umwar Skrevet 18. september 2014 #1001 Del Skrevet 18. september 2014 Mye fritid du også? Er blitt sykemeldt 100% nå pga stress på jobben. Kjenner at det blir lange dager. Jeg er jo ikke i så dårlig form at sofaen blir et naturlig sted å være hele dagen... Huff, det hørtes kjipt ut! Sofaen er kjeeedelig! Jeg er student så i teorien bestemmer jeg selv når jeg skal lese. Men jeg sover ikke om nettene, og hormonene har gjort meg hjernedød, så jeg får gjort minimalt av skole. Skal ærlig innrømme at hele greia er nok litt mye for meg, og jeg jobber fremdeles med å innse at jeg faktisk får en baby om 3 måneder. Så da blir det til å surfe på nett og halvsove på sofaen.. Utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 18. september 2014 #1002 Del Skrevet 18. september 2014 Misunner alle dere som har vært på oul allerede jeg! Har ikke time før til onsdag. Er jo ikke lenge til, men tida går så sakte Har vært 100% sykemeldt hele svangerskapet jeg. Ble først sykemeldt med beinhinnebetennelse, og så ble sykemeldinga forlenget pga utmattelse og oppkast. Går til naprapat med leggene mine, helt blå etterpå! Og føler meg litt bedre i formen, så skal prøve meg på et par korte dager i uka fra oktober av. Men tror nok ikke jeg kommer til å jobbe fult igjen før permisjon. Har noen av dere merket noen spesielle cravings eller noe dere ikke vil ha da? Jeg har ikke merket noe spesielt, men om jeg tenker på noe, så MÅ jeg bare ha det... Idag fikk jeg så lyst på kanelsnurrer, så nå står deigen til heving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 18. september 2014 #1003 Del Skrevet 18. september 2014 Om det er til noen trøst Susa så flyttet jeg vår til tirsdag da mannen måtte på jobbreise :/ Jeg har ikke opplevd noen cravings, kun at kaffen min smaker pyton Savner kaffen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 18. september 2014 #1004 Del Skrevet 18. september 2014 Huff, det hørtes kjipt ut! Sofaen er kjeeedelig! Jeg er student så i teorien bestemmer jeg selv når jeg skal lese. Men jeg sover ikke om nettene, og hormonene har gjort meg hjernedød, så jeg får gjort minimalt av skole. Skal ærlig innrømme at hele greia er nok litt mye for meg, og jeg jobber fremdeles med å innse at jeg faktisk får en baby om 3 måneder. Så da blir det til å surfe på nett og halvsove på sofaen.. Utrolig kjedelig. Vi skal visst ha kroppene til 60åringer og jeg kjenner alt for godt til at man føler seg hjernedød... Blæh! Jeg er glad jeg ikke er student og føler med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. september 2014 #1005 Del Skrevet 18. september 2014 Velkommen Teriyaki Jeg håper bebis kan holde seg til å sparke i mine venstre ribbein, siden jeg knakk opp igjen ett brudd i ribbein på høyresida for ca. 6 uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 18. september 2014 #1006 Del Skrevet 18. september 2014 Har noen av dere merket noen spesielle cravings eller noe dere ikke vil ha da? Jeg har ikke merket noe spesielt, men om jeg tenker på noe, så MÅ jeg bare ha det... Idag fikk jeg så lyst på kanelsnurrer, så nå står deigen til heving! Er nå i uke 23 i mitt tredje svangerskap, og har enda ikke hatt cravings! Er enkelte ting som smaker bedre når jeg er gravid, men er som sagt ingenting jeg MÅ ha! Slett ikke alle som får det, og skal jeg være helt ærlig tror jeg nok enkelte bruker svangerskapet som unnskyldning for å putte i seg alt mulig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 19. september 2014 #1007 Del Skrevet 19. september 2014 Vi skal visst ha kroppene til 60åringer og jeg kjenner alt for godt til at man føler seg hjernedød... Blæh! Jeg er glad jeg ikke er student og føler med deg der. Jaja, snart er vi "ferdige" og kan ta tilbake litt kontroll over kropp og hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 19. september 2014 #1008 Del Skrevet 19. september 2014 Har noen av dere merket noen spesielle cravings eller noe dere ikke vil ha da? Jeg har ikke merket noe spesielt, men om jeg tenker på noe, så MÅ jeg bare ha det... Idag fikk jeg så lyst på kanelsnurrer, så nå står deigen til heving! Jeg har ikke merket konkret craving, men magen er sulten hele tiden! Rumler i ett sett. Så det er ganske vanskelig å kontrollere seg selv. Jeg vet jeg har fått nok mat i meg, men kroppen leker med meg. Herregud jeg hater hormoner Er nå jeg skjønner hvorfor folk legger på seg så mange ekstra kilo, hvis de har det slik som dette. Mind over matter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. september 2014 #1009 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har hatt cravings på sjokolademelk, men det ser ut til å ha roet seg litt nå. Ellers har jeg veldig veldig matlyst denne uka her. Tror det er kroppen som tar igjen etter å ha hatt omgangssjuke forrige uke. Er bare halvannen time siden jeg spiste frokost, men har allerede lyst på noe, selv om jeg ikke er direkte sulten enda. Jeg er forresten 18 uker i dag, og har gått opp rett over 2 kg. Målet mitt er å ikke gå opp mer enn 3 kg før uke 20, så håper jeg klarer det. Prøver å ikke gå opp så mye som sist gang..Som da var 24 kg. Hadde myyye vann i kroppen da. Vil gjerne slippe å ha seks kg som må slankes av slik som sist. Men jeg spiser normalt, prøver bare å ikke spise for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. september 2014 #1010 Del Skrevet 19. september 2014 Åh, kanskje jeg må slutte å spise hver gang jeg er sulten da? Spiste 3 brødskiver ca. klokka 7:45 i morges, så spiste jeg en toast og en bitteliten brødskive til nettopp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. september 2014 #1011 Del Skrevet 19. september 2014 Åh, kanskje jeg må slutte å spise hver gang jeg er sulten da? Spiste 3 brødskiver ca. klokka 7:45 i morges, så spiste jeg en toast og en bitteliten brødskive til nettopp... Du må jo få spise når du er sulten, men du kan jo for det første velge alternativer som varer lengre, sånn som fullkorn foran fint osv. Også er det jo det med å skille på om man faktisk er sulten, eller bare har lyst på noe.. Jeg har lett for å spise bare fordi jeg har lyst på, ikke fordi jeg faktisk er sulten. Det er akkurat det jeg prøver å unngå, men hvis jeg er sulten, så spiser jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 19. september 2014 #1012 Del Skrevet 19. september 2014 Åh, kanskje jeg må slutte å spise hver gang jeg er sulten da? Spiste 3 brødskiver ca. klokka 7:45 i morges, så spiste jeg en toast og en bitteliten brødskive til nettopp... Hehe, kanskje smart å ikke spise hveer gang magen sier du er sulten så lenge hodet ditt vet at kroppen har fått nok næring. Jeg prøver i hvertfall å kontrollere meg, når jeg vet at jeg ikke bør være sulten. Å være sulten en time etter en god frokost og en kopp te, samt jeg hadde kveldsmat i går, er ikke normalt tenker jeg. Second breakfast begynner å bli ganske ønskelig ja. I går vurderte jeg to middager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 19. september 2014 #1013 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har ikke merket konkret craving, men magen er sulten hele tiden! Rumler i ett sett. Så det er ganske vanskelig å kontrollere seg selv. Jeg vet jeg har fått nok mat i meg, men kroppen leker med meg. Herregud jeg hater hormoner Er nå jeg skjønner hvorfor folk legger på seg så mange ekstra kilo, hvis de har det slik som dette. Mind over matter!!!! Forrige svangerskap gikk jeg opp 22 kg. Var kvalm fram til uke 25. Måtte spise for å holde kvalmen i sjakk...en banan, et knekkebrød osv... Denne gangen har det ikke vært sånn i det hele tatt. Har kasta opp istedet, og lagt på meg 2 kilo hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 19. september 2014 #1014 Del Skrevet 19. september 2014 Forrige svangerskap gikk jeg opp 22 kg. Var kvalm fram til uke 25. Måtte spise for å holde kvalmen i sjakk...en banan, et knekkebrød osv... Denne gangen har det ikke vært sånn i det hele tatt. Har kasta opp istedet, og lagt på meg 2 kilo hittil. Den ser jeg Da må en jo spise for å være i stand til å fungere. Tenkte mer på siden jeg er helt frisk og fin i formen, og magen bare vil ha mat for å være ekkel med meg. Snart gått opp 4 kilo, og er 24+5 så jeg er kjempe fornøyd! Var redd jeg ikke skulle gå opp noe ekstra, så hos meg er alt seier! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. september 2014 #1015 Del Skrevet 19. september 2014 OUL overstått! Det gikk veldig bra Alt så bra ut, og jeg ble flyttet enda tre dager frem. Termin 19. februar. Og så vidt jordmor kunne se (eller ikke se) er det en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 19. september 2014 #1016 Del Skrevet 19. september 2014 OUL overstått! Det gikk veldig bra Alt så bra ut, og jeg ble flyttet enda tre dager frem. Termin 19. februar. Og så vidt jordmor kunne se (eller ikke se) er det en jente Gratulerer med en jente Godt det var frem du ble flyttet og ikke tilbake Vil jo ikke vente enda lenger på å møte lille mageboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. september 2014 #1017 Del Skrevet 19. september 2014 OUL overstått! Det gikk veldig bra Alt så bra ut, og jeg ble flyttet enda tre dager frem. Termin 19. februar. Og så vidt jordmor kunne se (eller ikke se) er det en jente Gratulerer stas at alt så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. september 2014 #1018 Del Skrevet 19. september 2014 Du må jo få spise når du er sulten, men du kan jo for det første velge alternativer som varer lengre, sånn som fullkorn foran fint osv. Også er det jo det med å skille på om man faktisk er sulten, eller bare har lyst på noe.. Jeg har lett for å spise bare fordi jeg har lyst på, ikke fordi jeg faktisk er sulten. Det er akkurat det jeg prøver å unngå, men hvis jeg er sulten, så spiser jeg! Spiser havrebrød når det er vanlig brødmat, og på jobb spiser jeg grovt rundtstykke med salat, ost og skinke Skulle vel egentlig holde en stund det? Men neeida .. Hehe, kanskje smart å ikke spise hveer gang magen sier du er sulten så lenge hodet ditt vet at kroppen har fått nok næring. Jeg prøver i hvertfall å kontrollere meg, når jeg vet at jeg ikke bør være sulten. Å være sulten en time etter en god frokost og en kopp te, samt jeg hadde kveldsmat i går, er ikke normalt tenker jeg. Second breakfast begynner å bli ganske ønskelig ja. I går vurderte jeg to middager... Jeg tror jo hvertfall at jeg egentlig har fått nok næring Men samtidig, selv etter masse mat på formiddagen + grovt rundstykke i 14-tiden, så var jeg så sulten i 17-tida at jeg begynte å bli kvalm igjen Kan jo nevnes at jeg vet vel egentlig ikke hvor mye næring jeg SKAL ha, for før har jeg ikke tatt meg tida til å spise på jobb/lunsj, mens det må jeg jo nå Så før ville jeg spist brødskiver til frokost, og middag, that's it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. september 2014 #1019 Del Skrevet 19. september 2014 OUL overstått! Det gikk veldig bra Alt så bra ut, og jeg ble flyttet enda tre dager frem. Termin 19. februar. Og så vidt jordmor kunne se (eller ikke se) er det en jente Gratulerer med vel overstatt OUL Artig å bli flyttet frem da Så koos at de fant ut at det er ei lita jente i magen (sannsynligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. september 2014 #1020 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Takk for gratulasjoner! Vi har svevd litt på en sky siden vi gikk fra sykehuset Veldig fornøyd med at det ser ut til å bli en jente. Misforstå meg rett, vi hadde vært like fornøyde med gutt, men jeg har hatt en liten jentefølelse hele veien, og det er jo litt godt å ha rett! Men vi dro innom besteforeldrene til samboer på veien hjem, og bestemor brøt ut: "jaja, det blir vel gutt neste gang, da". I tillegg syns hun at jeg hadde blitt stor. Har vel lagt på meg 2-3 kg, og før har hun alltid bedt meg spise mer, fordi jeg er så "liten og sped". Men jeg/vi gliser bare godt av henne. Hun vil oss bare godt, og begynte å gråte når samboer først ringte henne med nyheten rundt uke 12 Veldig greit å bli flyttet noen dager frem. Deilig å kunne "hoppe over" noen dager. Jeg har heller ingen formening om når jeg hadde EL, iom at jeg nylig hadde hatt utskrapning, og sexen kun var for sexens skyld, og ikke for baby-laging den syklusen Edit: måtte sette inn noen "gåsetegn" Endret 19. september 2014 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå