Gå til innhold

Gravid av ONS etter eget ønske - egoistisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør det du trenger for å føle deg vell med deg selv, samt bygg opp selvtilliten din. Det å få barn via et ons er både korttenkt, egoistisk og utrolig slemt. Hva om onsen har en arvelig sykdom? Hva om han smitter deg med noe? Hva om barnet får en arvelig genfeil? Har du tenkt på konsekvensene for barnet ditt og egen helse?! Merker jeg blir sint når unge og uvitende jentunger skal gamble både med egen helse og sitt fremtidige barns helse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unødvendig.

Anonymous poster hash: 53811...fc6

Selvom jeg er helt uenig med TS, syns jeg denne kommentaren var utrolig dum..

Et stort antall av mennesker i Norge har en BMI som tilsier overvekt, det gir ikke deg rett til å nedverge folk med slike kommentarer. Enkelte mennesker kan spise mye godt, og litt sunt, og likevel holde vekten. Andre må ha et kosthold med jernhånd for å ikke legge på seg. Desutten inneholder de fleste typer usunn mat, sukker og en type fett, som triger hjernen å skaper er reel, psykisk og ofte fysisk avhengihet.

Sett bortifra alt dette, så er mobbing alltid galt.

Og denne kommentaren kunne du virkelig spart deg for.

Anonymous poster hash: 49e1d...877

Hu er ei megge som fortjener å få det i fleisen. Dessuten er det mest sannsynligvis sant, selv om det nødvendigvis ikke er til pizza og burgere. Hu er ei enorm egoist som fortjener å bli satt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu er ei megge som fortjener å få det i fleisen. Dessuten er det mest sannsynligvis sant, selv om det nødvendigvis ikke er til pizza og burgere. Hu er ei enorm egoist som fortjener å bli satt på plass.

God for oss å vite at verden har en helt som løper rundt og kaller folk feite og uansvarlig fordi de er "ei megge som fortjener å få det i fleisen". Hvor gammel er du egentlig?

Anonymous poster hash: 53811...fc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God for oss å vite at verden har en helt som løper rundt og kaller folk feite og uansvarlig fordi de er "ei megge som fortjener å få det i fleisen". Hvor gammel er du egentlig?

Anonymous poster hash: 53811...fc6

Det er du som kaller folk for feite her, ikke jeg. Jeg sier at hun mest sannsynligvis kommer til å bruke pengene til seg selv og ikke barnet, og det grunnet det hun har sagt her inne. Ei stor egoist som ikke tenker lengre enn til sin egen nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som kaller folk for feite her, ikke jeg. Jeg sier at hun mest sannsynligvis kommer til å bruke pengene til seg selv og ikke barnet, og det grunnet det hun har sagt her inne. Ei stor egoist som ikke tenker lengre enn til sin egen nese.

spar meg. Du vet hva du sa og hva du mente med "pizza og hamburger"

Anonymous poster hash: 53811...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar meg. Du vet hva du sa og hva du mente med "pizza og hamburger"

Anonymous poster hash: 53811...fc6

Ja det var et stikk til henne om at hun kom til å bruke pengene på seg selv og ikke barnet. Og selvfølgelig kaller folk henne for uansvarlig. Det er jo nettopp det hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir uansett heilt feil å gjøre det på denne måten. Viss du absolutt skal ha barn i så ung alder skal du jammen ha fått det godkjent av vedkommende som deler sæden sin. At du skal klare å overtale en random virker usannsynlig, så da får du heller betale for noe slikt i utlandet der de iallfall har donert sæden sin.

Husk at uansett om ONSen ikke vet om at du blir gravid, så kommer gjerne slike ting fram på overflaten senere. Det skal ikke så mye til før likhetstrekk kan sees ved far, og kanskje vil en slik oppdagelse skje mellom barn og far senere.

Når det er sagt, synes jeg ikke det virker som du er helt klar for å få barn, med tanke på din selvtilitt og hvordan dette vil overføres til et barn.

Og nei, du har ikke dårlig tid til å få minst 2 barn. 23 år er ingen alder. Du har tid til å jobbe med deg selv og finne deg en make...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som kaller folk for feite her, ikke jeg. Jeg sier at hun mest sannsynligvis kommer til å bruke pengene til seg selv og ikke barnet, og det grunnet det hun har sagt her inne. Ei stor egoist som ikke tenker lengre enn til sin egen nese.

Det kan du strengt tatt ikke vite bare av å ha lest svarene her. Mener det er like egostisk å komme med slike kommentarer. Hun har da dessuten aldri sagt at hun skal kreve bidrag fra far, har hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

TS, du er 23 år. Det er veldig ungt. Du har et haaaav av tid på å finne en som er glad i deg, som du vil stifte en familie med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du strengt tatt ikke vite bare av å ha lest svarene her. Mener det er like egostisk å komme med slike kommentarer. Hun har da dessuten aldri sagt at hun skal kreve bidrag fra far, har hun?

Jeg tolker dette som krav av barnebidrag:

Og jeg kommer til å kreve noe fra barnefaren. Om han selv ønsker å ta del av livet til barnet, så kommer jeg ikke til å nekte.

TS

Altså har hun nå planer om å la barnefaren få vite om ungen selv om hun planla å ikke gjøre det tidligere siden han nå har "muligheten" til å ta del i livet til ungen, og at hun uansett skal kreve "noe" fra han - altså barnebidraget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker dette som krav av barnebidrag:

Altså har hun nå planer om å la barnefaren få vite om ungen selv om hun planla å ikke gjøre det tidligere siden han nå har "muligheten" til å ta del i livet til ungen, og at hun uansett skal kreve "noe" fra han - altså barnebidraget.

Ok. Det fikk jeg ikke med meg. Men det betyr jo fortsatt ikke at vi vet hva hun vil bruke pengene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capish

1. Ja, det vil være egoistisk av deg.

2. Du må få bedre selvfølelse, kvinne. Ingen vil se på deg som attraktiv med den selvfølelsen. Grunnen til at du ikke har fått deg noe er ikke for at du har litt mer på bena, du har ikke fått deg noe for at du ser på deg selv på måten du gjør.

3. Et barn vil ikke hjelpe på selvfølelsen, du vil få noen å være glad i, men du trenger nok mer enn det.

Ta i et tak!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det fikk jeg ikke med meg. Men det betyr jo fortsatt ikke at vi vet hva hun vil bruke pengene til.

Selvfølgelig kan vi ikke vite, men basert fra det hun tenker å gjøre så er hun egoistisk. Er hun ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan vi ikke vite, men basert fra det hun tenker å gjøre så er hun egoistisk. Er hun ikke?

Joda, det har jeg selv nevnt, men av helt andre grunner enn spekulasjoner rundt hva hun kommer til å bruke pengene til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det har jeg selv nevnt, men av helt andre grunner enn spekulasjoner rundt hva hun kommer til å bruke pengene til.

Er hun egoistisk på dette nivået som hun viser her angående metoden å skaffe seg barn på, samt kreve barnebidrag i ettertid så syns jeg ikke det å anta at pengene stort sett vil gå til henne er så fryktelig vanskelig ting å tenke seg til.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistanker om at dette er et trolling. Hele historien virker usannsynlig. Skulle ikke forundre meg at det sitter en trollkjerring og ler av at naive KG brukere som kommer med gode råd og selvfølgelig endel hets angående OVERVEKTEN først og fremst og SELVTILLITEN og ALDEREN og ikke minst MORALEN, da selvfølgelig.

Dette kan også være en måte å henge ut unge mødre på, just saying....



Anonymous poster hash: d7a64...908
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei, synes ikke det er rart du ønsker deg barn. Jeg er selv en mann på 37 som kunne tenke meg barn. Vi er vel skapt slik at vi trenger og formere oss. Å finne den rette er sikkert ikke så enkelt alltid. Jeg har problemer med at jeg kommer fort ca 3 min vil jeg tro. Har også en penis på ca 13 -14cm tror de fleste kvinner synes den er liten og at det at jeg kommer fort gjør at ingen er innteressert i meg. Tenker på å finne meg ei kvinne som ønsker barn, med tanke på mer enn bare barn. Synes du skal se om du finner en som kan tenke seg mer enn one night stand. Er vel ikke rette måtten og få det gjort på. Når jeg ser etter ei kvinne ser jeg ikke etter utseende men at vi har felles mål. Tror det kan være en god forrutsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Vil du ha barn alene drar du til Stoken i Danmark. Ingen skal lure noen til å bli foreldre mot sin vilje.

Har du tenkt tanken at denne mannen du har sex med og da får et barn med kan gå til rettsak og kreve hele omsorgen, så sitter du der som helgemamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til for å bli gravid av en ONS. Så selv om du timer det til eggløsning, vil du med stor sannsynlighet måtte pule mye rundt før den sitter. Og imens er du i fare for å pådra deg seksulet overførbare sykdommer. Klamydia, som hos kvinner sjelden gir særlig symptomer, men som allikevel kan gjøre deg steril, syfilis, herpes, hepatitt, HIV, for å nevne noe.

Da hadde jeg heller dratt til Storken i Danmark og fått hjelp der. Jepp, det koster en del, men du risikerer ikke å bli syk på veien mot graviditet.



Anonymous poster hash: a53e2...b75
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ved å gjøre noe slikt vil du såre far og barnet.

Dra heller til danmark..

FØR du gjør det så drar du til legen og blir sendt videre til psykolog/psykriatri-sykepleier... Du trenger noen å snakke med for ditt eget beste, og for at du faktisk vil bli den beste mora du kan bli! :)



Anonymous poster hash: 50ec0...f3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...