Gå til innhold

Til alle her; MIN KROPP IDAG


maid

Anbefalte innlegg

Fikk så mange fordommer og stygge ord slengt mot meg. At jeg ligger på det gamle bildet, at jeg trekker inn magen eller at jeg løfter på armene. Flere påstod også at det var fordi jeg ikke turte å vise hvordan jeg egentlig så ut. Så her dere to bilder tatt i går kveld, og idag. Jeg har en flott, trent kropp som har bært frem et barn- og det er jeg ufaffelig stolt av, så til dere som ikke har en kropp som meg, men som likevel ikke kan unne andre stolthet-"gå og grin"

post-81323-0-18620100-1400698730_thumb.j

post-81323-0-78772000-1400698809_thumb.j

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Fint for deg. Nå skal jeg starte en tråd om masteroppgaven min, hundeoppdragelsen, dataspillingen, og boklesingen, for at jeg også skal kunne skryte litt av meg selv. Det er jo en helt naturlig ting å gjøre.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for deg. Nå skal jeg starte en tråd om masteroppgaven min, hundeoppdragelsen, dataspillingen, og boklesingen, for at jeg også skal kunne skryte litt av meg selv. Det er jo en helt naturlig ting å gjøre.

Kjør på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke vist frem kroppen din godt nok i den andre tråden? Når du starter tråd nummer to om noe så intetsigende som å vise frem magen din, så begynner det å ligne på et enormt bekreftelsesbehov. Hvilken annen verdi har denne tråden?



Anonymous poster hash: 22106...00f
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin kropp ts! Tåpelig kommentarer du har fått. Hva så om hun strammer litt? alle gjør vel det når de skal ta bilder uansett.



Anonymous poster hash: 2f879...315
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke vist frem kroppen din godt nok i den andre tråden? Når du starter tråd nummer to om noe så intetsigende som å vise frem magen din, så begynner det å ligne på et enormt bekreftelsesbehov. Hvilken annen verdi har denne tråden?

Anonymous poster hash: 22106...00f

Jeg synes bare påstanden om at "holdt inn magen, løftet armene eller lå på ryggen" ble ganske irriterede. Det toppet seg vel greit da noen mente jeg gjorde det fordi jeg ikke var stolt over kroppen min. Men hvis du synes det er unødvendig, teit eller andre grunner så er du veldig velkommen til å klikke deg ut av innlegget mitt :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Kjør på :)

Så da vet vi det - kroppen din er flott, men du bør også trene de sosiale antennene ;)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du knekk i knærne for å presse ut den flate rumpa di?



Anonymous poster hash: 14dbd...fee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fikk du ikke vist frem kroppen din godt nok i den andre tråden? Når du starter tråd nummer to om noe så intetsigende som å vise frem magen din, så begynner det å ligne på et enormt bekreftelsesbehov. Hvilken annen verdi har denne tråden?

Anonymous poster hash: 22106...00f

ehem. Hadde du sagt det samme om ej dame som viste en kropp som så motsatt ut?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooof. skjerp deg a



Anonymous poster hash: f83ec...0d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du knekk i knærne for å presse ut den flate rumpa di?

Anonymous poster hash: 14dbd...fee

Nei, tror ikke det? Har ikke tenkt over det hvertfall. Rumpa di er sikkert sååååå mye strammere, rundere eller større. Hvis du synes rumpa mi er flat, så gjerne det, men jeg er 27 år og kroppen min holder seg bra. Det er jeg stolt over uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehem. Hadde du sagt det samme om ej dame som viste en kropp som så motsatt ut?

Ja, om hun lagde en tråd for å vise frem hvor fin kropp hun hadde, uten en annen problemstiiling overhodet, så hadde jeg ment dette uansett hvordan kroppen ser ut.

Anonymous poster hash: 22106...00f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehem. Hadde du sagt det samme om ej dame som viste en kropp som så motsatt ut?

Selvsagt ikke BettyBoop, det er det som er så tragisk med det hele her. Det er jo tabu og vise hud når man er slank, da skal man sjule kroppen for å skjerme andre fra sitt eget selvbilde. Synd, men altfor altfor sant :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, tror ikke det? Har ikke tenkt over det hvertfall. Rumpa di er sikkert sååååå mye strammere, rundere eller større. Hvis du synes rumpa mi er flat, så gjerne det, men jeg er 27 år og kroppen min holder seg bra. Det er jeg stolt over uansett :)

Ja, den er det! Men jeg er yngre enn deg da. Fin mage har du hvertfall.

Anonymous poster hash: 14dbd...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt selv. Er 29 og ser faktisk enda bedre ut. Har mer midje



Anonymous poster hash: f83ec...0d2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kropp TS, jeg skulle gjerne hatt magen din. :)

Du er helt sikkert flott som du er, Chloe87. Men trening skader aldri uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke BettyBoop, det er det som er så tragisk med det hele her. Det er jo tabu og vise hud når man er slank, da skal man sjule kroppen for å skjerme andre fra sitt eget selvbilde. Synd, men altfor altfor sant :(

Skjerp deg. Les svaret mitt, istedenfor å drite deg ut. Flott at du er slank, flott at du er fornøyd, det er ikke saken.

Anonymous poster hash: 22106...00f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...