Teriyaki Skrevet 24. november 2014 #1501 Del Skrevet 24. november 2014 I dag er det akkurat tre måneder til termin (og en måned til julaften )! Synes det er litt lenge, for å være ærlig, men med tanke på at jeg skal ha dette barnet i hus i 18-20 år framover, så er det selvsagt ikke så lenge. På fredagen skal jeg på 3D UL, da er jeg akkurat 28 uker. Gleder meg veldig veldig! Blir spennende å se om det faktisk er en lillebror inni der. Jordmor var jo ikke helt sikker, så. Selv tror jeg at det er gutt, men jeg har ikke klart å slå meg til ro med det enda. Kan ikke tiden gå FORT de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. november 2014 #1502 Del Skrevet 24. november 2014 75% av svangerskapet er ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 24. november 2014 #1503 Del Skrevet 24. november 2014 Hurra for 28 uker og 3. trimester Lykke til hos gynekologen Takk! Alt stod bra til, hun har det bra, og vokser som hun skal. Jeg har vært litt bekymret fordi "alle" skal kommentere hvor liten magen min er, selv om jeg ligger akkurat på kurven når legen måler. Var der i utgangspunktet for celleprøve pga biopsi for et år siden som ikke var helt bra. Trodde ikke man tok celleprøve så sent i svangerskapet, men det sa hun ikke var noe problem - bortsett fra at flere vil få beskjed om å ta ny ktr-prøve etter seks mnd pga "unormale" tilstander i livmorhalsen under graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 24. november 2014 #1504 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg drømmer ikke om fødsel (sikkert fordi jeg ignorerer at jeg må gjennom det), men jeg drømmer mye om at han har kommet. Det er veldig koselig, og det tar ofte noen sekunder hver morgen før jeg innser at "pokker, fremdeles gravid ja". Kjenner godt at jeg går inn i den siste tiden nå. Vondt overalt. Føler med handicapet, så jeg kjemper hardt for å fortsette med å lese til eksamen. Det er ikke lett med vondt overalt, et hode tusen andre steder, og null gode sittestillinger. Men, men, det var jo mitt valg Er så spent på hvordan julen blir i år. Jeg aner jo ikke om jeg har en ekstra gutt eller ikke. Håper litt han kommer før, for jul hadde blitt sykt gøy sammen med han, men vil jo helst han skal holde ut til 2015! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 24. november 2014 #1505 Del Skrevet 24. november 2014 Takk! Alt stod bra til, hun har det bra, og vokser som hun skal. Jeg har vært litt bekymret fordi "alle" skal kommentere hvor liten magen min er, selv om jeg ligger akkurat på kurven når legen måler. Jeg får både kommentarer om hvor SVÆR jeg er, og hvor liten mage jeg har.. Så jeg er sikkert normal.. håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 24. november 2014 #1506 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg får både kommentarer om hvor SVÆR jeg er, og hvor liten mage jeg har.. Så jeg er sikkert normal.. håper jeg! Vi er nok normale, ja Men jeg har vært litt lei meg og bekymret siste uken når jeg daglig har fått kommentarer over hvor liten magen er. Så, det var veldig godt å få bekreftet at alt ser bra ut. Passet godt med den gynekolog-timen i dag Hun sa at jeg bærer dypt inne, og er høy (177cm), så det er ikke unaturlig med litt mindre mage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. november 2014 #1507 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har de siste to mnd fått flere og flere kommentarer som *ser ned på magen* "Du har vel ikke lenge igjen, nå?" og når folk spør om de skal hjelpe meg med å løfte ting (eks. konduktør som spurte om hun skulle hjelpe meg med kofferten) og jeg sier ja, så sier de "Ja, vi vil jo ikke sette i gang en fødsel her!" Begynte som sagt for 2 mnd siden.. De ser litt paff ut når jeg da sier at "Nei, det var litt tidlig når jeg har termin i februar" eller "Joda, jeg skal ikke få før i februar, jeg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 25. november 2014 #1508 Del Skrevet 25. november 2014 Lilleninja; du er ikke alene. Skulle ønske jeg hadde mindre mage. Bærer han utenpå. Har litt over 11 uker igjen og har begynt å slite. Tung i kroppen, sliten, ikke noe overskudd, kjenner humøret er nede i en liten dal pga mye vondt i løpet av dagen. Godt at prisen er så fantastisk, det gir en liten trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. november 2014 #1509 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har også ca. 11 uker igjen Her liker lillemor å ligge sammenkrøket nederst i magen, så blir ubehagelig å bevege seg, så har jeg jo bekkenproblemene i tillegg :/ Presser det opp i ribbeina på deg også? Jeg er faktisk glad for at jeg har stor mage, men kunne vært litt mer behagelig å ha stor mage synes jeg Ja, vi får jo tidenes beste belønning på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. november 2014 #1510 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har fått spm om det ikke er to der inne, osv. Magen min er ikke stor, så jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Det er vel sånn ting folk føler det er helt greit å si til gravide? Jeg biter huet av neste som kommer med den kommentaren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. november 2014 #1511 Del Skrevet 25. november 2014 Haha Jeg syns det er litt underholdende å se hvor flaue de blir når jeg sier hvor lenge det er igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. november 2014 #1512 Del Skrevet 25. november 2014 Det er ikke en eneste person som har spurt meg om magen. Regner med folk ikke tør, for jeg er jo tjukk fra før, så kan fort bli kleint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 25. november 2014 #1513 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har fått spm om det ikke er to der inne, osv. Magen min er ikke stor, så jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Det er vel sånn ting folk føler det er helt greit å si til gravide? Jeg biter huet av neste som kommer med den kommentaren Ja, ikke sant? Det er så forferdelig sårende! Jeg hadde på meg en kjole med belte under puppa, så magen ble ganske fremhevet. Du skal vel ha tvillinger du? Er du helt sikker, for du er svææær? Ho ga seg faen meg ikke heller jo! Får jeg den slengt i trynet igjen, så skal jeg svare atjeg har litt ekstra fett og løshud fra før, så sikkert derfor... Alle andre sier at jeg har forholdsvis liten mage, jeg ble aldri kjempestor sist heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. november 2014 #1514 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg får bare kommentarer på at den er liten jeg. Annet enn at noen har kommentert at den har vokst seg større i det siste, men ikke at jeg ser stor ut til å snart være i tredje trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 25. november 2014 #1515 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har også ca. 11 uker igjen Her liker lillemor å ligge sammenkrøket nederst i magen, så blir ubehagelig å bevege seg, så har jeg jo bekkenproblemene i tillegg :/ Presser det opp i ribbeina på deg også? Jeg er faktisk glad for at jeg har stor mage, men kunne vært litt mer behagelig å ha stor mage synes jeg Ja, vi får jo tidenes beste belønning på slutten Det presser under ribbeina til tider. Når det først presser er det veldig ømt. Jeg hadde problemer med bekkenet, men det ser ut til at behandlingen hjelper på. Heldigvis var det ikke bekkenløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 25. november 2014 #1516 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har hatt ekstremt med kynnere siste uken.. Nesten så jeg blir bekymret :S Akkurat idag bestemte jeg meg for å skrive dem ned, og jeg har hatt nesten 20 stk siden kl 08.30.. Og jeg har sittet på samme plassen siden kl 9.. Leser mye forskjellig på nettet, både at det er "helt ufarlig, og helt normalt" til at folk popper ut ungene for tidlig.. Var hos jordmor i dag tidlig, og hun ble lettere bekymret, og ba meg snakke med legen om det neste uke.. Noen som sliter med lignende, og kan roe meg ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 25. november 2014 #1517 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har hatt ekstremt med kynnere siste uken.. Nesten så jeg blir bekymret :S Akkurat idag bestemte jeg meg for å skrive dem ned, og jeg har hatt nesten 20 stk siden kl 08.30.. Og jeg har sittet på samme plassen siden kl 9.. Leser mye forskjellig på nettet, både at det er "helt ufarlig, og helt normalt" til at folk popper ut ungene for tidlig.. Var hos jordmor i dag tidlig, og hun ble lettere bekymret, og ba meg snakke med legen om det neste uke.. Noen som sliter med lignende, og kan roe meg ned? Jeg har hatt kynnere konstant siden uke 20 tror jeg. Er nå i uke 35 og de blir hyppigere for hver dag, men ungen har enda ikke kommet ut. Både lege, jordmor og føden har tatt det med ro, og sier jeg bare må slappe av. Livmoren trener bare. Hvis jeg googler visse ting er jeg enten i fødsel eller har en rar sykdom ikke relatert til svangerskap.. Så jeg googler ikke mer Men prat med legen din du Greit å bli beroliget fra de som faktisk har peiling på kroppen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 25. november 2014 #1518 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har hatt kynnere konstant siden uke 20 tror jeg. Er nå i uke 35 og de blir hyppigere for hver dag, men ungen har enda ikke kommet ut. Både lege, jordmor og føden har tatt det med ro, og sier jeg bare må slappe av. Livmoren trener bare. Hvis jeg googler visse ting er jeg enten i fødsel eller har en rar sykdom ikke relatert til svangerskap.. Så jeg googler ikke mer Men prat med legen din du Greit å bli beroliget fra de som faktisk har peiling på kroppen din Takk ! =) Google er ikke min venn nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 25. november 2014 #1519 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Her kommenteres det også hvor liten magen er. Selv begynner jeg å føle at den er ganske så stor.. i allefall større enn da jeg gikk med vesla. Endret 25. november 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. november 2014 #1520 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er tjukk fra før, men det hindrer ikke kommentarer om magen. Noen måå spørre om det er to. De fleste som kommenterer, påpeker hvor liten den er, jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå