Gå til innhold

Gravid av ONS etter eget ønske - egoistisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, dere som sier det er stygt å lure en mann til å bli far mot sin vilje: En mann som har sex uten beskyttelse kan ikke unnskylde seg med at han ble lurt. Ønsker man ikke barn må man unngå å ha samleie eller bruke prevensjon (begge har et ansvar).

Med tanke på barnet syns jeg det er like egoistisk enten du velger en anonym ons eller en anonym donor på Storken. I begge tilfeller mister barnet sin mulighet til å få vite hvem far er, ungen mister arveretten og staten må ta det økonomiske ansvar (som far skulle ha bidratt med).



Anonymous poster hash: d431a...ad8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære du!

Først må jeg si at jeg tviler på at du er så stygg i trynet som du selv skal ha det til. Alle er vakre på sin egen måte, inkl. deg! Det å være overvektig er noe som kan slite enormt på sitt eget selvbilde, så kan du ikke starte å prøve å gjøre noe med det? Er du ekstremt overvektig kan du oppsøke lege og få hjelp der, ellers finnes det tønnevis av kurs du kan melde deg på. Dette koster jo litt, men jeg tenker at hvis du har økonomi til å ta deg av et barn alene, er det noe du kan invistere i.

Og så må jeg jo nevne at faktisk bare er 23 år... Ikke det at du er gammel eller moden nok til å ta deg av et barn, men du har jo så mange år på deg! :) Det du har tenkt til å gjøre kan jo faktisk ansees som ganske egoistisk.. Så før du tar denne beslutningen om å sette et barn til verden med en mann du ikke kjenner; kan du ikke heller gi deg selv en tidsfrist? Si 5 år frem i tid. I løpet av de 5 årene kan du jobbe med ditt eget selvbilde og vekten. Kanskje du også finner deg en mann i løpet av den tiden?

Jeg bare sier, tenk deg litt om! Lykke til med alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...