Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen på 17 mai sammen med typen og familien hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dette er trolling. Tror forresten ikke du rekker å få kjolene før 17.mai uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Siden jeg er i mitt vennlige hjørne i kveld så skal du få litt hjelp, som du også sparer penger på.

Du tar en tur på H&M i morgen, og ser etter denne.

Du skal selv få velge om du tør å kjpe en rød kjole eller om du vil ha den i sort.

Og så tar du med en liten caridan til å ha utenpå.

Til den sorte kjolen velger du som farven på skoene dine, og til den røde enten hvit, grå eller sort.

Veldig konservativt. Veldig trygt. Ikke dyrt, men helt trygt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole nummer en passer best på swingersklubb, kjole nummer to er fin på nyttårsaften. Ingen av dem egner seg på nasjonaldagen, i sommerhalvåret eller rundt konservative svigerforeldre.



Anonymous poster hash: c2ab2...264
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser en trollkjærring i den kjolen! Sikkert ikke noe trollet tør å ligge med under dyna engang! Nei du får ta på deg bunaden din og så kan du feire 17 mai med de konservative krisne, kultiverte menneskene du nevner!

Dette er nok igjen et forsøk på å få fokus på bunad som 17 mai plagg. Og et spark til de som velger annerledes uavhengig av skjørtekant eller stil forøvrig. Alt annet enn bunad er fyyy på 17 mai må dere nå ha forstått?! Er så lei disse trollkjærringene som skal lage sånne kvalme tråder. Fy, skam dere! :rasende:



Anonymous poster hash: cbc0b...374
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

De kjolene er noe av det mest tacky jeg har sett, som alt annet hos superkul. Tror dette er trolling jeg og. Ingen med vettet i noenlunde behold linker til så tøsete kjoler og spør om det er greit å bruke dem hos konservative kristne svigers.

Jeg har kjøpt en hvit kjole fra Nelly som rekker til litt over knærne. Skal se om jeg finner link. Nå skal jeg sannsynligvis ingenting på 17.mai, men den kjolen er fin til andre anledninger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Synes jeg ser en trollkjærring i den kjolen! Sikkert ikke noe trollet tør å ligge med under dyna engang! Nei du får ta på deg bunaden din og så kan du feire 17 mai med de konservative krisne, kultiverte menneskene du nevner!

Dette er nok igjen et forsøk på å få fokus på bunad som 17 mai plagg. Og et spark til de som velger annerledes uavhengig av skjørtekant eller stil forøvrig. Alt annet enn bunad er fyyy på 17 mai må dere nå ha forstått?! Er så lei disse trollkjærringene som skal lage sånne kvalme tråder. Fy, skam dere! :rasende:

Anonymous poster hash: cbc0b...374

Hva har du fått i deg idag? Bunad er ikke nevnt i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot bunad jeg Arabella, men det er påfallende at de som er ihuga bunadsfrelst skal fremheve hvor tacky/horete det er med kortkorte utringete kjoler på 17 mai.Og jeg er i likhet med endel andre her ganske sikker på at et eller annet troll lager slike tråder. Ekstra påfallende blir det i tillegg siden det nylig var en tilsvarende tråd her....



Anonymous poster hash: cbc0b...374
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fått i deg idag? Bunad er ikke nevnt i det hele tatt.

Synes jeg ser en trollkjærring i den kjolen! Sikkert ikke noe trollet tør å ligge med under dyna engang! Nei du får ta på deg bunaden din og så kan du feire 17 mai med de konservative krisne, kultiverte menneskene du nevner!

Dette er nok igjen et forsøk på å få fokus på bunad som 17 mai plagg. Og et spark til de som velger annerledes uavhengig av skjørtekant eller stil forøvrig. Alt annet enn bunad er fyyy på 17 mai må dere nå ha forstått?! Er så lei disse trollkjærringene som skal lage sånne kvalme tråder. Fy, skam dere! :rasende:

Anonymous poster hash: cbc0b...374

Eller kanskje du er trollet?

Det har vært få som har fremholdt bunad som det eneste man kan ha på seg, mange som har sagt at det må være noe passende; bunad eller noe relativt konservativt/familievennlig, og så er det de som har hoppet inn i trådene med at bunad er negativt, de som liker bunad hater alt annet, og bunads "kjerringene" ditt og datt.

Det er mange som har brukt stygge ord om de kjolene som er linket til, men jeg ser absolutt ikke disse bunadsfrelste individene her inne, selv om du snakker om dem. Så, tillegger du brukere meninger du antar de har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er i mitt vennlige hjørne i kveld så skal du få litt hjelp, som du også sparer penger på.

Du tar en tur på H&M i morgen, og ser etter denne.

Du skal selv få velge om du tør å kjpe en rød kjole eller om du vil ha den i sort.

Og så tar du med en liten caridan til å ha utenpå.

Til den sorte kjolen velger du som farven på skoene dine, og til den røde enten hvit, grå eller sort.

Veldig konservativt. Veldig trygt. Ikke dyrt, men helt trygt.

Den var fin! :smilbla:

Fikk lyst på den selv.

Den er forresten ikke sort, men mørke blå.

Synd jeg allerede har kjøpt kjole til 17.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gått med noen av de. Den første ser ut som den er noe man bruker til strippeshow og den andre ser ut som... noe som kanskje noen kunne gått med på nattklubb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal feire 17 mai sammen med typen og familien hans. Familien hans er kultiverte, konservative og kristne i tillegg, så jeg hadde problemer med å finne antrekk som jeg kan bruke den dagen. Samtidig er det viktig at jeg kan bruke kjolen senere også. Spurte typen min og han var enig i at "den lille sorte" kan fint gå.
Skulle bestille denne kjolen, men typen mente den var for avsørende, noe den ikke er, men jeg hørte på han. http://www.superkul.no/svart-glitrende-kjole-m-cut-outs-i-siden
Har nå funnet denne kjolen som jeg skal ha! Viktig å få med at jeg skal bruke svarte strømpebukser og svarte hæler http://www.superkul.no/svart-blondekjole-m-paljetter
Hva syns dere?

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Begynner du ikke å bli lei av å trolle om horeskjolene dine snart? Holder det virkelig ikke med 328 tråder med samme emne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den var fin! :smilbla:

Fikk lyst på den selv.

Den er forresten ikke sort, men mørke blå.

Synd jeg allerede har kjøpt kjole til 17.

:ler:

Du har jo helt rett. Jammen er den mørk blå gitt :blink:

Takk for at du påpekte det :)

- ja, jeg synes den er fin, og den passer til så mye. Kan pyntes både 'opp' og 'ned' fordi den er så enkel.

Og den er heller ikke spesielt dyr.

Om den er like pen på som den er på modellen vet jeg jo ikke.... men, med stretch så er det alltid så mye enklere å få ting til å passe :)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkul har fine klær, så klart det tackye klær også, men du finner mye fint også. Den lille sorte var "safe" valg, trodde jeg..

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Kjole nummer to kunne funka uten det hullet der det vises bar hud fremme, hvis du hadde mørke strømper. Men akkurat den detaljen gjør at kjolen går fra å være "litt vel utfordrende, men kan til nød gå" og til å være slutty.

Anonymous poster hash: 2fe47...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.Mai skal man være pent og litt anstendig kledd, altså det stikk motsatte av de kjolene du har linket til. Dessuten ville jeg aldri valgt en sort kjole på 17.Mai. Alle andre farger funker, bare ikke sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

I stedet for å anklage meg for å være troll og å kalle meg for horete, kan dere være saklige og tenke litt på hvordan dere ordlegger dere?

Som jeg har skrevet flere ganger, så SKAL jeg har på sorte strømper, nøytrale pumps og en jakke over. Det vil ikke se "horete" ut?

Jeg har bestilt kjoler fra superkul.no og før har det bare tatt 24 timer før jeg har fått levering på døra. Bor forøvrig i Oslo.

Anonymous poster hash: 3b53c...fb8

Har du ikke fått med deg at ingen synes du kan gå med den? Uavhengig om du bruker sorte strømper eller ikke.

Er ganske sikker på at du ikke er en dag over 17 år om du vil gå med en sånn en kjole på 17 mai.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...