Crobern Skrevet 21. mai 2014 #101 Skrevet 21. mai 2014 Hehe, godt ikke alle på KG er like kroppsfokuserte! Hadde vært skikkelig spennende med tusen folk som la ut bilde av magen sin hver dag. Skjønner ikke at folk gidder å være så opphengt i slikt. Slapp av, gi faen i hva andre mener og ta deg et kakestykke til. Det er mitt motto. Livet er til for å nytes og jeg nyter det ikke med å trene hver dag og spise kjip supersunn mat! Keep-calm-and-eat-chocolate-1004.png Tydeligvis så er de veldig kroppsfokuserte, ihvertfall på maid sin......... 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #102 Skrevet 21. mai 2014 jeg liker å danse tango og magedans, kommer ikke til å bytte idrettsform for å få en fastere kropp. Anonymous poster hash: f83ec...0d2
Gjest earthquake Skrevet 21. mai 2014 #103 Skrevet 21. mai 2014 Jeg forsøker igjen for siste gang, ettersom du ennå ikke har forstått noe. Altså, TS fikk et barn for to år siden. Hun har alltid hatt en aktiv livsstil, forteller hun. Nå viser hun oss hvordan kroppen hennes ser ut to år etter. Det er fødselen som er poenget. Det er jo derfor hun skriver det hun gjør. For mitt eget vedkommende tok kroppen seg inn igjen etter to-tre måneder. Jeg synes det er uvanlig å bruke to år på å være i gjenge igjen. Det får så være at du synes det er uvanlig, men hun er fornøyd med å ha oppnådd den kroppen etter 2 år. Er det noe galt i det?? 1
Gjest Pheel Skrevet 21. mai 2014 #104 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Du er slank og har en fin kropp, hva så? Vi aner ikke hvem du er, så dermed bryr det jo oss ikke? Vær stolt av det, du, og slutt å ta deg nær hva andre tullinger skriver på nett og fisk etter komplimenter eller prøv å få andre damer/mødre misunnelige. Endret 21. mai 2014 av Pheel 2
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2014 #105 Skrevet 21. mai 2014 Ok, skjønner fremdeles ikke hvorfor det er en STOOOR prestasjon og ha en tynn kropp 2 år etter en fødsel. Det har vel majoriteten av kvinner. Men WHATEVER: 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #106 Skrevet 22. mai 2014 Du vet at man må ha noen fordeler, ja? Men er det verdt det? Anonymous poster hash: e780a...8dd
maid Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #107 Skrevet 22. mai 2014 Fin kropp, hvor gammel er du...?? Kona mi er 41 og jeg skvatt litt, for kroppen hennes er nærmest helt lik. Hun trener også jevnlig. Er 27 år. Be kona di om å være stolt, og å selvsag fortsette trening. God sommer!
maid Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #108 Skrevet 22. mai 2014 jeg liker å danse tango og magedans, kommer ikke til å bytte idrettsform for å få en fastere kropp. Anonymous poster hash: f83ec...0d2 Det har jeg vel aldri sagt noe på heller? All form for fysisk aktivitet er bra. Ikke alle kan jogge, noen kan gå turer, andre kan sykle eller svømme. Ville bare motivere
maid Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #109 Skrevet 22. mai 2014 Fordi en dvask kropp og flekker på klærne visstnok er en hyppig grunn til samlivsbrudd. Haha, det der er latterlig. Konklusjonen var at man ikke skal glemme seg selv.Men det var vel ikke så lett å forstå
Globusen Skrevet 22. mai 2014 #110 Skrevet 22. mai 2014 Jeg snakket ikke spesielt om deg, Anonym. Det er vanlig at mammakropper som ikke ser ut som min, med mye overflødig hud ++ blir omtalt som vakre, sterke, supermammaer osv, men jeg er vel ikke noe annet enn de bare fordi jeg er slank. Tror du forstår hva jeg mener. Jeg siktet ikke til deg, i kommentaren min:) Der er jeg overhodet ikke enig med deg. Det er jo nettopp kvinner som klarer å gå raskt ned i vekt etter fødsel som hylles. Hvor mange ganger ser en ikke artikler om modeller og andre kjente damer som har klart å gå ned i vekt på rekordtid? "Heidi klum, på catwalken 3 måneder etter fødsel!" og diverse artikler som handler om kvinner, graviditet og rask vektnedgang. Kvinner som sliter med overvekt, slapp hud og masse strekkmerker, hylles ikke, men det er noen som legger ut bilder av kropper som ikke ser photoshoppet ut, for å vise at virkeligheten er annerledes for flere andre nybakte mødre - syns du det er galt? 3
Puny Skrevet 22. mai 2014 #111 Skrevet 22. mai 2014 Huff, jeg skjønner aldri tankegangen til mennesker som ønsker å legge ut kroppen sin på nett for å få tilbakemeldinger... Du må jo skjønne at folk kommer til å slenge dritt, hvorfor vil du utsette deg for det? Du kan lage 1000 slike tråder og du kommer til å få både positivt og negativt tilbake, det har ingen relevans hvordan kroppen faktisk ser ut. Håper bare du ikke tar til deg disse kommentarene, men det mistenker jeg jo at du gjør når, du velger å eksponere deg på den måten...
The Kitten Skrevet 22. mai 2014 #112 Skrevet 22. mai 2014 Ja, du har fin kropp. Vi har sett den nå, så du trenger ikke legge ut flere bilder av den. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #113 Skrevet 22. mai 2014 Fikk så mange fordommer og stygge ord slengt mot meg. At jeg ligger på det gamle bildet, at jeg trekker inn magen eller at jeg løfter på armene. Flere påstod også at det var fordi jeg ikke turte å vise hvordan jeg egentlig så ut. Så her dere to bilder tatt i går kveld, og idag. Jeg har en flott, trent kropp som har bært frem et barn- og det er jeg ufaffelig stolt av, så til dere som ikke har en kropp som meg, men som likevel ikke kan unne andre stolthet-"gå og grin" Vet du, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men får meg til å lure på hvordan babyen din har det, når du fokuserer så sterkt på deg selv. Litt egosentrisk?Anonymous poster hash: 39c38...6db 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #114 Skrevet 22. mai 2014 Dette tror jeg må være den desidert dummeste tråden jeg har lest på lenge. Anonymous poster hash: 9405a...985 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #115 Skrevet 22. mai 2014 Haha, det der er latterlig. Konklusjonen var at man ikke skal glemme seg selv.Men det var vel ikke så lett å forstå Litt vanskelig å forstå ja. Ikke bare for en eller to, det er flere som slet å se denne konklusjonen din. Anonymous poster hash: 6928c...5d5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #116 Skrevet 22. mai 2014 Ikke noe magebilde fra maid i dag da? Jeg som hadde ventet meg daglig oppdatering... Det virker som om denne motivasjonsoppfordringen hennes raskt tok en ende. Anonymous poster hash: 79c79...7d3 2
Gjest Heartbeat Skrevet 22. mai 2014 #117 Skrevet 22. mai 2014 Ikke noe magebilde fra maid i dag da? Jeg som hadde ventet meg daglig oppdatering... Det virker som om denne motivasjonsoppfordringen hennes raskt tok en ende. Anonymous poster hash: 79c79...7d3 Ser ikke ut til at den tok så raskt slutt`? Er jo på hele 6 sider oppkastet gulp fra brukere som hetser TS. Skjønner ikke at KG kan akseptere slik mobbing.... Fin kropp maid Forsøker selv å holde meg sånn nonenlunde slank etter barnefødsler Men det er vanskeligere og vanskeligere for hvert år 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #118 Skrevet 22. mai 2014 Ser ikke ut til at den tok så raskt slutt`? Er jo på hele 6 sider oppkastet gulp fra brukere som hetser TS. Skjønner ikke at KG kan akseptere slik mobbing.... Fin kropp maid Forsøker selv å holde meg sånn nonenlunde slank etter barnefødsler Men det er vanskeligere og vanskeligere for hvert år Det virker ikke som om du tok helt poenget mitt. Anonymous poster hash: 79c79...7d3
Gjest Eurodice Skrevet 22. mai 2014 #119 Skrevet 22. mai 2014 Ser ikke ut til at den tok så raskt slutt`? Er jo på hele 6 sider oppkastet gulp fra brukere som hetser TS. Skjønner ikke at KG kan akseptere slik mobbing.... Fin kropp maid Forsøker selv å holde meg sånn nonenlunde slank etter barnefødsler Men det er vanskeligere og vanskeligere for hvert år Hva betyr dette, da? Får du barn hvert år?
Gjest Whitestripes Skrevet 22. mai 2014 #120 Skrevet 22. mai 2014 Ingen som vil poste kopier av vitnemål?Anonymous poster hash: f83ec...0d2 Hvor gode karakterer man har er ikke på langt nær så viktig som at man har flat mage. Skjønner du ikke noe du, da? TS: Fin kropp, men i likhet med de fleste andre, skjønner jeg ikke poenget med tråden. Kan du være så snill å forklare?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå