeg på om jeg må revurdere. Føler meg bortimot isolert i huset. Og det var nok derfor jeg ble litt overivrig i stad og begynte å måke - det var jo så godt med frisk luft.

Nå har jeg fått måkeforbud av samboer...

Hørtes ut som et lurt forbud ;)

Her er det også masse snø, det verste er at det fyker så sykt mye, så når vi er ferdige med å måke så går det ei natt også er det liiike ille. Og selvfølgelig masse is under... Jeg vagger og subber, eneste som holder meg på beina :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...