Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva vet vel du om jeg har rynker? Ilkke tar jeg botox heller, ikke bruker jeg solarium, ikke røyk. Har nok et godt grunnlag der, selv om det også bygger på det genetiske ;) Høres ut som om du er 40 og rynkefri, men ikke særlig til liv ;) trodde 40-åringer hadde gått gjennom såpass i livet at de var mer opptatt av andre ting enn å rakke ned på andre.

Ja, du er nok naturlig brun over hele kroppen. :nemlig:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaks? Jeg har trent friidrett siden jeg var 15 år, løpt Oslo Marathon og vært aktiv så og si hele livet. Er det flaks?

Og det er det mange andre som sikkert og har gjort, men alikvell fått slapp hud. Hvordan forklarer du det?

• Liker 2
Skrevet

Beklager kjære deg men jeg er ikke imponert. Er vel helt vanlig å se slik ut når det er snakk om år etter fødsel vel? Hva er spesielt med dette? Hva vil du med dette? Vil du ha komplimenter? Trenger du det pga lav selvtillitt? Jeg kan si at du har en kropp, på lik linje som alle andre som har en kropp. Jeg synes ikke den var spesielt fin, men helt ordinær. For det var vel en ærlig mening du ville ha? Jeg rakker overholde ikke ned på noen nå. Jeg sier bare min mening. Forøvrig synes jeg slike tråder bærer preg av mangel på sosial intelligens.

To tråder med bilde av kroppen din. Skjønner ikke hva som er poenget egentlig.

Jeg har topp karakterer på skolen og flawless hud :ironi::flekke:

Du har toppkarakterer på skolen, men kan ikke stave ordet? Flott for deg, kos deg med karakterene dine, så kan jeg nyte verdiene jeg har i livet. Og selvsagt skal du få ha meningen din. Har aldri uttalt meg om at jeg er noe ekstra-ordinært. Ville bare være et eksempel:)

• Liker 1
Skrevet

Ja, du er nok naturlig brun over hele kroppen. :nemlig:

Det er bare lyset. Er ikke spesielt brun :)

Skrevet

Og det er det mange andre som sikkert og har gjort, men alikvell fått slapp hud. Hvordan forklarer du det?

Åh, kjærevene. For endte gang! Skal man ta som utgagspunkt at "jeg kommer aldri tilbake til samme gamle, så kan kan bare legge løpeskoene på hylla først som sist". Det er dette jeg vil unngå, jeg vil at kommende mødre/ mødre skal bevege seg uansett hvordan man blir i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

I forrige tråden ville jeg gå frem som et forbilde ved å vise at en aktiv livsstil før, under og etter svangerskap har gitt meg et grunnlag til å få kroppen min tilbake. Det var en oppfordring til mennesket om å bevege seg mer, i tillegg til å være stolte over kroppene sine uansett fasong. Jeg brukte bare min egen kropp som et eksempel for å vise at det er mulig. "Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke har det fra før". Det var vel egentlig det som var poenget mitt- Lev en aktiv livsstil hele året, så er man naturligvis bedre rustet. :)

Og hva er gullerota med å trene? Du oppfordrer folk til å fokusere på kropp og utseende. Hva er positivt med det? Helse burde komme før skjønnhet. Vi lever i et forskrudd samfunn! Hadde folk brukt like mye energi og tid på hjernetrim hadde vi oppnådd mye mer samfunnsnyttig for kommende generasjoner, inkludert dine barn, som dessverre har et forskrudd forbilde.

Anonymous poster hash: f83ec...0d2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åh, kjærevene. For endte gang! Skal man ta som utgagspunkt at "jeg kommer aldri tilbake til samme gamle, så kan kan bare legge løpeskoene på hylla først som sist". Det er dette jeg vil unngå, jeg vil at kommende mødre/ mødre skal bevege seg uansett hvordan man blir i ettertid.

Jeg synes ikke det er noen big deal at du ser ut slik TO år etter fødselen?

Anonymous poster hash: 6928c...5d5

• Liker 3
Skrevet

:popcorn:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det var da veldig som denne tråden fikk ut det verste i folk. I det minste så burde kritikerne være saklige!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HAHA FROSKEMANN ER DU

Anonymous poster hash: 81ee6...7de

Skrevet

Ja, for det er jo akkurat det jeg sier. :glare:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du ser flott ut ts og jeg blir inspirert:-)

Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange hisser seg opp over dette.

Anonymous poster hash: eb5de...a8e

• Liker 1
Skrevet

Is. This. For. Real.

Ville uansett bare stikke innom for å tipse om tråden på snikksnakk, der man poster et bilde av kroppen sin. Synes ikke dette er særlig passende på samlivsforumet. Men helt innafor andre steder. Der er responsen langt mer hyggelig også. Men skjønner at folk reagerer på dette delforumet - det ER faktisk litt merkelig å starte en hel tråd til ære for en helt alminnelig kropp.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis folk skal være fornøyde med den de er, hvorfor sier du da at de må ta på seg løpeskoene for å strebe etter en annen kropp?

Anonymous poster hash: f83ec...0d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk så mange fordommer og stygge ord slengt mot meg. At jeg ligger på det gamle bildet, at jeg trekker inn magen eller at jeg løfter på armene. Flere påstod også at det var fordi jeg ikke turte å vise hvordan jeg egentlig så ut. Så her dere to bilder tatt i går kveld, og idag. Jeg har en flott, trent kropp som har bært frem et barn- og det er jeg ufaffelig stolt av, så til dere som ikke har en kropp som meg, men som likevel ikke kan unne andre stolthet-"gå og grin"

Hvem faen bryr seg om hvordan du ser ut?? Voks opp din idiot.

Anonymous poster hash: 30766...adf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det så få som lever etter: Har du ikke noe pent å si, så ikke si noe som helst??

Anonymous poster hash: c7ee7...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Er det så få som lever etter: Har du ikke noe pent å si, så ikke si noe som helst??

Anonymous poster hash: c7ee7...ecb

Hr du ikke noe pent å vise frem. Så spis spaghettibæsj

Anonymous poster hash: 81ee6...7de

AnonymBruker
Skrevet

Fikk så mange fordommer og stygge ord slengt mot meg. At jeg ligger på det gamle bildet, at jeg trekker inn magen eller at jeg løfter på armene. Flere påstod også at det var fordi jeg ikke turte å vise hvordan jeg egentlig så ut. Så her dere to bilder tatt i går kveld, og idag. Jeg har en flott, trent kropp som har bært frem et barn- og det er jeg ufaffelig stolt av, så til dere som ikke har en kropp som meg, men som likevel ikke kan unne andre stolthet-"gå og grin"

Jeg blir kvalm...

Du har virkelig et enormt behov for bekreftelse og anerkjennelse.

Anonymous poster hash: 79c79...7d3

• Liker 7
Skrevet

Nå begynner dette å bli litt pinlig..

• Liker 6
Gjest New_Girl
Skrevet

Vurdert å opprette dagbok istedet?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...