Gå til innhold

Til alle her; MIN KROPP IDAG


maid

Anbefalte innlegg

Jeg er stolt selv. Er 29 og ser faktisk enda bedre ut. Har mer midje

Anonymous poster hash: f83ec...0d2

Smal/ ikke smal midje ligger vel en del i genene. Jeg har litt hofter, men ikke særlig midje. Egentlig ingen andre på morsiden som har det heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt ikke BettyBoop, det er det som er så tragisk med det hele her. Det er jo tabu og vise hud når man er slank, da skal man sjule kroppen for å skjerme andre fra sitt eget selvbilde. Synd, men altfor altfor sant :(

Det er ikke tabu å vis hud når man er slank, men det er veldig merkelig å lage en tråd om det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du har en fin kropp, ikke tvil om det. Men jeg undres hvorfor du er så ufattelig stolt av den. Jeg får ikke helt tak i om du er stolt over å ha båret frem et barn eller om det er fordi kroppen din ser ut som den gjør. Det er ikke noe spesielt med din kropp sammenlignet med mange andre som har født barn, til og med opptil flere. Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke er det fra før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg. Les svaret mitt, istedenfor å drite deg ut. Flott at du er slank, flott at du er fornøyd, det er ikke saken.

Anonymous poster hash: 22106...00f

Jeg snakket ikke spesielt om deg, Anonym. Det er vanlig at mammakropper som ikke ser ut som min, med mye overflødig hud ++ blir omtalt som vakre, sterke, supermammaer osv, men jeg er vel ikke noe annet enn de bare fordi jeg er slank. Tror du forstår hva jeg mener. Jeg siktet ikke til deg, i kommentaren min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Beklager kjære deg men jeg er ikke imponert. Er vel helt vanlig å se slik ut når det er snakk om år etter fødsel vel? Hva er spesielt med dette? Hva vil du med dette? Vil du ha komplimenter? Trenger du det pga lav selvtillitt? Jeg kan si at du har en kropp, på lik linje som alle andre som har en kropp. Jeg synes ikke den var spesielt fin, men helt ordinær. For det var vel en ærlig mening du ville ha? Jeg rakker overholde ikke ned på noen nå. Jeg sier bare min mening. Forøvrig synes jeg slike tråder bærer preg av mangel på sosial intelligens.

To tråder med bilde av kroppen din. Skjønner ikke hva som er poenget egentlig.

Jeg har topp karakterer på skolen og flawless hud :ironi::flekke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har en flott kropp. Ingen tvil om det.

Men mener du at de som ikke ser slik ut etter fødselen skal føle seg mindre? Eller hva mente du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt ærlig er ikke din kropp spesielt fin. Du har muskler i magen og er tynn, men ingen midje, ingen stram sprettrumpe, og du har silikonpupper. Hva er det du vil, egentlig? At vi skal hylle deg? Jeg er ikke imponert over kroppen din.



Anonymous poster hash: 14dbd...fee
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en fin kropp, ikke tvil om det. Men jeg undres hvorfor du er så ufattelig stolt av den. Jeg får ikke helt tak i om du er stolt over å ha båret frem et barn eller om det er fordi kroppen din ser ut som den gjør. Det er ikke noe spesielt med din kropp sammenlignet med mange andre som har født barn, til og med opptil flere. Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke er det fra før.

I forrige tråden ville jeg gå frem som et forbilde ved å vise at en aktiv livsstil før, under og etter svangerskap har gitt meg et grunnlag til å få kroppen min tilbake. Det var en oppfordring til mennesket om å bevege seg mer, i tillegg til å være stolte over kroppene sine uansett fasong. Jeg brukte bare min egen kropp som et eksempel for å vise at det er mulig. "Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke har det fra før". Det var vel egentlig det som var poenget mitt- Lev en aktiv livsstil hele året, så er man naturligvis bedre rustet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket ikke spesielt om deg, Anonym. Det er vanlig at mammakropper som ikke ser ut som min, med mye overflødig hud ++ blir omtalt som vakre, sterke, supermammaer osv, men jeg er vel ikke noe annet enn de bare fordi jeg er slank. Tror du forstår hva jeg mener. Jeg siktet ikke til deg, i kommentaren min:)

Kroppen din er ikke et unikt tilfelle, eller hva det er du har for deg. Å ha født et barn er ikke ensbetydende med feit, dvask, løs hud. MANGE ser ut som du gjør.

Jeg har ikke født en unge selv. Skjønner bare ikke vitsen med sånn tråder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige tråden ville jeg gå frem som et forbilde ved å vise at en aktiv livsstil før, under og etter svangerskap har gitt meg et grunnlag til å få kroppen min tilbake. Det var en oppfordring til mennesket om å bevege seg mer, i tillegg til å være stolte over kroppene sine uansett fasong. Jeg brukte bare min egen kropp som et eksempel for å vise at det er mulig. "Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke har det fra før". Det var vel egentlig det som var poenget mitt- Lev en aktiv livsstil hele året, så er man naturligvis bedre rustet. :)

Altså, det er mange som har hatt en aktiv livsstil, trent og gjort alt, men samtidig får løs hud. Løs hud er ikke noe man kan trene bort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har en flott kropp. Ingen tvil om det.

Men mener du at de som ikke ser slik ut etter fødselen skal føle seg mindre? Eller hva mente du egentlig?

For å være helt ærlig er ikke din kropp spesielt fin. Du har muskler i magen og er tynn, men ingen midje, ingen stram sprettrumpe, og du har silikonpupper. Hva er det du vil, egentlig? At vi skal hylle deg? Jeg er ikke imponert over kroppen din.

Anonymous poster hash: 14dbd...fee

Nei, jeg ville oppfordre alle til å leve en aktiv livsstil. Brukte bare meg selv som eksempel. Kunne like gjerne brukt fotballfrue for eksempel, men jeg har et langt mer avslappet forhold til trening enn hun, og de fleste trener så mye, derfor følte jeg det ble litt feil.

Rumpa mi er stram, jeg har ikke cellulitter (ikke noe feil i å ha det), men det har jeg ikke. Jeg er snart 30 år, har født barn og føler meg bra. Hadde et ønske om å oppfordre andre mødrer til å gjøre det samme. Ikke hylle MEG, men hylle seg SELV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 og har ingen rynker. SO THERE! Prøv det uten botox, skinny ass!

Endret av Silfen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forrige tråden ville jeg gå frem som et forbilde ved å vise at en aktiv livsstil før, under og etter svangerskap har gitt meg et grunnlag til å få kroppen min tilbake. Det var en oppfordring til mennesket om å bevege seg mer, i tillegg til å være stolte over kroppene sine uansett fasong. Jeg brukte bare min egen kropp som et eksempel for å vise at det er mulig. "Det er ikke slik at kroppen forfaller og blir dvask og slaskete etter en fødsel, hvis man ikke har det fra før". Det var vel egentlig det som var poenget mitt- Lev en aktiv livsstil hele året, så er man naturligvis bedre rustet. :)

Du minner meg skrekkelig om en oppmerksomhetssyk dame jeg er nødt til å se ca hver dag på universitetet da vi går i samme klasse.

Har du ikke antenner som tar inn signalene du selv sender ut? Ingen BRYR seg om flere tråder om DEG og din kropp. Ja jeg ble nysgjerrig på hva du klarte å hoste opp denne gangen. Men vet du hva? Hva vil du med dette? Vise kroppen din?

Anonymous poster hash: 6928c...5d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er mange som har hatt en aktiv livsstil, trent og gjort alt, men samtidig får løs hud. Løs hud er ikke noe man kan trene bort.

Ja, slevsagt, har bare nevnt det uttallige ganger i den andre tråden, så trodde ikke det skulle være nødvendig å skrive det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slevsagt, har bare nevnt det uttallige ganger i den andre tråden, så trodde ikke det skulle være nødvendig å skrive det igjen.

Nei, men hva er meningen med tråden da?

Hva er det du har oppnådd? Mye er stort sett flaks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg ville oppfordre alle til å leve en aktiv livsstil. Brukte bare meg selv som eksempel. Kunne like gjerne brukt fotballfrue for eksempel, men jeg har et langt mer avslappet forhold til trening enn hun, og de fleste trener så mye, derfor følte jeg det ble litt feil.

Rumpa mi er stram, jeg har ikke cellulitter (ikke noe feil i å ha det), men det har jeg ikke. Jeg er snart 30 år, har født barn og føler meg bra. Hadde et ønske om å oppfordre andre mødrer til å gjøre det samme. Ikke hylle MEG, men hylle seg SELV.

Det er ikke alltid at en aktiv livsstil hjelper mot løs hengende magehud etter en fødsel. Det er veldig trist om akkurat det faktum skal bli ignorert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40 og har ingen rynker. SO THERE! Prøv det uten botox, skinny ass!

Hva vet vel du om jeg har rynker? Ilkke tar jeg botox heller, ikke bruker jeg solarium, ikke røyk. Har nok et godt grunnlag der, selv om det også bygger på det genetiske ;) Høres ut som om du er 40 og rynkefri, men ikke særlig til liv ;) trodde 40-åringer hadde gått gjennom såpass i livet at de var mer opptatt av andre ting enn å rakke ned på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hva er meningen med tråden da?

Hva er det du har oppnådd? Mye er stort sett flaks.

Flaks? Jeg har trent friidrett siden jeg var 15 år, løpt Oslo Marathon og vært aktiv så og si hele livet. Er det flaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet vel du om jeg har rynker? Ilkke tar jeg botox heller, ikke bruker jeg solarium, ikke røyk. Har nok et godt grunnlag der, selv om det også bygger på det genetiske ;) Høres ut som om du er 40 og rynkefri, men ikke særlig til liv ;) trodde 40-åringer hadde gått gjennom såpass i livet at de var mer opptatt av andre ting enn å rakke ned på andre.

Trenger du bekreftelse fra andre at du er god nok? Det virker som om du går gjennom en midlivskrise/identitetskrise i ung alder?

Anonymous poster hash: 6928c...5d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...