Gå til innhold

En midtsommernatts drøm...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN!!!

Nei, det er ikke lenge igjen i det hele tatt!! Og jeg GLEDER meg sånn!! :hoppe:

Føler meg ikke stresset i det hele tatt - ikke ennå ihvertfall... Bare ser frem til resten av forberedelsene, og ikke minst selve dagen da!

Ringte til makeup-artisten nettopp, har avtalt at jeg skal ringe henne igjen når det nærmer seg for å avtale prøvetime. Da skal vi se på bilder for å finne ut hvordan jeg kan tenke meg sminken. Skal vektlegge øynene, bl.a med løse øyevipper. Gleder meg veldig til å bli stylet av proff sminkør og frisør!

Skrevet
:wink:  

vi blir så pene atte!

Ja, vi skal virkelig stråle på den store dagen!! :rosasmil:

Skrevet

Søren, fotografen som skulle ta bilder av meg når jeg blir pyntet + bildene i kirken skal på ferie når vi gifter oss. Må prøve å finne en annen da. Heldigvis er fotograf til de "offisielle bildene" i boks, får ikke håpe han melder avbud ihvertfall.

Klarte ellers endelig å bestemme meg for armbånd i dag, det kommer om 4-6 uker. Må spesialbestilles pga at lengden på det de hadde inne i butikken var feil.

Gjest Gjesta
Skrevet

Så dumt at han skal ha ferie da...Håper det ordner seg på en måte likevel - det gjør det sikkert! :)

God helg!

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Så dumt at han skal ha ferie da...Håper det ordner seg på en måte likevel - det gjør det sikkert! :)

God helg!

Signerer!

Søte deg som legger igjen hyggelige meldinger i boken min!

Det var laaang leveringstid på det armbåndet. Godt du har tid til å vente på det.

Ha en riktig god helg!!!

:klem:

Skrevet

Hei Kverula og Vigdis! :-)

Ja, vi har en annen fotograf vi skal ringe, håper virkelig at han kan! Min kjære mener at det strengt tatt ikke er krise om vi ikke får bilder fra vielsen og av meg når jeg blir pyntet, men jeg vil helst ha begge deler... :wink:

Vielsen skal i tillegg filmes av en videofotograf. De minnene er viktige å ha i ettertid, synes jeg!

Ellers så gleder jeg meg veldig nå til jeg drar til forloveren min om 5 dager. Da skal jeg levere kjolen til tilpasning og prate masse bryllupsdetaljer med min kjære bestevenninne! :kose:

Skrevet

Du skal til Bergen altså?? Ikke mye som slår skravling med bestevenninnen, så det blir sikkert kjempekos. Er det neste helg du skal drikkes ut?

Skrevet
Du skal til Bergen altså?? Ikke mye som slår skravling med bestevenninnen' date=' så det blir sikkert kjempekos. Er det neste helg du skal drikkes ut?[/quote']

Skravling med bestevenninnen er toppers! Skal til Bergen førstkommende helg for å levere kjolen til tilpasning. Utdrikningslaget blir i slutten av mai... :wink:

Skrevet

I natt hadde jeg en av disse typiske marerittene man får som vordende brud:

Det var like før bryllupet og jeg var i brudekjolesalongen igjen for å prøve kjolen som jeg hadde valgt ut. Og skjønte ikke hvorfor jeg hadde kjøpt en kjole som bare rakk til knærne!! Dvs det var stilen på kjolen, den var ikke bare for kort. Men det var jo ikke en slik kjole jeg skulle ha! Og så skulle jeg prøve andre kjoler, men alle var med masse mønster på, i farger, med andre ord ikke en slik enkel kjole som jeg ville ha. Jeg ble glad da jeg våknet og husket på at i virkeligheten så er brudekjolen min helt fotsid, slik den skal være! :ler:

Skrevet

Åh, det er jo bare sååå slitsomt å drømme sånn, man blir jo så stressa av det, og får virkelig ikke noen god søvn! :roll:

Men godt det bare er en drøm, og håper det ordner seg med fotograf! :-)

Skrevet

Hei TeddyToria! :-)

Ja, heldigvis er det jo godt å våkne opp fra slike drømmer og skjønne at alt er ok i virkeligheten!

Jeg maser på min kjære at han skal fikse ny fotograf, men han har ikke fått gjort det ennå...

I dag gikk jeg til innkjøp av "kyllingfileter" av silikon til å putte i BH'en. Skal si det ble mer kløft å snakke om da jeg fikk de på plass... :sjarmor::sexy:

Må jo fylle ut utringningen i brudekjolen. Fredag skal jeg inn til salongen for å få den tilpasset og håper egentlig at de klarer å få sydd den nok inn over brystet så jeg slipper "polstre meg" for mye... Har jo lyst å være en best mulig utgave av meg selv. Ikke en dårlig wanna be-Pamela!! :hoho:

Er ihvertfall superspent på om hun sydamen er flink og om kjolen min får perfekt passform for meg!

Mens jeg er i brudekjolesalongen skal jeg også kjøpe sånn strasspynt til å ha i håret.

Ellers ringte jeg frisøren i dag og avtalte konsultasjonstime til fredag neste uke. Gleder meg!!

Selv om jeg har kjøpt brudekjole, klarer jeg ikke helt å la være å følge med på nye kjoler på netttet...

* Sukk, ønsker at man kunne ha mer enn én brudekjole *

Denne er bare helt nydelig.

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Enig i at man skulle hatt flere kjoler å bruke! Jeg vil veldig gjerne ha en med halterneck...

Hva med en til vielsen, en til middagen og en til resten av festen??? :sjarmor::hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, det er mange fine kjoler - det er helt sikkert. Nydelig den siste du har linket til The Bride.

Men vi blir nok helt sikkert fantastiske i den kjolen vi allerede har :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med en til vielsen, en til middagen og en til resten av festen??? :sjarmor::hoho:

Hadde vært stas, men da burde det være av typen: "3 til prisen for 1"! :wink:

Har slutta å se på kjoler jeg nå...for nå er det uansett for sent, og kjolen min henger godt på plass, klar til bruk! :hjerte: Ser på den minst et par ganger i uka, jah... :ler:

God lillelørdag!

Skrevet

Hei dere!

Har slutta å se på kjoler jeg nå...for nå er det uansett for sent' date=' og kjolen min henger godt på plass, klar til bruk! :hjerte: [/quote']

Tror jeg skal følge ditt eksempel Kverula! :wink:

Det er vel med brudekjoler som alt annet i livet: Man kan ikke få alt!! Enhver brud har jo lyst å være så fin man kan på den store dagen, men samtidig er det viktig å minne seg selv på hva som er viktigst: Man har fått drømmemannen, den eneste ene, "til odel og eie"!! :hjerte:

Wow - det gikk plutselig opp for meg at jeg skal gifte meg i neste måned!! :o

Ønsk meg lykke til med kjoletilpasningen jenter! Og ha det fint så lenge!

Gjest Principessa
Skrevet

Lykke til :klem: Skal tenke på deg!

Gjest gjest1
Skrevet

Lykke til med kjoletilpassing :)

Blir morro å få den på igjen tenker jeg!

Selv om kjolen er i boks så klarer ikke jeg heller helt å slutte å se på kjoler. Er endel inne på Finn. Morro å se bilder av hele bruden med hør, slør, blomster og alt :)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Spent på resultatet jeg da :oops:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...