missdior Skrevet 29. juli 2014 #601 Del Skrevet 29. juli 2014 Jaa, jeg gleder meg også til høst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juli 2014 #602 Del Skrevet 29. juli 2014 Skyggen har vært min beste venn i syden!! Gruer meg til å ikke ha AC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 29. juli 2014 #603 Del Skrevet 29. juli 2014 Hei Lister meg inn her etter å vært veldig redd for å miste..men etter ultralyd i dag, fikk vi se lille gullet vårt. Er 11+2 i dag, (termin 18 februar). Gleder meg til å følge dere til et nytt kapittel i vårt liv :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 29. juli 2014 #604 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg sliter veldig. Kvalmen har forverret seg og jeg spyr opp absolutt alt, tom vann. Hovner ikke opp noe heldigvis, men jeg har hodepine 24/7 Åh, det høres virkelig ikke godt ut. :frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 29. juli 2014 #605 Del Skrevet 29. juli 2014 Var på tidlig UL i dag. Deilig å se den lille veive med både armer og ben. Men... han målte nakkefolden til 3 mm, så neste uke har jeg fått ny UL på Riksen. Nå er det bare og vente... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. juli 2014 #606 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva skal den være på? Går sikkert bra <3 Er du langt på vei forresten? Sliter med å følge med på de tickerløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 29. juli 2014 #607 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva skal den være på? Går sikkert bra <3 Er du langt på vei forresten? Sliter med å følge med på de tickerløse Var det meg du svarte der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 29. juli 2014 #608 Del Skrevet 29. juli 2014 Hei Lister meg inn her etter å vært veldig redd for å miste..men etter ultralyd i dag, fikk vi se lille gullet vårt. Er 11+2 i dag, (termin 18 februar). Gleder meg til å følge dere til et nytt kapittel i vårt liv :D Et herlig syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 29. juli 2014 #609 Del Skrevet 29. juli 2014 Et herlig syn! Ja, det var over all forventning, selv om jeg hadde håpet alt var bra. Fikk høre hjertelyden også :D Virker som vi er kommet ca like langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. juli 2014 #610 Del Skrevet 29. juli 2014 Jepp, Fanteria ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 29. juli 2014 #611 Del Skrevet 29. juli 2014 Jepp, Fanteria ^^ Jeg vet ikke hva som er normalen, men det er en av de tingene de ser etter ved Downs syndrom. Så jeg er videresendt til de som kan dette. Jeg er 12+2 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. juli 2014 #612 Del Skrevet 29. juli 2014 Regnet med det var det de så etter ja, bare visste ikke normalen Håper alt er i orden da Åh, akkurat rundet de magiske 12 da ^^ Gratulerer med overstått ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 29. juli 2014 #613 Del Skrevet 29. juli 2014 Åårh, ultralyd i morgen, og jeg får ikke sove! Jeg er spent og nervøs! Redd noe skal være "galt" med baby, og alle følelser i verden herjer i meg nå! Redd jeg får reaksjon på kjønnet, selv om jeg egentlig ikke bryr meg. I morgen blir alt virkelig, og jeg kan se for meg livet med gutten eller jenta. Vet ikke om det er normale følelser, jeg håper det. Huff, hormontrollet tar over i nattetimene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 30. juli 2014 #614 Del Skrevet 30. juli 2014 Åårh, ultralyd i morgen, og jeg får ikke sove! Jeg er spent og nervøs! Redd noe skal være "galt" med baby, og alle følelser i verden herjer i meg nå! Redd jeg får reaksjon på kjønnet, selv om jeg egentlig ikke bryr meg. I morgen blir alt virkelig, og jeg kan se for meg livet med gutten eller jenta. Vet ikke om det er normale følelser, jeg håper det. Huff, hormontrollet tar over i nattetimene! Jeg følger med deg.. kl nærmer seg 3 og jeg har ikke sjangs til å få sove. Skal på oul i morgen tidelig og er så spent!! Tenker på alt mulig rart. Redd babyen er død. Har hatt veldig mye mareritt om akkurat den biten ;-( men håper jo alt bare er velstand. Men det er nesten for godt til å Være sant. Kan ikke fatte at etter 4 år så var det vår tur. Tror liksom ikke på det. Håper alt går bra både for meg og deg i morgen natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 30. juli 2014 #615 Del Skrevet 30. juli 2014 Regnet med det var det de så etter ja, bare visste ikke normalen Håper alt er i orden da Åh, akkurat rundet de magiske 12 da ^^ Gratulerer med overstått ;D Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 30. juli 2014 #616 Del Skrevet 30. juli 2014 Lykke til til dere to Sofus og Talbot 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 30. juli 2014 #617 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg følger med deg.. kl nærmer seg 3 og jeg har ikke sjangs til å få sove. Skal på oul i morgen tidelig og er så spent!! Tenker på alt mulig rart. Redd babyen er død. Har hatt veldig mye mareritt om akkurat den biten ;-( men håper jo alt bare er velstand. Men det er nesten for godt til å Være sant. Kan ikke fatte at etter 4 år så var det vår tur. Tror liksom ikke på det. Håper alt går bra både for meg og deg i morgen natta Håper det gikk greit i natt, og at du har fått litt roen over deg. Jeg håper og tror alt er helt fint med begges små, og at vi senere i dag syns vi bekymret oss for mye! Alt var fint på tidlig ultralyd, så i teorien bør alt være fint nå og, men angsten slår inn avogtil! Masse lykke til! Jeg skal pines i noen timer til før det er min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 30. juli 2014 #618 Del Skrevet 30. juli 2014 Lykke til til dere to Sofus og Talbot Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. juli 2014 #619 Del Skrevet 30. juli 2014 Lykke til! Dere er så heldige som har kommet så langt at det er tid for OUL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. juli 2014 #620 Del Skrevet 30. juli 2014 Lykke til på OUL i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå