Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som vil poste kopier av vitnemål?

Anonymous poster hash: f83ec...0d2

Bare dersom jeg selektivt kan post den delen med de beste karakterene.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir disse trådene postet på samliv og relasjoner?

Anonymous poster hash: 79c79...7d3
Skrevet

Hvorfor blir disse trådene postet på samliv og relasjoner?

Fordi en dvask kropp og flekker på klærne visstnok er en hyppig grunn til samlivsbrudd.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Fordi en dvask kropp og flekker på klærne visstnok er en hyppig grunn til samlivsbrudd.

Ikke minst utroskap :( Endret av Badebuksa
Skrevet

Gjør gjerne det, det eneste positive jeg har i hverdagen min er å se hvordan folk her inne ser ut, JEG ER SÅ INTERESSERT! :):) :)

Anonymous poster hash: 6723c...bc2

Ingen som vil poste kopier av vitnemål?

:skratte::skratte:

Skrevet

Dessuten tror jeg grunnen for at mange reagerer på trådene dine, og ikke på tråder der en trådstarter har komplekser og ofte et annet kroppslig utgangspunkt, er at du totalt mangler en problemstilling. Du har ikke noe du trenger innspill på, du vil vise oss at kroppen din ser sånn og slik ut. To kvelder på rad - på samliv og relasjoner. Angivelig for å motivere.

Vi er mange her som er leie av kroppsfokuset på KG, og ellers i samfunnet. For du og tråden din er en bidragsyter til det,da det du vektlegger er det visuelle. Og bare se på hvordan en diskusjon om kropp utvikler seg.. Det er ikke bare positivt eller likegyldig at dette foregår på et offentlig forum.

Vi har som nevnt en egen tråd på snikk-snakk for de som ønsker å vise frem kroppen sin, der vil du nok bli bedre mottatt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det er for å motivere oss til å bli mindre dvaske sånn at mennene våre ikke forlater oss til fordel for en fit babe som TS. Kom igjen jenter, vi kan få det til!!

Anonymous poster hash: 39bb5...340

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva har det å si hvor lenge siden det er? Født barn eller ikke, flott kropp. Ser ingenting galt i å skryte over kroppen sin om man er fornøyd. :)

Jeg foreslår at du leser første innlegg i tråden "Min kropp to år etter fødsel". Her gjør TS et poeng av hva hun har oppnådd med kroppen sin i løpet av to år etter fødselen.

Du svarte ikke på mitt spørsmål om hvordan du forestiller deg kvinner som har født barn, ser ut, og som kanskje ikke har et så strengt regime som Maid. Tror du alt henger og slenger? :fnise:

Skrevet (endret)

Synes du ser flott ut, men skjønner ikke helt hvor du vil hen, selv om du sier du vil sende et signal om at alle bør trene jevlig, også kommende mødre/mødre.

Ja, man bør være fysisk aktiv, det er jeg enig i, men ikke nødvendigvis for å være slank etter fødselen, men fordi kroppen er laget for å bevege seg, og ikke for å sitte store deler av dagen. Man bør trene først og fremst for en helsemessig gevinst, ikke for å kunne se bra ut etter fødsel og ellers. Det får i så fall være en bonus, men det er viktig å huske på at ikke alle slipper unna strekkmerker, hengende hud, ekstra kg. ol. etter fødsel UANSETT. Det har med genetikk å gjøre også.

Selvfølgelig har man et bedre utgangspunkt for å komme seg raskt dersom man er godt trent, men jeg synes det er litt trist å se alle disse "se hvordan alle kan se ut dersom de bare gjør sånn og sånn"-trådene/diskusjonene/blogginnleggene, når det faktisk ikke er slik.

Jeg synes du sender litt mixed signals med dette bildet, og jeg ser ikke hensikten med å poste det, annet enn å motbevise at du lå (eller noe) på bildet som ble tatt i går og dermed så slankere ut.

Når det er sagt, du ser flott ut, og selvsagt er det lov til å være stolt! :) Personlig ser jeg ikke greia med å poste bilder fordi man er stolt, jeg klarer fint å være stolt av ting jeg har oppnådd uten å poste bilder her og der, men :)

Edit: skrivefeil

Endret av Aryamili
  • Liker 2
Skrevet

Først TS, flott kropp, skal ikke legge skjul på at jeg er misunnelig;) Er selv gravid nå og har ikke akkurat verdens sunneste livsstil eller den slankeste kroppen, skulle ønske jeg var flinkere til å trene og spise sunt, jadda.

MEN, jeg blir overhodet ikke motivert eller inspirert av deg! Sorry, jeg leste innlegget du postet i går, og er enig i at mange kom med teite kommentarer til deg. Men jeg skjønner ikke vitsen med å poste et nytt innlegg med flere bilder av deg selv. Hvis du er trygg og stolt av deg selv så driter du vel i hva tullinger på KG mener? Jeg er fult klar over at hvis en holder seg i form og spiser sunt så er det lettere å komme i form etter en graviditet, men jeg sitter igjen med følesen av du mener at med mindre man har flat mage, stram rumpe etc så har man feilet. Hva er motiverende med det? Syns du bare bidrar til å opprettholde kroppshysteriet, akkurat som om det ikke er nok press som det er. Jeg vil gjerne trene og komme i bedre form, men jeg gjør det for MEG, ikke for å fiske etter komplimenter og annerkjennelse fra tilfeldige på nettet.
  • Liker 3
Skrevet

Har du planer om å legge ut bilde av magen din hver dag?

Hva er poenget? :klo: Er dette noe som noen bryr seg om? :klo:

Jeg skjønner ikke.......

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt uavhengig av kjønn, så er det dummeste jeg ser folk som tar bilder av seg selv hvor du ser baderomsflisene i bakgrunnen. Jeg må nesten le litt av den lille boblen de lever i hvor de er så inn i dette her at de mister helt bakkekontakten. Mulig menn finner dette attraktivt, men ser jeg menn som står og viser seg med ord som " no pain no gain" osv.. vet jeg at det er en mann jeg vil styre unna. Alt for opptatte av overfladiske ting, alt for lite sosial intelligens, og helt feil fokus i livet. Tar meg ikke lange stunden å finne ut hvor mange timer som går med ti kroppsbygging vs. nyheter, jobb, hus, hjemmearbeid, og annen input. Bare å vite at hans store lidenskap er sin egen kropp er turn off i seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Synes du får utrolig mange stygge kommentarer, ts! Er folk virkelig så misunnelige at de må slenge dritt? Du har en flott kropp ts, som du kan være stolt av! Skal ikke legge skjul på at jeg skulle ønske jeg hadde så fin kropp selv :) Men jeg har ikke behov for å skrive negativt til deg av den grunn.

• Liker 2
Gjest earthquake
Skrevet

Jeg foreslår at du leser første innlegg i tråden "Min kropp to år etter fødsel". Her gjør TS et poeng av hva hun har oppnådd med kroppen sin i løpet av to år etter fødselen.

Du svarte ikke på mitt spørsmål om hvordan du forestiller deg kvinner som har født barn, ser ut, og som kanskje ikke har et så strengt regime som Maid. Tror du alt henger og slenger? :fnise:

Neida, vet ikke hva som er "fasiten", men synes TS har en flott kropp uavhengig av fødsel. Og er det ikke bare bra at hun gjør et poeng av at hun har oppnådd en så fin kropp da? :P Skjønner ikke helt greia her, er det blitt ulovlig å skryte?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skape så mye unødvendig diskusjon? Folk skal få gjøre hva de selv vil. Har du ikke lyst å se kroppen hennes så har du en tilbakeknapp oppe i gjørnet, bare sånn at du er klar over det.

Det er bare en kropp, for gudenes skyld. (En fin kropp forresten! Bra jobba! :laugh:)

Anonymous poster hash: 4842c...93a
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde finere kropp tre mnd etter fødsel, smalere midje og flatere mage, og jeg satt praktisk talt i sofaen både under og etter graviditeten.

Ikke har jeg løs hud og ikke har jeg strekkmerker, men selv om jeg alltid spiser sunt så er det faktisk gener, ikke noe annet.

Ikke har jeg postet et eneste undertøysbilde heller, utrolig at jeg klarer meg egentlig!

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Har du planer om å legge ut bilde av magen din hver dag?

.

Det sitter jeg å lurer på også

• Liker 1
Skrevet

Det sitter jeg å lurer på også

Hehe, godt ikke alle på KG er like kroppsfokuserte! Hadde vært skikkelig spennende med tusen folk som la ut bilde av magen sin hver dag.

Skjønner ikke at folk gidder å være så opphengt i slikt. Slapp av, gi faen i hva andre mener og ta deg et kakestykke til. Det er mitt motto.

Livet er til for å nytes og jeg nyter det ikke med å trene hver dag og spise kjip supersunn mat!

post-74714-0-38639100-1400706756_thumb.p

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Neida, vet ikke hva som er "fasiten", men synes TS har en flott kropp uavhengig av fødsel. Og er det ikke bare bra at hun gjør et poeng av at hun har oppnådd en så fin kropp da? :P Skjønner ikke helt greia her, er det blitt ulovlig å skryte?

Jeg forsøker igjen for siste gang, ettersom du ennå ikke har forstått noe. Altså, TS fikk et barn for to år siden. Hun har alltid hatt en aktiv livsstil, forteller hun. Nå viser hun oss hvordan kroppen hennes ser ut to år etter. Det er fødselen som er poenget. Det er jo derfor hun skriver det hun gjør.

For mitt eget vedkommende tok kroppen seg inn igjen etter to-tre måneder. Jeg synes det er uvanlig å bruke to år på å være i gjenge igjen.

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har toppkarakterer på skolen, men kan ikke stave ordet? Flott for deg, kos deg med karakterene dine, så kan jeg nyte verdiene jeg har i livet. Og selvsagt skal du få ha meningen din. Har aldri uttalt meg om at jeg er noe ekstra-ordinært. Ville bare være et eksempel:)

Jeg humret litt over dette innlegget.

For det første var kommentaren til auroravictoria preget av ironi. Så du ikke flagget? For det andre svarer du henne slik alle andre her svarer deg. Du liker jo ikke svarene her, så hvorfor i alle dager svarer du på samme måte? Du svarer jo like spydig når du stiller spørsmål rundt hennes skriveferdigheter. Dette er også litt artig med tanke på at du har sagt i en annen tråd at du fikk 6 i norsk på VGS. Du har jo svært mange skrivefeil du også. For eksempel så heter det ikke "bært", men "båret". :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...