Martha Stewart Skrevet 25. april 2005 Forfatter #341 Skrevet 25. april 2005 Jeg kikket litt i Oslo i helgen. Fant ut at det som var på Glitter osv ikke var noe for meg. Men jeg fant et utrolig flott armbånd på Bjøklund! Det passet bare perfekt til mitt smykke og øredobber. Men det var litt for dyrt til at jeg synes jeg kunne kjøpe det uten å snakke med sambo (kr. 1485,-). Lurer på om jeg skulle ønske meg det til bursdagen min (har bursdag i juli og gifter meg i august). Å - da må jeg sjekke ut Bjørklund! Har til nå sett på David Andersen, Gullfunn og Thune. Takk for tipset Vigdis! Jeg har bursdag i juni, kanskje armbånd blir bursdagspresangen til meg også da... Har forresten vurdert å nedprioritere dyrt undertøy og heller spandere på meg dette armbåndet i stedet. Min kjære sier at han ikke er så opptatt av undertøy og mer interessert i å se meg uten...
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. april 2005 #342 Skrevet 25. april 2005 ...Min kjære sier at han ikke er så opptatt av undertøy og mer interessert i å se meg uten... Tror nok det stemmer her i huset også...
Martha Stewart Skrevet 26. april 2005 Forfatter #343 Skrevet 26. april 2005 I dag var jeg hos fotpleier og bestilte ny time til tirsdagen før bryllupet. Innspurten mot den store dagen blir vel ofte veldig stressende for mange, men jeg har tenkt å være skikkelig diva i uken før og skal booke behandlinger slik at jeg får pleid meg selv fra topp til tå! På bryllupsdagen vil jeg forhåpentligvis strutte av velvære! Må også få bestilt dyprens av ansiktet, napping av øyebryn og fransk manikyr. Jeg har hittil vært helt anti til å i det hele tatt vurdere spray-tan. Men må innrømme at jeg ble litt påvirket av fotpleieren i dag, som mente at jeg ikke trengte å engste meg for at det skulle se unaturlig ut eller bli skjoldete. Det koster mindre enn jeg trodde, dvs. 400 kroner, så da kan jeg jo evt teste det ut en stund før... Men, min kjære er helt i mot tanken, så da spørs det... Er jo først og fremst han jeg skal være pen for. Ellers var jeg på Bjørklund og så etter armbånd, men fant ikke noe som var bredt nok der heller. Gikk videre til en annen gullsmedbutikk og der ville ekspeditrisen bestille inn et som jeg kan uforpliktende vurdere.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #344 Skrevet 26. april 2005 Jeg har også lurt litt på dette med spray-tan men min kjære var faktisk motstander av dette. Om jeg ikke får så veldig med farge innen bryllupsdagen så syns ikke han at det gjorde noen ting. Bruden skal jo være hvit sa han
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. april 2005 #345 Skrevet 26. april 2005 Jeg har også lurt litt på dette med spray-tan men min kjære var faktisk motstander av dette. Om jeg ikke får så veldig med farge innen bryllupsdagen så syns ikke han at det gjorde noen ting. Bruden skal jo være hvit sa han Ler meg skakk av han mannen din Heidi! Men The Bride: Flott at gullsmeden bestiller inn et som du kan se. Hva er det egentlig du er på jakt etter? Skal det være store "diamanter" eller er du ute etter flere rader? 2 i så fall eller bredere som 4-5 rader? Er det mer strassarmbånd du er ute etter? Ikke nysgjerrig jeg nei :oops:
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #346 Skrevet 27. april 2005 Jeg har også lurt litt på dette med spray-tan men min kjære var faktisk motstander av dette. Om jeg ikke får så veldig med farge innen bryllupsdagen så syns ikke han at det gjorde noen ting. Bruden skal jo være hvit sa han Får se om jeg heller tilbringer en del tid utendørs før bryllupet, er vi heldig så får vi en del soldager i løpet av mai og juni! Men, da er det viktig å ikke få skjemmende skille etter f.eks t-skjorten!! Vigdis: Bare koselig at du er nysgjerrig! :rosasmil: Jeg er på jakt etter et armbånd med én rad med ganske store "diamanter" ja. Liker smykker som viser litt. Har vel funnet et på Gullfunn nå, men det var egentlig ikke helt slik jeg opprinnelig hadde tenkt det. Det har steiner med ulik fasong (runde, firkantede, ovale), mens jeg hadde sett for meg et armbånd med like steiner rundt hele. Men tror jeg tar det likevel. Prisen var ikke så ille, ca 1000 kroner, men siden det satt litt for stramt, må jeg betale ca 200 i tillegg for å få forlenget det. Tror jeg unner meg det ja, får regne det som en del av "brudeutstyret" - som jeg også har glede av etterpå!
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #347 Skrevet 27. april 2005 Da har jeg nettopp bestilt manikyr + fransk lakkering (som de visstnok kaller det), til 23. juni. Bare 150 kroner koster det, som jeg synes var overraskende billig. Gleder meg til å bli stæsjet opp!!
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #348 Skrevet 27. april 2005 ... Nå er jeg i siget her altså, med å få booket avtaler! Fikk også bestilt dyprens av ansiktet + napping av øyebryn, til mandag 20. juni. Det må da være lenge nok før bryllupet å få behandlet fjeset, i og med at jeg vet at jeg ikke pleier å få noen kviseproblemer etter dyprens. Blir bra underlag for soling på bryllupsreisen også!
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #349 Skrevet 27. april 2005 Ja, det er deilig med litt ekstra velvære
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #350 Skrevet 27. april 2005 Ja, det er deilig med litt ekstra velvære Yes! "Because I'm worth it!"
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #352 Skrevet 27. april 2005 Da har jeg nettopp bestilt manikyr + fransk lakkering (som de visstnok kaller det), til 23. juni. Bare 150 kroner koster det, som jeg synes var overraskende billig. Gleder meg til å bli stæsjet opp!! oj oj oj !! :o Hvor er dette hen da? Dit vil jeg også!! Oslo??
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #353 Skrevet 27. april 2005 oj oj oj !! :o Hvor er dette hen da? Dit vil jeg også!! Oslo?? Tone Lise Akademiet heter det, midt i Oslo sentrum ja :-) Jeg tror de er ganske kjent.
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #354 Skrevet 27. april 2005 akkurat ja, det var der jeg tenkte meg jeg også :-) . Har vært der før og har god erfaring med de! Klem
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #355 Skrevet 27. april 2005 men du...går du til salongen eller akademiet? Altså Karl Johan eller Akersgaten?
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #356 Skrevet 27. april 2005 akkurat ja, det var der jeg tenkte meg jeg også :-) . Har vært der før og har god erfaring med de! Klem Flott! Jeg har fått sånn fransk lakk før en gang, et annet sted, men det var ikke vellykket. Fint å være sikker på at man blir fornøyd når det er til en sånn anledning som ens eget bryllup! Klem til deg også
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #357 Skrevet 27. april 2005 men du...går du til salongen eller akademiet? Altså Karl Johan eller Akersgaten? Godt spørsmål! Jeg tenkte ikke på at det var to alternativer! Da jeg ringte tlfnr. på Gule Sider i dag, så ble jeg satt over til akademiet, tydeligvis. Det er vel en annen pris hvis man går til salongen... Men da jeg skjønte at det var en skole, så spurte jeg om jeg kan være sikker på at kvaliteten blir bra, og det ble jeg forsikret om... Vet du hva det koster ellers, og har du vært på salongen eller akademiet før? Jeg skal bare ha manikyr og lakk altså, ikke støpte negler. Har heldigvis sterke negler i utgangspunktet.
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #358 Skrevet 27. april 2005 ja, jeg ringte til salongen nå og der var prisene for påsetning av negler rundt 6-700,-. For lakkering bare var det rundt 300,- og for lakkering og manikyr var det litt dyrere. Hun sa at man fint kunne gå på akademiet (det er det jeg har vært), men hun sa også det at på salongen så var det ferdig utdannede og hadde lengre erfaring. Jeg tror at jeg går for akademiet jeg også...skal ringe dit jeg...har sterke negler jeg også, men skal jobbe på kjøkken i sommer, så jeg må nok støpe negler like vel..
Martha Stewart Skrevet 27. april 2005 Forfatter #360 Skrevet 27. april 2005 ja, jeg ringte til salongen nå og der var prisene for påsetning av negler rundt 6-700,-. For lakkering bare var det rundt 300,- og for lakkering og manikyr var det litt dyrere. Hun sa at man fint kunne gå på akademiet (det er det jeg har vært), men hun sa også det at på salongen så var det ferdig utdannede og hadde lengre erfaring. Jeg tror at jeg går for akademiet jeg også...skal ringe dit jeg...har sterke negler jeg også, men skal jobbe på kjøkken i sommer, så jeg må nok støpe negler like vel.. Takk for nyttig info! Jeg satser også fremdeles på akademiet ja. Regner med at de er veldig nøye og at de kanskje bare bruker litt lengre tid enn i salongen. Jeg har ikke lyst å bruke mer penger enn nødvendig... Blir man misfornøyd, så er det jo bare å klage! Støpenegler er nok et godt alternativ hvis man jobber mye med hendene. Jeg får være forsiktig med mine negler frem til bryllupsdagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå