Gå til innhold

Til alle her; MIN KROPP IDAG


maid

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hvorfor diskusjonen altid skal ta vending mot "hadde du sagt dette om hun var tjukk" og "hvorfor skal vi tynne ikke få vise kroppen vår uten å få ramaskrik".

Hvorfor har dere et sånt ekstremt behov for å vise frem kroppene deres? Det er et så ekstremt fokus på kropp i dagens samfunn enten den er tjukk, tynn, veltrent, eller utrent, hva er poenget? Hva er målet med å vise frem disse kroppene på internett HELE tiden, merker jeg blir så utrolig lei..uansett hvordan kroppen nå ser ut.. Kan vi ikke bare bruke kroppene våre til det de er ment til (sex, tiltrekke de man måtte ville tiltrekke, fysisk aktivitet, bæsje, tisse, lage barn etc.) og være fornøyd med det..



Anonymous poster hash: 7c938...4f7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest earthquake

Fint for deg. Nå skal jeg starte en tråd om masteroppgaven min, hundeoppdragelsen, dataspillingen, og boklesingen, for at jeg også skal kunne skryte litt av meg selv. Det er jo en helt naturlig ting å gjøre.

Why not? Er lov å skryte av seg selv :) Spesielt når man ser SÅ bra ut etter fødsel.

Fantastisk flott kropp TS!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ser flott ut ts og jeg blir inspirert:-)

Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange hisser seg opp over dette.

Anonymous poster hash: eb5de...a8e

Fordi unge kvinner i dag er hjernevasket. Er så lei av kroppshysteriet at jeg blir kvalm. Selv har jeg alltid trent. Er man et dårligere menneske om man ikke trener? Er man et dårligere menneske om man ikke er fit? Er man et dårligere menneke om man ikke følger denne trenden?

90-tallet var anoreksians tiår, og nå er trenden snudd til noe som ikke er stort bedre. Kan ikke folk snart verdsette folk utifra det de presterer og hvem de er som person, enn hvordan de ser ut.

Jeg er selv 166 og veier 59 kilo. Har en ålreit kropp, men hvorfor skal jeg poste bilder av meg selv? Hva oppnår jeg med det? Synes det hadde vært flaut jeg. Vil at folk skal snakke om meg for den jeg er og ikke hvorvidt jeg har en fin kropp. Det er så ufattelig overfladisk.

Skal du bidra med noe godt for dagens unge jenter, få de til å tro på noe annet enn at utseende er det som bringer lykke. Vi prøver å bryte dette mønsteret en gang for alle i våre dager, ikke dyrke det!

Anonymous poster hash: f83ec...0d2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er motiverende og inspirerende med dette her? Du gjentar stadig dette som årsak til trådene dine.

Det er absolutt ikke noe i veien med kroppen din, maid, men jeg for min del blir verken inspirert eller motivert av dette. Jeg, og mange andre, vet at trening fører til en flottere kropp enn om man ikke trener, det trenger vi ikke bildebevis for. Vi vet også at ikke alle kan få en sånn kropp, eller at noen må finne seg i store, kroppslige forandringer etter svangerskap, uavhengig av om de trener. Så ja, du har en del flaks også. Virker litt som at det provoserer deg når noen påpeker dette.

Hvis du ville oppfordret kvinner til å ta vare på helsa, så kunne du gjort det på en annen måte. Denne tråden er jo for å vise at magen din er fin fra enda flere vinkler. Hallo.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og grin? :skratte: tror ikke du bør satse på en karriere som motivator akkurat.

Anonymous poster hash: 10e2e...e93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare påstanden om at "holdt inn magen, løftet armene eller lå på ryggen" ble ganske irriterede. Det toppet seg vel greit da noen mente jeg gjorde det fordi jeg ikke var stolt over kroppen min. Men hvis du synes det er unødvendig, teit eller andre grunner så er du veldig velkommen til å klikke deg ut av innlegget mitt :-)

Er det virkelig NOEN som har hevdet at du ikke lager slike tråder fordi du er stolt av kroppen din? Dette oser jo selvskryt.

Selvsagt ikke BettyBoop, det er det som er så tragisk med det hele her. Det er jo tabu og vise hud når man er slank, da skal man sjule kroppen for å skjerme andre fra sitt eget selvbilde. Synd, men altfor altfor sant :(

Har du vært ute av rommets fire vegger? Det er ikke sant, nei. Medieverden er jo stappet med slanke modeller. Det er uansett ikke det som er poenget. Det begynner å bli litt slitsomt at du ikke klarer å forstå det enda. Responsen hadde vært akkurat den samme om du ikke hadde vært slank.

Du er helt sikkert flott som du er, Chloe87. Men trening skader aldri uansett :)

Er det virkelig noen som har hevdet noe annet?

I forrige tråden ville jeg gå frem som et forbilde ved å vise at en aktiv livsstil før, under og etter svangerskap har gitt meg et grunnlag til å få kroppen min tilbake. Det var en oppfordring til mennesket om å bevege seg mer, i tillegg til å være stolte over kroppene sine uansett fasong. Jeg brukte bare min egen kropp som et eksempel for å vise at det er mulig. "Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke har det fra før". Det var vel egentlig det som var poenget mitt- Lev en aktiv livsstil hele året, så er man naturligvis bedre rustet. :)

Det er nettopp dette du ikke gjorde. Brukerne her på KG har null aning om hvordan du så ut før eller under svangerskapet. Vi vet heller ikke hvordan kostholdet ditt var før og under svangerskapet. Dette var ikke en oppfordring til å få en mer aktiv livsstil. Dette var en oppfordring til at kvinner ikke skulle la seg forfalle etter svangerskapet, da, selvfølgelig, dette er en grunn til at uttallige ekteskap ender i skilsmisse. :rolleyes:

Det virker som om du tror at en ikke trener dersom en ikke er slank. Er du virkelig så uvitende? Det er ingen som har sagt noe om at de ikke trener. Det mange her sier, og gjentar hundrevis av ganger, er at KROPPEN en ender opp med etter svangerskapet ikke kun er bestemt av trening. Gener er blant annet en viktig faktor. Du får nemlig slik respons når hovedinnlegget ditt var KROPPSFIKSERT. Helt utrolig at du ikke forstår det.

Nei, jeg ville oppfordre alle til å leve en aktiv livsstil. Brukte bare meg selv som eksempel. Kunne like gjerne brukt fotballfrue for eksempel, men jeg har et langt mer avslappet forhold til trening enn hun, og de fleste trener så mye, derfor følte jeg det ble litt feil.

Rumpa mi er stram, jeg har ikke cellulitter (ikke noe feil i å ha det), men det har jeg ikke. Jeg er snart 30 år, har født barn og føler meg bra. Hadde et ønske om å oppfordre andre mødrer til å gjøre det samme. Ikke hylle MEG, men hylle seg SELV.

Ser du ikke hva du skriver? Hvorfor legger du ut et bilde av deg selv dersom du vil at alle andre mødre skal hylle seg selv? Jeg ser bare ikke logikken.

Hva vet vel du om jeg har rynker? Ilkke tar jeg botox heller, ikke bruker jeg solarium, ikke røyk. Har nok et godt grunnlag der, selv om det også bygger på det genetiske ;) Høres ut som om du er 40 og rynkefri, men ikke særlig til liv ;) trodde 40-åringer hadde gått gjennom såpass i livet at de var mer opptatt av andre ting enn å rakke ned på andre.

Ja, og jeg trodde at en 29-åring med mann og barn var mer opptatt av andre ting enn å få bekreftelse og anerkjennelse på et nettfora. Får du ikke nok av dette av mannen din?

Åh, kjærevene. For endte gang! Skal man ta som utgagspunkt at "jeg kommer aldri tilbake til samme gamle, så kan kan bare legge løpeskoene på hylla først som sist". Det er dette jeg vil unngå, jeg vil at kommende mødre/ mødre skal bevege seg uansett hvordan man blir i ettertid.

HVOR HAR DU DETTE FRA? Jeg mener virkelig. Det er virkelig INGEN som har skrevet eller antydet noe slikt. Det virker som om du bare vil heve deg selv over alle andre.

Nei, vet du hva. Jeg ville ikke hatt en slik kropp du har. Jeg er fornøyd med min egen. På toppen av alt ønsker jeg overhodet ikke å være slik du er.

Anonymous poster hash: 79c79...7d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har toppkarakterer på skolen, men kan ikke stave ordet? Flott for deg, kos deg med karakterene dine, så kan jeg nyte verdiene jeg har i livet. Og selvsagt skal du få ha meningen din. Har aldri uttalt meg om at jeg er noe ekstra-ordinært. Ville bare være et eksempel:)

Du er et eksempel ja! Et skrekkens eksempel! Hva er det du holder på med. Uavhengig av hva jeg synes om kroppen din så er du selv tydeligvis sykelig opptatt av den... Å lage to tråder på to dager der man legger ut bilder av egen kropp under påskudd av å motivere er skrudd.

Anonymous poster hash: 39bb5...340

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Why not? Er lov å skryte av seg selv :) Spesielt når man ser SÅ bra ut etter fødsel.

Fantastisk flott kropp TS!! :D

Der har vi denne misforståelsen igjen. TS fødte et barn for TO år siden. Hva er det som skiller henne fra andre andre som har født barn og tatt vare på kroppen sin? Sist, men ikke minst, hvordan forestiller du deg at kvinner som har født ser ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert å opprette dagbok istedet?

Dag bok mener du

Anonymous poster hash: 81ee6...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 og har ingen rynker. SO THERE! Prøv det uten botox, skinny ass!

Det er jo fordi du er overvektig

Anonymous poster hash: e780a...8dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hva som skjer med de jentene som ikke har six-pack og holder samme fasongen som da de var 20 år, også etter fødsel. Det må være noe helt forferdelig..



Anonymous poster hash: 7c938...4f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi du er overvektig

Anonymous poster hash: e780a...8dd

Du vet at man må ha noen fordeler, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin kropp, hvor gammel er du...??

Kona mi er 41 og jeg skvatt litt, for kroppen hennes er nærmest helt lik. Hun trener også jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig sært med alle disse negative kommentarene. Jeg skjønner at mange ikke synes det er verdt å lage en tråd om, men janteloven får virkelig fritt spillerom. I utgangspunktet tenkte jeg "Flott for TS, hun har en kropp hun er fornøyd med, og det er litt under middels interessant, jeg klikker meg ut av tråden igjen." Så leste jeg alle grinebiterkommentarene...og er fascinert over hvor mange som føler det er nødvendig å poengtere at noen ikke ser ut som en supermodell. Skjerp dere, folkens.



Anonymous poster hash: a30a3...8eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Der har vi denne misforståelsen igjen. TS fødte et barn for TO år siden. Hva er det som skiller henne fra andre andre som har født barn og tatt vare på kroppen sin? Sist, men ikke minst, hvordan forestiller du deg at kvinner som har født ser ut?

Hva har det å si hvor lenge siden det er? Født barn eller ikke, flott kropp. Ser ingenting galt i å skryte over kroppen sin om man er fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er kroppsfiksert selv, til en viss grad. Jeg synes derimot at det er flaut å innrømme fordi jeg ikke vil bli sett på som dum og deilig. Derfor legger jeg aldri ut bilder av meg selv. I tillegg vil fallhøyden bli dessto større den dagen man endrer kropssfassong eller blir syk og ikke kan trene. Det er aldri lurt å sitte på sin høye hest og være en bedreviter. Du risikerer å falle smellhardt. I tillegg markedsfører du deg selv som overladisk, dum og deilig. Vil råde deg til å aldri legge ut sånne bilder på fb eller andre sosiale medier.



Anonymous poster hash: f83ec...0d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg fødte en fullbåren unge for fem timer siden, jeg har 8-pack, kan jeg opprette en skrytetråd? Hr 0,1 i fettprosent og spiser utelukkende seljeblader, for de som ønsker å vite veien til 8-pack etter fødsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte en fullbåren unge for fem timer siden, jeg har 8-pack, kan jeg opprette en skrytetråd? Hr 0,1 i fettprosent og spiser utelukkende seljeblader, for de som ønsker å vite veien til 8-pack etter fødsel.

Gjør gjerne det, det eneste positive jeg har i hverdagen min er å se hvordan folk her inne ser ut, JEG ER SÅ INTERESSERT! :):):)

Anonymous poster hash: 6723c...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil poste kopier av vitnemål?

Anonymous poster hash: f83ec...0d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...