Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Aldri gått hos meg heller, den kan jo også gå over lang tid. Og den kan jo til og med komme tilbake!

Ja ikke sant. Hvis den går denne gangen så skal jeg prøve å ikke tenke at NÅ blir det fødsel. Blir vel gal da hvis det drøyer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar det hele med stor ro, har ikke kjent noe veldig annerledes i kroppen uansett :) Har fortsatt nedpress, kynnere og menssmerter, men det er jeg jo så vant til nå! Er forberedt på å gå over termin, så denne slimproppen kan jo være en luring, også bygger det seg opp en ny :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det hele med stor ro, har ikke kjent noe veldig annerledes i kroppen uansett :) Har fortsatt nedpress, kynnere og menssmerter, men det er jeg jo så vant til nå! Er forberedt på å gå over termin, så denne slimproppen kan jo være en luring, også bygger det seg opp en ny :ler:

Vil ikke ha noe sniking i køen, altså :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, begynner å bli lei av å ikke få sove. Har prøvd i en time nå, men ikke vært i nærheten. Hadde jeg i det minste kunnet sove så lenge jeg ville når jeg først fikk til å sove så greit nok det. Men med en unge som vil opp 07 så blir det alt for lite søvn.. Kan ikke huske at jeg hadde søvnproblemer forrige svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, begynner å bli lei av å ikke få sove. Har prøvd i en time nå, men ikke vært i nærheten. Hadde jeg i det minste kunnet sove så lenge jeg ville når jeg først fikk til å sove så greit nok det. Men med en unge som vil opp 07 så blir det alt for lite søvn.. Kan ikke huske at jeg hadde søvnproblemer forrige svangerskap..

Det er grusomt å ikke få sove når en er stup trøtt :klemmer:

Jeg sliter mer med at jeg våkner så forbaska tidlig, sånn som nå...har sendt bort mannen og guttungen i helga, skulle jo sove masse jeg, men lys våken kl 5!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt å ikke få sove når en er stup trøtt :klemmer:

Jeg sliter mer med at jeg våkner så forbaska tidlig, sånn som nå...har sendt bort mannen og guttungen i helga, skulle jo sove masse jeg, men lys våken kl 5!!!

Huff, irriterende det også da! Jeg er helt sikker på at dette med dårlig søvn på slutten er en slags mekanisme for å gjøre oss vant til mindre søvn slik at overgangen ikke blir såå stor når baby kommer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner mellom kl. 5-7 uansett når jeg legger meg. I dag våknet jeg allerede halv 6. Fortsatt trøtt men fikk ikke til å sove mer. Håper jeg får tatt en middagslur senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da jeg skal si jeg våknet 10:30? Men til gjengjeld har jeg vært oppe 6-7 ganger i natt pga smerter i bekkenet og fordi jeg måtte på do. Sklei på isen i går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet 11.30. Men har hatt en drittnatt, og sovnet vel ikke ordentlig før 08. Sov og var våken annenhver halvtime fra 02.30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da jeg skal si jeg våknet 10:30? Men til gjengjeld har jeg vært oppe 6-7 ganger i natt pga smerter i bekkenet og fordi jeg måtte på do. Sklei på isen i går :(

Auch, gikk det bra? :/

Jeg har litt samme problemet som Susa, at jeg våkner tidlig hver dag :P Men nå i det siste har jeg enten hatt meg en blund noen timer etter at jeg har stått opp, tatt en ettermiddagsblund, eller begge deler :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våkner også tidlig. Men skal egentlig ikke klage. Jeg våkner en eller to ganger i løpet av natten. For å tisse eller snu meg, eller begge deler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muhaha, endelig min tur til å ha ei god natt! :ler: Håper bare ikke det slår tilbake på meg i kveld/natt... Om så, så har jeg et teppe jeg ikke er ferdig å hekle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auch, gikk det bra? :/

Bekkenløsning og det å prøve og redde seg inn er ingen god kombinasjon. Fy som det svir! Føles ut som noen hadde sparka meg hardt mellom beina :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bekkenløsning og det å prøve og redde seg inn er ingen god kombinasjon. Fy som det svir! Føles ut som noen hadde sparka meg hardt mellom beina :(

Åh, det er det vondeste i verden!!!! Den der "stoppen" kroppen setter opp og strammer alt av muskler. Grøss!! Håper det ikke blir enda verre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner også tidlig. Men skal egentlig ikke klage. Jeg våkner en eller to ganger i løpet av natten. For å tisse eller snu meg, eller begge deler :ler:

Hehe, i natt var jeg oppe ca. annenhver time på do :dry:

Muhaha, endelig min tur til å ha ei god natt! :ler: Håper bare ikke det slår tilbake på meg i kveld/natt... Om så, så har jeg et teppe jeg ikke er ferdig å hekle ;)

Har du begynt på neste nøste? :) Håper du får en god natt i kveld også :nigo:

Uff, jeg syns det er ille nok å skli littegrann med bekkenløsning, må være helt *bliip* å faktisk ramle i tillegg :( Og så i symfysen da :/ Jeg har jo 98% bare plager i ryggdelen av bekkenet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt med denne isen overalt.. Er kjempeglatt her også, har nesten fått portforbud fra min kjære, han er litt bekymret for at jeg skal falle og slå meg (oss).
Håper det går bedre med deg, Fanteria :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bedre med meg nå. Har gått litt i dag og fått myket opp litt. Mannen strør hver morgen før han drar på jobb siden han er så redd jeg skal skli :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...