Teriyaki Skrevet 16. januar 2015 #1881 Del Skrevet 16. januar 2015 Aldri gått hos meg heller, den kan jo også gå over lang tid. Og den kan jo til og med komme tilbake! Ja ikke sant. Hvis den går denne gangen så skal jeg prøve å ikke tenke at NÅ blir det fødsel. Blir vel gal da hvis det drøyer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. januar 2015 #1882 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg så heller ikke noe til slimproppen sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. januar 2015 #1883 Del Skrevet 16. januar 2015 Tar det hele med stor ro, har ikke kjent noe veldig annerledes i kroppen uansett Har fortsatt nedpress, kynnere og menssmerter, men det er jeg jo så vant til nå! Er forberedt på å gå over termin, så denne slimproppen kan jo være en luring, også bygger det seg opp en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 16. januar 2015 #1884 Del Skrevet 16. januar 2015 Tar det hele med stor ro, har ikke kjent noe veldig annerledes i kroppen uansett Har fortsatt nedpress, kynnere og menssmerter, men det er jeg jo så vant til nå! Er forberedt på å gå over termin, så denne slimproppen kan jo være en luring, også bygger det seg opp en ny Vil ikke ha noe sniking i køen, altså :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. januar 2015 #1885 Del Skrevet 16. januar 2015 Vil ikke ha noe sniking i køen, altså :-P Hehe, skal prøve å la vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. januar 2015 #1886 Del Skrevet 16. januar 2015 Spennende med slimproppen, Miss. Jeg gikk i fødsel kort tid etter at den løsnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. januar 2015 #1887 Del Skrevet 16. januar 2015 Huff, begynner å bli lei av å ikke få sove. Har prøvd i en time nå, men ikke vært i nærheten. Hadde jeg i det minste kunnet sove så lenge jeg ville når jeg først fikk til å sove så greit nok det. Men med en unge som vil opp 07 så blir det alt for lite søvn.. Kan ikke huske at jeg hadde søvnproblemer forrige svangerskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 17. januar 2015 #1888 Del Skrevet 17. januar 2015 Huff, begynner å bli lei av å ikke få sove. Har prøvd i en time nå, men ikke vært i nærheten. Hadde jeg i det minste kunnet sove så lenge jeg ville når jeg først fikk til å sove så greit nok det. Men med en unge som vil opp 07 så blir det alt for lite søvn.. Kan ikke huske at jeg hadde søvnproblemer forrige svangerskap.. Det er grusomt å ikke få sove når en er stup trøtt Jeg sliter mer med at jeg våkner så forbaska tidlig, sånn som nå...har sendt bort mannen og guttungen i helga, skulle jo sove masse jeg, men lys våken kl 5!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. januar 2015 #1889 Del Skrevet 17. januar 2015 Det er grusomt å ikke få sove når en er stup trøtt Jeg sliter mer med at jeg våkner så forbaska tidlig, sånn som nå...har sendt bort mannen og guttungen i helga, skulle jo sove masse jeg, men lys våken kl 5!!! Huff, irriterende det også da! Jeg er helt sikker på at dette med dårlig søvn på slutten er en slags mekanisme for å gjøre oss vant til mindre søvn slik at overgangen ikke blir såå stor når baby kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2015 #1890 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg sliter mer med at jeg våkner så forbaska tidlig, sånn som nå...har sendt bort mannen og guttungen i helga, skulle jo sove masse jeg, men lys våken kl 5!!! Jeg våkner mellom kl. 5-7 uansett når jeg legger meg. I dag våknet jeg allerede halv 6. Fortsatt trøtt men fikk ikke til å sove mer. Håper jeg får tatt en middagslur senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 17. januar 2015 #1891 Del Skrevet 17. januar 2015 Er det da jeg skal si jeg våknet 10:30? Men til gjengjeld har jeg vært oppe 6-7 ganger i natt pga smerter i bekkenet og fordi jeg måtte på do. Sklei på isen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. januar 2015 #1892 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg våknet 11.30. Men har hatt en drittnatt, og sovnet vel ikke ordentlig før 08. Sov og var våken annenhver halvtime fra 02.30... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. januar 2015 #1893 Del Skrevet 17. januar 2015 Er det da jeg skal si jeg våknet 10:30? Men til gjengjeld har jeg vært oppe 6-7 ganger i natt pga smerter i bekkenet og fordi jeg måtte på do. Sklei på isen i går Auch, gikk det bra? :/ Jeg har litt samme problemet som Susa, at jeg våkner tidlig hver dag Men nå i det siste har jeg enten hatt meg en blund noen timer etter at jeg har stått opp, tatt en ettermiddagsblund, eller begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. januar 2015 #1894 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg våkner også tidlig. Men skal egentlig ikke klage. Jeg våkner en eller to ganger i løpet av natten. For å tisse eller snu meg, eller begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. januar 2015 #1895 Del Skrevet 17. januar 2015 Muhaha, endelig min tur til å ha ei god natt! Håper bare ikke det slår tilbake på meg i kveld/natt... Om så, så har jeg et teppe jeg ikke er ferdig å hekle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 17. januar 2015 #1896 Del Skrevet 17. januar 2015 Auch, gikk det bra? :/ Bekkenløsning og det å prøve og redde seg inn er ingen god kombinasjon. Fy som det svir! Føles ut som noen hadde sparka meg hardt mellom beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. januar 2015 #1897 Del Skrevet 17. januar 2015 Bekkenløsning og det å prøve og redde seg inn er ingen god kombinasjon. Fy som det svir! Føles ut som noen hadde sparka meg hardt mellom beina Åh, det er det vondeste i verden!!!! Den der "stoppen" kroppen setter opp og strammer alt av muskler. Grøss!! Håper det ikke blir enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. januar 2015 #1898 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg våkner også tidlig. Men skal egentlig ikke klage. Jeg våkner en eller to ganger i løpet av natten. For å tisse eller snu meg, eller begge deler Hehe, i natt var jeg oppe ca. annenhver time på do Muhaha, endelig min tur til å ha ei god natt! Håper bare ikke det slår tilbake på meg i kveld/natt... Om så, så har jeg et teppe jeg ikke er ferdig å hekle Har du begynt på neste nøste? Håper du får en god natt i kveld også Bekkenløsning og det å prøve og redde seg inn er ingen god kombinasjon. Fy som det svir! Føles ut som noen hadde sparka meg hardt mellom beina Uff, jeg syns det er ille nok å skli littegrann med bekkenløsning, må være helt *bliip* å faktisk ramle i tillegg Og så i symfysen da :/ Jeg har jo 98% bare plager i ryggdelen av bekkenet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarfrøken85 Skrevet 17. januar 2015 #1899 Del Skrevet 17. januar 2015 Skummelt med denne isen overalt.. Er kjempeglatt her også, har nesten fått portforbud fra min kjære, han er litt bekymret for at jeg skal falle og slå meg (oss). Håper det går bedre med deg, Fanteria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 17. januar 2015 #1900 Del Skrevet 17. januar 2015 Det går bedre med meg nå. Har gått litt i dag og fått myket opp litt. Mannen strør hver morgen før han drar på jobb siden han er så redd jeg skal skli :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå